![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zeg of doe op mijn werk daar hebt (en die persoon boven jou) u geen zaken mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die optie "de joden in zee drijven" is niet noodzakelijk mijn mening. Zoals u heeft kunnen vaststellen heeft al ruim 20 % daar op gestemd. Na verschillende meningen en reacties te hebben gelezen hier dacht ik wel dat deze optie zo zijn voorstanders zou hebben. Het was dan ook de bedoeling om een idee te krijgen over alle bestaande meningen. Een poll opstellen dient niet enkel om uw preferenties te willen lezen. Alle meningen moeten aan bod komen, of ze u nu aanstaan of niet. Beetje zwak argument als u het mij vraagt. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 30 december 2011 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat het vallen, ik heb geen zin in deze discussie.
![]() |
![]() |