![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister
|
![]() Het meisje moest sowieso dood, ze was een belangrijke getuige. Als het een echte serial killer is, is het ook maar een rare keuze om je directe buren te kiezen. Dan komt de politie wel heel dicht bij. De feestdagen zijn ook een periode van eenzaamheid voor wie helemaal alleen is. Zijn kinderen waren blijkbaar niet bij hem die dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet meteen intellectuele hoogvliegers, om het zacht uit te drukken. woon als industrieel ir. maar eens tussen dat volk. zij waren met veel, hij was alleen. voelde zich machteloos en gefrustreerd. onbegrepen. had misschien niet veel te verliezen. niet dat dat de daad goedpraat. hij had gewoon moeten verhuizen. maar ze hebben hier de verkeerde buurman gepest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat ik niet in de stille mars zit..berekoud en ze zijn na 2 uur amper halfweg.. ![]() Als de eerste schok is weggeebt gaan er wel meer (schunnige) details opduiken van de burenrelaties.. Iets wat velen ontgaan is, is dat tijdens een vroeg interview met een andere buurvrouw deze antwoorde op de vraag ' waren er problemen met de buurman of de famillie' deze buur ja met hen hadden we ook problemen antwoorde, toen dacht nog iedereen dat het om een verspreking ging terwijl dit niet zo was.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Even geniaal als vele andere politiekers (hij stond ooit op een CD&V-lijst) : "Ik zeg niet ja, ik zeg niet nee, integendeel !".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch hoe de vrouwen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is overduidelijk dat alles gebeurde met voorbedachte rade. Alles was voorbereid. Dat moegetergd zijn is er maar bijgesleurd. We hebben hier trouwens te doen met een serial killer. Volgens bronnen binnen het gerechtsgebouw van Hasselt heeft hij naast de dubbelmoord ook "Diest" bekend, en nog meer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() over deze zaak kan zeer veel gezegd worden
behalve dat het een parket blunder is |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben ze het wel zelf gedaan, voor de verzekering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 7 januari 2010 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het over een lokaal incident gaat en geloof de seriemoordenaartheorie niet, dus kan Jefke aan tafel aanschuiven
![]() Ik zeg vermoed want ik ben al verschillende malen sterk verrast in dit geval..niet dat ik de betrokkenen persoonijk ken maar mischien wisten zelfs de ouders niet alles over de conflicten met hun schoonzoon.. Om 9h00 s'morgens wist heel het dorp de identiteit van de 2 doden, het parket bleef zeggen dat ze geen identificatie hadden, achteraf bleek dat ze de ouders al om 7h00 hadden verwittigd ( nummerplaat of chassisnummer ) na de autopsie bleken er borstprotheses in de wagen gevonden te zijn, de ouders ontkenden dat hun dochter een operatie had gedaan en toen durfde het parket niet meer zeggen dat ze de slachtoffers hadden geidentificeerd. Na nader onderzoek bleek de dochter stiekem een plastische ingreep te hebben uitgevoerd..en op tv verklaarde moeder dat ze altijd wist waar haar dochter zat..niet dus.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() wat nu??? Neen het zijn zij die altijd de schuld aan de maatschappij geven, die de boel simplifiëren
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 7 januari 2010 om 21:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |