![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen dan maar zwijgen over die twee die onlangs al worstelend onder de trein zijn terechtgekomen, de begeleiders die staken na het zoveelste incident, de zakkenrollers, de bedelaars, de graffitti...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat oude model van de M5 dat ik citeerde appeleert sowieso aan mijn liefhebberij voor de oudere American "muscle cars". De Dodge Charger uit de jaren tachtig, e.d. Niet gestroomlijnd, vierkantig maar wel karakter uitstralend. Ik zou nooit zo'n ding kopen omwille van taksen en verbruik, maar ik vind ze heerlijk als ze zo grofweg gevaarlijk lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb zo een kerel gehad die een scheef manoeuvre deed. Ik pink met mijn lichten om hem duidelijk te maken dat dat niet de manier van rijden was. Tja... aan het rood licht dat toen al groen werd ging hij uitstappen om wat agressief te doen. Gewoon mijn centrale vergrendeling aangezet en het raampje op een kier open en gezegd dat als hij maar iets doet ik zijn nummerplaat van voor naar achter en van achter naar voor kon opzeggen. De idioot had niet door dat er ook een bewakingscamera hing onder die brug op een gevaarlijk kruispunt. Hij zat sneller in zijn peugeot 3-reeks cabrio dan een konijn in z'n holletje. Ik ben 'm nog een tijdje blijven volgen gezien ik toch die weg uit moest en zijn cabrio op motor was bespaard voor meer luxe. Hij werkt bij Imec of Option.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genoeg gezaag... wachten op Bellenelle met een nieuw of me reeds bekend maar welkom Toon-gedichtje. Tot morgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ala smokey and the bandit dus,maar dan in het zwart... Een zalige bak,helaas zoop hij harder dan de gemiddelde tempelier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ik moet toegeven, ik ben een beetje biased, maar rij één keer tegoei met een BMW en ge weet waarom. Die dynamiek is gewoon ongelooflijk. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 oktober 2009 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ps: ik was een beetje aant trippen op uw avatar ma heb het ondertussen gevonden. Da's gewoon een 997 cabrio met een aftermarket old-school targa stijl dak. Komt lekker uit! Die old-school 964 targa was mijn favoriete Porsche als kind. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 oktober 2009 om 03:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ter compensatie: http://www.youtube.com/watch?v=9zy8A_vb4uU
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 oktober 2009 om 03:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik was aan deze aan't denken: http://www.pistonheads.com/porsche/d...?storyId=18105 ![]() Komt toch lekker he. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 oktober 2009 om 03:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister
|
![]() ^nice he, en idd, wtf hebben die moderne targa's nog met een targa te maken (denk ik dan steeds bij mezelf)
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 oktober 2009 om 03:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vicky Butler-Henderson heeft eens een vergelijkende test gedaan tussen de General Lee en de Gran Torino van Starsky. Schitterend lijnenspel maar sloom en totaal gebrek aan wegligging en remkracht.
![]() |
![]() |