Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2009, 11:01   #201
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat kan mij dat schelen welke kleding mensen aantrekken? U daar druk over maken, d�*t is middeleeuws. En heb je de 'kleding' van de hedendaagse flikken al eens goed bekeken? Ik zou mij over iets anders druk maken dan over een hoofdoek, als ik u was.

Waarom zoud'ge blanke flikken anders aankleden dan niet-blanke? Als ze hun kostuum aantrekken om onze democratische rechten en vrijheden te verdedigen, zien ze er allemaal als robocop uit. Wat kan mij dat schélen wat die aandoen? Wat ze in het écht doen, dat is belangrijk.

Maar houd'gij u maar verder met uiterlijke details en futuliteiten bezig. Da's een goei hobby voor mensen als gij, modeverschijnsel.

Zijn er nu echt geen grenzen aan de hypocrisie van sommigen? Denken die echt dat alle mensen hier onnozelaars zijn die je alles kunt wijsmaken, ook het geleuter uit de islam die ze willen in 2009 uitvoeren (dus niet beginnen zeveren over het kristendom)?
Die inpalm-godsdienst en diegenen die ze ernstig aanhangen horen hier niet thuis, moeten wij hier niet kweken en verder kweken tot ze ons de das omdoen! Hoe zei één van imman-fuhrers het weer?
"We moeten een staat in de staat vormen tot we die staat kunnen overnemen"! En jij bent blijkbaar één van hun gedienstige medewerkers...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be