![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 februari 2010 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
afwachten nog, dit verhaal keert nog ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet inderdaad altijd wel 2 klokken horen luiden, maar als zoonlief al redelijk gekend is bij de lokale flikken, en nu samen met moeken ne leeraar is gaan aftoeken, dan vreest ik toch dat we tokkie achtige toestanden gaan aantreffen bij dat familieke... En dat de buren aan de andere kant schoon hune mond houden omdat het bange schijters zijn... Die passage over de cantiene vond ik overigens wel treffend : " Die jongens voetballen, hier, ja ze ruimen mee de ballen op en zetten de cornervlagen... ja maar in de cantiene zijn ze wel niet meer welkom wegens aftroggelen van geld en niet betalen etc... " Wij hadden in ons buurt ook zo een familieke wonen, ... als er iets gerat was uit iemand zijnen hof of van een bouwwerf dan wist ge eigenlijk wel waar dat naartoe was, ... Toen die vent het tijdelijke met het eeuwige wisselde hebben ze camions gerief van zijn hof gehaald, eigenlijk was dat meer een stortplaats, voor auto`s caravans en brakskes, die staken vol gestolen goed, straatklinkers, materiaal, werkelijk van alles. Voor zover als het ging probeerden we met die gast overeen te komen, want in de grond was die niet slecht, maar ge moest hem wel in de grond krijgen, he, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() doet mij aan Debie denken... misschien even die stamboom nachecken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb de indruk dat alletwee die buren geen doetjes zijn.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De getuigenis van de geadopteerde zoon van de familie Aerts.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Faits divers verkopen beter. Laatst gewijzigd door filosoof : 8 februari 2010 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 8 februari 2010 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daarom niet elke dag, maar meer en meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() 2 leerkrachten afgeranseld..lijkt me sterk dat dit verhaal gaat keren..tenzij ze opgesloten worden en de buurt eindelijk de 'omerta' kan doorbreken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in mijn schooltijd hoorde je zoiets toch allemaal niet. Ik denk ook niet dat er zoiets voorgevallen is op de school (destijds 1200 leerlingen) voorgevallen is.
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het een waar verhaal betreft, maar ik denk wel dat er nu zaken worden 'overbelicht'...fait divers als wereldnieuws.. |
|
![]() |
![]() |