![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien is d�*t DE OPLOSSING om een afschrikkend effect te creëren voor moslimdelinquenten!
Nu ja, ik mag wel zeggen, ik heb best wel medelijden met belijders zo'n belemmerende religie. Het moet een ramp zijn om van kindsbeen gebrainwasht te worden door uw gewelddadige vader.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 28 juni 2009 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
maar goed, wie echt niet zonder af en toe een lap varkensvlees kan, zou daar volgens mij recht op moeten hebben. hoe dat practisch geregeld moet worden... ik ben blij dat ik dat soort vragen niet moet beantwoorden. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ho ho ho hold your horses - wees nog maar niet al té blij anoniemerd - het gaat nog eens 'her'bekeken worden.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/..._gevangenissen
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het blijft mij verbazen hoe die linkse wezens iets barbaars en walgelijk als halal voedsel/slachten blijven verdedigen. Het slachten van dieren op islam of joodse wijze is te ziek voor woorden in deze 'moderne' tijd. Maar ja, multiculti über alles, hé.
Als vegetariër word ik al mottig, misselijk en depressief tegelijkertijd als ik nadenk over al die dieren die op 'normale' wijze worden afgemaakt. En dan spreek ik nog niet over die joodse en halal martelingen die ze dieren aandoen. Zoveel leed opdat sommige hun pens liever volvreten met 'vlees' in plaats van de vele alternatieven die er zijn. Onze regeringen zouden beter wat meer propaganda maken voor de vege levensstijl. - Het is gezonder voor je lichaam. - Het is minder belastend voor de natuur. - En onze pluizige vrienden moeten minder afzien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is beperkend voor Vlamingen en bovendien is er tussen halal of niet wel degelijk smaakverschil, omdat de doorbloeding anders is bij het geslachte dier. Alleen bij kip maakt het wat smaak betreft weing uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las ooit dat bij een halal geslacht dier, het dier vol met adrenaline zit doordat het nog minutenlang krampachtig hangt te stribbelen tot het bloed eruitgelopen is.
Zou die verhoogde adrenaline in het vlees komen en zo de kans verhogen op agressiever gedrag van degenen die dat vlees opeten? Lijkt me niet zover gezocht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zij die vanuit hun geloof weten dat halal voedingsmiddelen aan de Duivel gewijd zijn? Waardoor ze niet halal mogen eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het beperkt wel enorm de variatie en is duur. Het is discriminerend ten overstaan van de Vlaamse slachters en varkenskwekers. Een keer per week halal is dus ruim voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er hoeft niets te worden geregeld. Men eet het vlees van de dag of men eet geen vlees. zo simpel is het. ik hoef geen geitenvlees te eten omdt mijn moslimbuurman vindt dat de varkenskweker moet oprotten. Hij mag dat gerust doen in zijn eigen moslimlanden (waar effektief geen varkenskweker meer te vinden is, of waar men ze zoals recent in Egypte probeert uit te roeien) maar HIER is het nog steeds STANDAARD dat we varkensvlees eten. Het is niet omdat WIJ meer keuzemogelijkheid hebben, dat we ons zouden moeten houden aan de eigen beperkingen die een moslim zich oplegt. Wat is het volgende: geen café's meer omdat het drinken van bier hen stoort?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Groep A verhongert. Groep B eet varkensvlees. Een alternatief: Groep A eet halal. Groep B eet halal. Het gaat er niet om dat jij een haat koestert voor een bepaalde groep en hen dus een hongersdood toewenst. Er is geen probleem. Jij et al maakt er een probleem van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de gevangenis vindt men dit blijkbaar te duur. En onzin dat er een smaakverschil is. De doorbloeding stopt als het dier sterft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er hoeven geen twee aparte maaltijden te worden geserveerd, met moet enkel steeds aardappelen + groenten + vlees serveren. eet je geen vlees, dan eet je aardappelen +groenten. Eet je geen groenten (wat slecht is) dan eet je aardappelen + vlees. simpel. en jawel natuurlijk is er smaakverschil tussen diervriendelijk geslachte dieren die niet helemaal zijn leeggebloed en dieren die vol met adrenaline zitten en leeggebloed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() Iedereen kan door de Duivel verleid worden. En dan kan men in de gevangenis komen. Als men een geloof heeft in dualiteiten: God/Duivel, Licht/Duisternis die in deze wereld strijden met elkaar via de mensen, dan is het wrang om, nadat het inzicht is gekomen dan men naar de Duivel luisterde en niet naar God, dat je dan in het gevang aan de Duivel gewijd eten krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |