![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() Firestone, toch nog een vraagje: vanwaar je kennis over al die feitjes, weetjes, etc.? Hoe bouw je zoiets op? (En waarom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Firestone, wanneer denk je dat je gedwongen week zal ten einde lopen?
![]() Bij het slapen gaan, tel jij vaak schaapjes of tel je enkel de pootjes die je dan deelt door vier? ![]() Hoe lang denk je nog op dit forum te komen? Denkt u jezelf ooit een bepaald limiet op te leggen, zo van: 'tot einde 2010 kom ik hier en dan verdwijn ik definitief'? ![]()
![]() |
#203 |
|
![]() Op welk type man val jij? Op uiterlijk vlak dan?
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Firestone : Zijn er eigenlijk zaken die als "paranormaal" geboekt staan waar je toch geloof aan hecht ??? (en niet die pannekoeken die ze als ufo laten werken ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ook meespeelt is dat foto's vaak details bevatten die toelaten het zoekveld sterk te verkleinen. Vooral in de sportquiz is dat voor mij handig (waarom denk je dat mijn goeie vriend EL_TURCO daar vaak vragen stelt met enkel de smoel van een voetballer, zonder sponsor, zonder veldreklame? ![]() Wat je ook na een tijdje leert is welke soort vragen je in een redelijke tijd kan oplossen, en voor welke het beter is geen tijd te verspillen, en wachten op tips. En ken u medeforumquizzer, natuurlijk! Op andere fora quiz ik sporadisch. In het "echte leven" af en toe in vriendenkring, of voor een goed doel.
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Ik leg mezelf soms een datum op, maar meestal lukt dat niet. Ik vroeg me af of iemand die zoveel aanwezig is hier dit ook eens zou gedaan hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#207 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb weinig problemen met in slaap vallen. Als het eens niet wil lukken, dan begin ik één of andere saaie lijst in gedachten op te bouwen. En als dat niet lukt, dan zet ik die naast mij aan om me nog wat te vermoeien. Tenzij hij hoofdpijn heeft, uiteraard. Citaat:
Een limiet heb ik niet, maar mezelf kennende zal ik het van vandaag op morgen afbollen, zonder afscheidsthread.
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Schijnt dat de maya's vinden dat de aarde dan vergaat ...
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou jij politics hervormen? Of zou je het behouden zoals het is?
(Wel met middelen die de moderatie ook heeft.)
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nubian moest de vraag niet stellen.
Zoiets dus: ![]() ![]() ![]() ![]() Meer moet dat niet zijn. Helaas is perfectie niet van deze wereld: ![]() ![]()
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me bijna vanzelfsprekend dat er nog tal van fenomenen zijn waarvan de verklaring niet gekend is. Maar dat leidt er volgens mij niet toe dat ik in ongeverifieerde fenomenen moet geloven. Twee voorbeeldjes: Voorbeeld 1: Stel dat ik geleefd had net voor de uitvinding van de eerste vliegtuigen. Het is best mogelijk dat ik dan zou hebben gedacht: "Zo'n zwaar ding de lucht ingaan? Jamais! Kwatsch van believers." Maar eens er daadwerkelijk vliegtuigen de lucht ingingen, dan zou ik dat aanvaard hebben, of ik nu de onderliggende fysica begreep of niet. Voorbeeld 2: Remote viewing. Er zijn allerlei tests denkbaar om remote viewing te testen. Daarvoor moet men het "hoe" niet begrijpen. Helaas blijkt steeds opnieuw dat echt verifieerbare tests nooit enig resultaat opleveren. Het blijft altijd bij (vaak oude) vage en oncontroleerbare verhaaltjes. Kom met degelijke controleerbare tests die het fenomeen bevestigen, en ik neem het probleemloos aan. Je onderschat ons, manta!
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het wel consistent toepassen, en de schelders sneller voor een maandje op forumvakantie sturen. S&M zou ik strikter modereren, door irrelevante discussies tussen forumleden genadeloos te verwijderen (en recidivisten strafpunten aansmeren). Ik zou ook formeel communiceren over verbanningen. Bijvoorbeeld in een thread in S&M, waar gewone forumleden niet in kunnen posten, en waar de moderatie meldingen plaatst zoals: "Firestone is voor één maand verbannen wegen beledigingen aan het adres van AdrianHealey." Het aantal subfora mag verminderen (al zullen er altijd wel mensen zijn die voor hun interessegebied een apart subforum wensen). Voor alle duidelijkheid misschien nog toevoegen: Ik vind de taak van moderator op een forum zoals politics.be aartsmoeilijk en ondankbaar, en zou het zelf nooit willen doen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 juni 2009 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren ... Elke dag zeggen we ... Gisteren ...
![]() Da's meestal het probleem hé ... Men ziet het niet ... ![]() Van geesten tot teleparhische krachten , van UFO's tot andere dimensies ... Maar idd , een vliegtuig was ook iets waar men niet in geloofde , de aarde kon ook nioet rond zijn (alhoewel ik nog gene foto heb gezien van een aarde in balvorm , op elke foto is't een plat ding ... ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() zie je mij nog graag ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zolang je me maar niet bedreigt met skilessen!
![]()
![]() |
#217 |
|
![]() Val jij eerder op mannen die botjes dragen?
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen, laat mannen maar gewone schoenen dragen. En voor op het strand stelt de Firestoniaanse codex dat ze ofwel blootvoets, ofwel met sandalen (speciaal voor manta: liefst zonder sokken) moeten rondlopen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 juni 2009 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hou je van strandwandelingen? ![]()
![]() |
![]() |