![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ga jij maar lekker ontkennen, 90 jaar lang heeft turkije keihard geprobeerd om de waarheid geheim te houden en gefaald, iedereen weet de waarheid en ik overdrijf niet, Amerikanen en zelfs Israëliërs erkennen het, hun overheid misschien niet maar zij wel. Ontken maar, ik neem je niet meer serieus ontken meteen ook de eerste wereld oorlog dat is precies zelfde. Ontopic: Laat turkije Armenie aanklagen voor genocide en kijk wat er gebeurt, de wereld zal turkije uitlachen. En wat in Karabach gebeurde was zelfverdediging, en Armeense engelen waren er wel, jouw voorouders hebben hun vermoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Durft u deze draad ook op een Frans forum te posten? Ik vrees dat u dan de wet overtreed. Maar geen nood, er zijn nog altijd landen waar men zelfs de Holocaust nog rustig mag ontkennen.
Kunnen we de geschiedenis niet gewoon laten rusten? Of moet het een welles/nietes spelletje worden. Moeten we misschien een poll houden om de mensen te laten kiezen welke genocide ze het ergst vinden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De waarheid is naar boven gekomen ze willen voorkomen dat overheiden official erkennen, ze blackmailen VS, UK, Israel en anderen. Maar goed, dat jij ontkent snap ik niet, wist jij dat als je over de genocide in turkije praat en of erkent dat je dan wordt opgepakt/vervolgd? Nog een keer congrats ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Vreemdeling
|
![]() Dat vraag was niet voor. Ik heb jou soort door, alles wat ik zeg neem je over en vervang je Armeenen door turken en dan stel je dezelfde vraag aan mij, gaat niet werken bij mij neem dus geen moeite. Ik wacht op de reactie van Liberalist, er is nog hoop voor hem jullie twee zijn ziekelijk gemanipuleerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://de.wikipedia.org/wiki/Demokratieindex Misschien kunnen jij en Turkse Nederlander mij uitleggen; waarom zouden wij eigenlijk überhaupt naar jullie luisteren? Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 augustus 2009 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als onze Armeen de bezetting van een buurland "zelfverdediging" noemt dan weet ik hoe laat het is. en zowel 88e of 110e plaats is nu echt niet iets om trots op te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Minister-President
|
![]() Stenen zijn vaak harde bewijzen.
"In 1914, the Armenian Patriarch in Constantinople presented a list of the Armenian holy sites under his supervision. The list contained 2,549 religious places of which 200 were monasteries while 1 600 were churches. A review in 1974 showed that only 916 Armenian churches could be identified, of which half were as good as totally destroyed and 252 of the remaining objects were only ruins. Only 197 objects/sites were in stable conditions." (uit wiki) Als er van de 2500 gebouwen een paar hondertal overschieten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En btw wie is turkije om te klachten over 'bezittingen', ze bezitten een deel van Cyprus die lid is van de Europese Unie, je hoort ze daar over niet praten en onze Ararat dan? Ze denken dat ze alleen rechten hebben geen plichten, ze zijn hypocrieten. Hier is al een topic voor zie hier(raad eens wie het gestart heeft): http://forum.politics.be/showthread.php?t=27180 Aan de comments te zien vindt de meerderheid ook hier dat NK(Artsakh) bij Armenie hoort. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Burger
|
![]() Citaat:
*de echt onschuldigen zijn de Assyrische christenen die - letterlijk en passant - door voornamelijk soenitische en zelfs enkele alevitische milities werden meegepakt* Laatst gewijzigd door Gorkum : 2 augustus 2009 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beschamend dat Europeanen het voor Turkije durven opnemen gewoon. Of het nu om Cyprus of Armenië gaat.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Burger
|
![]() Citaat:
BTW Het citaat dat je als onderschrift gebruikt klopt niet. Ik ken Grieken die niet alleen bi-sexueel zijn maar evenmin een geit met rust laten. Je kunt er alle kanten mee uit. Laatst gewijzigd door Gorkum : 2 augustus 2009 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In ieder geval maak je geen zorgen, honderden historici's hebben de Armeense genocide onderzocht (het is na de Holocaust de meest gestudeerde genocide) er waren vast wel paar valse foto's de historici's hebben daar rekening mee gehouden(het is hun werk afteral) maar er waren wel honderden echte foto's zolas de foto's van Armin T. Wegner om als voorbeeld te noemen. En laat ik jou vertellen wie de onschuldigen waren, het waren weerlose kinderen, vrouwen, ouderen en mannen, anderhalf miljoen daarvan niet alleen Armeenen waren de slachtoffers maar ook Sayfo's en ze waren allebei onschuldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kun je niet lezen ? vast wel paar valse foto's Tientallen vervalste. En door wie vervalst ? Nogmaals: waarom vervalst ? Om kracht bij te zetten aan iets dat anderszins al genoegzaam te bewijzen was ? Honderden historici maar liefst ? Met alle neuzen een en dezelfde kant op ? Er zijn er maar weinig die uberhaupt het toenmalige Ottomaanse/Armeense/Russische schrift konden lezen. En is inmiddels het aantal van anderhalf miljoen niet licht overdreven gebleken ? Anyway het zou niet onverstandig zijn dat Turkije en Armenie ooit het bestaan van " De Grote Catastrophe" in een gemeenschappelijke verklaring zouden erkennen. Ook al heb je het grootste gelijk van de wereld dan nog kun je een middelgrote macht als Turkije nooit op de knieen dwingen. En blik op de kaart zegt genoeg. Ik hoop oprecht dat ook in dit dossier Jerevan en Ankara het hoofd koel houden en dat binnenkort de grenzen opengaan zonder dat men al te zeer in het verleden blijft hangen. Het volgende hoofdpijn dossier dient zich al aan. De Kwestie NK met alles erop en eraan zoals een pijpleiding die net bovenlangs NK is gepland en dat alles terwijl het Dossier CYP nog niet half gesloten is, het in Iran gist en de Koerden zich roeren. De ja/nee toetreding tot de E.U. Een Noord-Cypriotische kennis van ons was de eerste Turk die solo een concert gaf in Jerovan. Atakan Sari is de naam en hij is idolaat van Armeense componisten. Hij zit hier als jongste in een concert met twee piano's van Alan Hovhaness http://tinyurl.com/lrylgv |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is het nou? Erken je de Armeense genocide persoonlijk? Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dank je wel Liberalist. We zijn het niet altijd eens met elkaar maar ik waardeer jou wel. We respecteren elkaars mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het geval van de Armeense genocide - of je er kiest het zo te noemen of niet -ben ik van mening dat veel te veel de nadruk op Turkije wordt gelegd, terwijl men over die tijd over elk volk/land zo'n verhaal zou kunnen vertellen; ook Armenië! Maar eigenlijk is deze discussie tamelijk irrelevant, want geen van beide partijen is geïnteresseerd in de waarheid. Waar Turkije en Armenië bang voor zijn, is reputatieschade. Door de gebeurtenissen genocide te noemen, worden de Turken in een kwaad daglicht gesteld, net zo ongeveer als de Duitsers nu. Als blijkt dat de genocide totaal niet genocidair van karakter blijkt te zijn, zullen mensen Armenië eeuwig blijven wantrouwen. Als het inderdaad zo is dat beide landen miljoenen pompen in het promoten van ideeën over de veronderstelde genocide, dan bewijst dat dat beide partijen bang zijn voor het uitkomen van de waarheid, en dat die waarheid per definitie dus in het midden ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |