![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Staatssecretaris
|
![]() wat hebben ze dan die jaren gedaan in ex Joegoeslavië ???
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() [quote=polksalad;4342473]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=pegasus6869;4343430]
Citaat:
![]() Wat is er verkeerd aan 't lopen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
''Iederéén "mag meehelpen werken aan een duurzame en goedkope oplossing voor het probleem" Inderdaad DIT zou mooi zijn. MAAR of "ZIJ" bereid zijn om mee te helpen?????(O my god) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a.s.b.l. Repère rue Vanderstichelenstraat 34 1080 Sint-Jans-Molenbeek-Saint-Jean En hoe dacht u dat de heer Philippe 'plutôt arabe que flamand' Moureaux tot nu toe op die bereidwilligheid reageerde? Ik zal het u zeggen: onverschilligheid, desinteresse, botte weigering. Geen één, geen twéé, geen drie, ... keer, maar TELKENS WEER. En dan maar voor de camera's staan janken dat er sprake is van 'een crisissituatie'. Hij heeft ze verdorie zèlf in de hand gewerkt. Ik geef grif toe dat hij dat niet op z'n dooie eentje deed. Dat is dan ook zowat het enige verweer dat hij mag inroepen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS : ik hoop dat er in mijn bijdrage niet te veel spelfouten staan, anders krijg ik misschien Steve over mijn dak. Kunt u dat even nakijken djimi ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat kun je daar geen porseleinwinkel meer noemen. Al bij mekaar: een Marokkaanse "Souk'. Heb onlangs vernomen dat 'Djimi' rondleidingen organiseert?! - Avis aux amateurs - ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 19 september 2009 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo krijgt ook Philippe 'plutôt arabe que flamand' Moureaux een en ander op z'n dak. Het zou zelfs nog wat méér mogen zijn, eigenlijk. Zijn pruillip hangt nog niet ver genoeg naar beneden. ![]() Wat de rest betreft: graag gedaan, hoor. Krijg ik nu een West-Vleteren cadeau? Liefst zo'n 12°, die zijn het lekkerst en het meest 'efficiënt', hé. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 september 2009 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder blijf ik wel bij mijn standpunt dat de politie zowel de nodige budgetten als het nodige personeel heeft om zulke incidenten aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Burger
|
![]() Ik ga niet beweren dat ik universiteit heb gedaan noch dat ik het nederlands verheerlijk als de taal die de vlaming moet spreken en beheersen, ben vlaming en schrijf en spreek zoals het me met de paplepel is ingegeven en taalfouten zijn wat ze zijn. Het probleem met hoog opgeleide mensen is dat men de realiteit verliest en niet onder het volk voelt wat er juist leeft en alles wel op 1 of andere manier probeert uit te leggen terwijl het probleem verder wroet. Niet elk gezin had of heeft de middellen om zijn of haar kinderen universiteit te laten volgen alhoewel er daar tussen zitten die slimmer zijn dan diegene die het geluk wel hebben gehad. Maar een taalfout is nog geen crimineel feit noch is het moord dus nuanceer ik zulke antwoorden. En laat ons eerlijk zijn hoe groot is de kans dat men met een universiteits opleiding zijn job verliest, hoeveel allochtonen hebben zulk een diploma onder de arm op de arbeidsmarkt? Juist niet veel dus telkens is het de kleine mens de 'domme' zoals jullie blijkbaar laten uitschijnen die de dupe zijn van het verhaal en die de allochtoon als gebuur moet verdragen wat de marktwaarde van zijn huis kelderd. Dus verbeter mijn fouten als je wil en laat de rest maar wegkwijnen met een groot sociaal hart voor de allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS arabieren en afrikanen . Moet dat dan met een hoofdletter ? U moet begrijpen, de lessen hierontrent heb ik ca. 30 jaar geleden gehad en de regels zijn ondertussen mogelijk al 4 keer veranderd. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 19 september 2009 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zè, dat zijn nu van die dinges waar ik een 'kaas' kan van maken hé Vertaling: En faire un fromage. ![]() En dan zouden ze nog subsidies willen ook, zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is uw terras gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer? Normaal gezien schrijf je Arabieren en Afrikanen inderdaad met een hoofdletter. Voor blanken, zwarten, ... is een hoofdletter dan weer niet nodig. Overigens storen dergelijke fouten op een forum mij niet zo heel erg. Ik maak hier ook al eens typefouten, en zelfs gebrekkige zinsconstructies of - the horror, the horror - af en toe een d/t fout. Dat gebeurt dan meestal in de hitte van een discussie. Op school ben ik dan weer héél streng, maar daar word ik er dan ook voor betaald, hé. Ik neem graag mijn jobs au sérieux, anders begin ik er liever niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |