![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"De groep, met een harde kern van zo’n 21 Marokkaanse jongens van tussen de 15 en 31 jaar oud is zo intimiderend dat maar weinig Culemborgers aangifte durven doen. Ook zouden zij hun criminele activiteiten zo goed aanpakken dat zij voor de politie bijna ongrijpbaar zijn. Er zwermt nog een groep van 29 potentiële criminelen rond de groep, jongeren die net beginnen met criminele handelingen" "Jongens" van 31 jaar ?? ![]() Enfin, dat zijn er al 50 en blijkbaar zijn die arme lieverdjes intimiderend genoeg, zodat de meeste van hun slachtoffers veelal geen aangifte durven doen. En met 30.000 inwoners heb je slechts een doorsnee gemeente, in de grotere steden zal het verhoudingsgewijs net zo gesteld zijn. Tel op en je komt landelijk al snel aan enkele tien-duizenden kleine en grote draaideurcriminelen met honderdduizenden slachtoffers als gevolg. Fait divers, wsl... Extrapoleer die cijfers naar de steden en grote gemeenten in heel Europa en het word een beetje hallucinant, vooral de hypocriete platitudes der correcte vergoelijkingen van nochtans intelligente mensen, die opgescheept zitten met een blinde vlek in hun maatschappelijk onderscheidingsvermogen. Of ze zich daarvan bewust zijn is veelal de vraag en in wezen een groter probleem, dan bv de toenemende islamisering van Europa, gezien de politieke dissociatie de grondslag daarvan vormt. Uiteraard kan men het mohammedanen dan niet echt kwalijk nemen dat ze gebruik maken van onze wettelijke zwaktes, om het boeiende leven van hun profeet en de gebundelde neerslag van zijn uitgestoten keelklanken rigoureus na te apen. Maar, en zoals je in een eerdere post terecht stelde, dat wanneer flikken al niets kunnen of mogen doen om gewone burgers te beschermen tegen gratuit geweld en straatterreur, we idd de leiders hebben die we verdienen, daarin geef ik je groot gelijk. Net zoals de gastvrijheid en de geweldloze intenties van hindoes in India in het verleden tot het heden toe, zwaar misbruikt werd en wordt door de plaatselijke mohammedaanse gemeenschappen, om over de rest van de tot de islam 'bekeerde' landen maar te zwijgen. Maar verder ben ik ook wel benieuwd wat je zoal te zeggen zal hebben als bv een bedreigde maar potige burger, zich fysiek tegen allahtone groepsagressie verdedigd en een paar van die gewelddadige etterbuilen met enkele gerichte uithalen, al dan niet gewild, naar het mohammedaanse paradijs helpt, of beter nog, als jij en/of een van de vrouwen in je leven zelf eens word uitgekozen door je geweldzuchtige poulains, voor een rondje pluimerij en een optionele ziekenhuisopname met blijvende invaliditeit tot gevolg. Aldus, allerruimst denkende Eberhard, en in herhaling van Alice's eerdere vraag, mocht u burgemeester zijn van Culemborg, hoe zou u dan die hardleerse kern straatterroristen aanpakken, om de veiligheid en de aanverwante levenskwaliteit van uw burgers te waarborgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas, het superras zelf in dit land heeft deze burger dat recht niet gegeven. Met als gevolg dat de mentaliteit van de Vlaming intuitief op wegvluchten gericht is. Wegvluchten ipv confrontatie. Uit Brussel door de Franstaligen, uit de Rand door de Franstaligen, uit de grensstreek door de Hollanders, uit de binnensteden door de tuigmannen. Met zijn allen in de verkaveling dus; Drie keer per jaar op vakantie, Boer zoekt vrouw op de tv, 1.5 kind per vrouw, en wachten op het einde van een volk (ik lees hier in dit Forum vaak dat dat ook goed is voor het milieu). Een ambitieloos en laf volk verdient ook niet beter overigens. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 januari 2010 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wordt dit dan niet opgespoord en vervolgd? Te druk op de hockeyclub? Moet nog parkeerboetes uitschrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 10 januari 2010 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de oplossing is; leer je kinderen niet om geweld uit de weg te gaan, maar gewoon; recht op het bakkes! Wie gelijk heeft is wie het hardst slaat! Geweldig toch deze oplossing? En volgens mij heb jij een heel jaar "vakantie" dus wat zeur je nu?Wie zichzelf aangevallen of bedreigd voelt haalt gewoon een mes boven!Das echte machomentaliteit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Alice, krijgt maar niet uitgelegd waarom de door haar bewonderde witte bovenklasse geen enkele interessse heeft criminelen op te sporen en te vervolgen. En ze hebben nog wel een diploma!
En als de argumenten op zijn........dan gaat ze fantaseren over andere posters. Ik voel me gevleid. Geniet van de menselijke vragen en diepe inzichten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 januari 2010 om 11:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u eens inhoudelijk reageren? Is dit voor jou de oplossiing, geweld? Omdat je jezelf beledigd voelt bijvoorbeeld? Ben benieuwd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, de maatschappelijke shit die allahtonen rondstrooien, laat zich zien in heel Europa, dus ook in die landen waar de bevolking geen slavenmentaliteit aan de dag legt. Hoe verklaar je hun 'lafheid' dan, om niet en masse die straatetters eens een deftig lesje te leren, zoals dat bv zou gebeuren in een moslimland ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar de vraag waarom deze hele Europese immigratieklucht al decennia gaande kan blijven, lijkt me eerder aan de orde, dan de gastvrijheid van de doorsnee Vlaming of Europeaan te vergelijken met een ingeboren lafheid, want daarvoor reikt je sociologische hengel me net iets te kort. Mss kan je daarvoor beter eens naar de linkse vleugel kijken, die er in slaagde elke na-oorlogse generatie op te zadelen met een schuldgevoel over de Europese geschiedenis. En ja, we mogen de verschrikkelijke gevolgen van haat, hebzucht en geweld niet uit het oog verliezen en we dienen daar dus rekening mee te houden in relatie tot onze medemens, van welke planeet ie ook komt. Het collectieve mea culpa heeft blijkbaar z'n werk goed gedaan in Europa, met dienaangaande wetten en al en mss net iets te goed. Maar blijkbaar is dat collectieve schuldgevoel nog niet echt doorgedrongen tot het mohammedaanse deel van de bevolking, gezien ik nog steeds geen moslim heb ontmoet, die de wandaden van z'n voorvaderen openlijk veroordeeld, laat staan z'n profeet openlijk afvalt, zoals dat in het 'onverdraagzame' christelijke Europa wel toegestaan is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Ze deed me een beetje denken aan jou: vooraf een grote bek, ze had al gewerkt met si en la, ze had wel een streepje voor op de anderen "omdat ze al zoveel ervaring had", blablabla. Toen het zover was, bleek dat ze haar casting erin hadden gelaten voor de zuivere lachwaarde: het zanggedeelte was ronduit abominabel, bij het dansen viel ze bijna in de bak met de camera en botste ze tegen de microfoon. Veel geblaat, weinig wol. Woon jij niet in de verkaveling (wellicht nog bij mama en papa)? Waar is jouw bijdrage aan de samenleving, buiten wat gezeur op een forum? Hoeveel kinderen heb je? Je hebt gelijk over het feit dat de meeste Vlamingen (ik heb trouwens de indruk, in tegenstelling tot sommige andere forummers, dat jij zo allochtoon bent als mijn nonkel Willy) platbroeken zijn. Zeuren maakt je echter geen held, alleen maar een zeurende platbroek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar soms wordt dat door bepaalde forummers gesuggereerd. Dus vraag ik mij af waar dit gerucht vandaan komt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ze die conclusie trekken op basis van Eberhards voortdurende uitspraken over "het Vlaamse volk" alsof hij daar zelf geen deel van uitmaakt. Echter, uit zowat alles wat hij schrijft blijkt vrij duidelijk dat hij in de luren is gelegd door de "powers that be". De rebellie die hij zogezegd onderschrijft, beperkt zich in het beluisteren van zgn. "subversieve" muziekjes, de aanschaf van te dure brede broeken in kleine winkels i.p.v. shopping centra en niet drie keer per jaar op vakantie gaan (vermoed ik, dat schijnt zeer belangrijk te zijn). Het is een andere categorie van klootjesvolk, een iets meer kritische soort. Niet af te leiden door het klatergoud in Wijnegem of Woluwe, te slim voor Dag Allemaal, maar gemakkelijk te verleiden door halfgezongen praatjes over geweld en revolutie. Gevraagd om een constructieve of zelfs destructieve bijdrage valt hij al gauw door de mand en blijkt de revolutie zich voornamelijk af te spelen op Youtube. Geef mij dan maar de tuigmannen, die doen tenminste nog iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En neen, ik vind het niet normaal dat een kind van 13 bedreigd wordt; door wie dan ook. Waar haal je die onzin nu vandaan? |
|
![]() |
![]() |