Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2010, 15:30   #201
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Zegt een forummer met de naam Zyklon B, gesteund door complottheoridenkers als Gun en Straddle en extreem rechtse lui als MaxvanDietschland, ERLICH, Nestor Buma, Roodhaar, ofwel Bruutgeweld en VlaamsNationalist.

Nog geen twee jaar geleden waren het veel andere lui die een problem met zionisten en israel hadden, althans volgens deze link toen waren het ambiorix. evilbu, c uit w, heftruck en nog een paar anderen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=100921

Dus elkeen die wat kritiek geeft op israel, joden, zionisten... direct aan de schandpaal.

Hoe langer en hoe meer die onzin voortduurt, hoe meer mensen zullen rechtstaan, geloof dat maar.

Laatst gewijzigd door straddle : 25 april 2010 om 15:32.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 15:52   #202
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht

Verder hebt ge nog de sayanims natuurlijk.

Ik geloof niet dat de belangijkste internationale media in joodse handen zijn, ik ben daar ZEKER van. Als ge dat ontkent zijt ge idioot en kunt ge onmogelijk internationale politiek begrijpen, ofwel hebt ge uw eigen agenda natuurkijk.

Zo simpel is dat. Als ik bewijzen aanbreng, zoals ik al gedaan heb, dan worden de bewijzen genegeerd, maar staat men te springen om verwijten te gooien.

Mijn reactie daartegen, is dat antijoods volgens u? Ik breng zaken naar voor, in het overgrote geval, van joodse schrijvers, de joodse pers, etc.
Citaat:
Mijn talenknobbel zegt me dat 't waarschijnlijk 'sayanim' (zonder 's') moet zijn, maar ik kan ernaast zitten.

Terloops, heb je geen schrik van de moknim? Die dierven wel eens gewelddadig zijn. (ik weet ook niet of er nog zijn die de naam gebruiken)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 17:48   #203
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat betreft de constant valse kritiek alsof antizionisten infeite jodenhaters zijn... Complete bullshit. Met zulke commentaren en belachelijke veralgemeningen zet ge uzelf en de discussie buitenspel. Een minimum aan intellectuele eerlijkheid zou op zijn plaats zijn hier.

Veel zionisten zijn niet joods en vele joden zijn antizionist. Elkeen die de discussie daaromtrent uit de weg gaat en op laffe wijze dezelfde technieken en verwijten misbruikt, diens agenda is duidelijk.
Gij zijt overduidelijk een antisemiet.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 17:50   #204
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Om te beginnen, ik zet nergens aan tot haat.

Wat dat antizionisme = antisemitisme betreft, zie hoger. Stop met die zever man.

En ja, iedereen buiten politics. be weet dat de JIDF aanspoort om zoveel mogelijk op fora aanwezig te zijn. De fameuze megafoon. Ik heb al ten overvloede de joodse bronnen daarvan aangegeven. Het is godverdomme nog eens geen geheim. Joodse nationalisten die oproepen om de publieke opinie op zoveel mogelijk fora te beinvloeden in hun voordeel. Zelfs de mainstream pers heeft dat ten overvloede benadrukt.

Ik geloof niet dat de belangijkste internationale media in joodse handen zijn, ik ben daar ZEKER van. Als ge dat ontkent zijt ge idioot en kunt ge onmogelijk internationale politiek begrijpen, ofwel hebt ge uw eigen agenda natuurkijk.

Zo simpel is dat. Als ik bewijzen aanbreng, zoals ik al gedaan heb, dan worden de bewijzen genegeerd, maar staat men te springen om verwijten te gooien.

Mijn reactie daartegen, is dat antijoods volgens u? Ik breng zaken naar voor, in het overgrote geval, van joodse schrijvers, de joodse pers, etc.
Gij zet op een HANDIGE manier aan tot haat om de strafwet te ontwijken.
Oud 25 april 2010, 17:51   #205
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus elkeen die wat kritiek geeft op israel, joden, zionisten... direct aan de schandpaal.
Hoe langer en hoe meer die onzin voortduurt, hoe meer mensen zullen rechtstaan, geloof dat maar.
Uw antiZionisme komt voort uit pro-moslim geknuffel. En dat is wat mij nog het meeste stoort.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 17:53   #206
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Gij zijt overduidelijk een antisemiet.
Zeg bonehead, gij valt nogal wat in herhaling. Zet het misschien in uw handtekening dan moet ge dat niet elke keer herhalen.
Oud 25 april 2010, 17:55   #207
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg bonehead, gij valt nogal wat in herhaling. Zet het misschien in uw handtekening dan moet ge dat niet elke keer herhalen.
Vroeg of laat laat gij een steek vallen en dan lap ik u er bij en niet alleen door een melding op dit forum.
Oud 25 april 2010, 17:58   #208
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Uw antiZionisme komt voort uit pro-moslim geknuffel. En dat is wat mij nog het meeste stoort.
Als dat u het meeste stoort, dan kan ik u geruststellen want dat laatste is niet het geval. Ge gelooft wat ge wilt natuurlijk.

Ik heb genoeg gepoogd een echte discussie te voeren, maar de kans wordt niet gegeven.
Oud 25 april 2010, 18:08   #209
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vroeg of laat laat gij een steek vallen en dan lap ik u er bij en niet alleen door een melding op dit forum.
En maar blijven dreigen en stalken. Over welke wet hebt gij het? Wat bezielt u toch kerel? Is het te veel de waarheid waar ik mee afkom ofzo?

Moest ik mij echt aan plat antisemitisme schuldig maken, dan zou ik heel wat andere zever hier neerschijven en planten, dat is niet moeilijk, en ik zou verwachten van iemand als gij dat hij dat ook wel weet. Ik heb andere posten staan hier waar ik zelf op antisemitisme reageer.

Het feit dat gij zo heftig (en eenzijdig) reageert doet mij vermoeden dat gij andere motieven hebt.

Laatst gewijzigd door straddle : 25 april 2010 om 18:08.
Oud 25 april 2010, 18:44   #210
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik meer succes ga hebben moest ik hier een pak individuen hier voor de rechter slepen ivm aanzetten tot haat , taalgebruik, oproepen tot geweld jegens de moslims, islam etc... Uw vriend Europahater op kop. En gij trouwens ook.

Ik hou mij daar niet mee bezig, ik probeer met hen te discussieren, daar zijn we voor hier trouwens. Maar als het moet zal ik net dezelfde strategie hanteren als gij, ook tegen u.

Ge kunt altijd inhoudelijk weerleggen wat ik zeg, daar zijn we tenslotte voor hier. Gij niet blijkbaar, dat is al ten overvloede gebleken.
Oud 25 april 2010, 19:17   #211
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wacht maar tot "de joden" jou in het vizier krijgen : Gun en straddle doen al geen oog meer dicht. Over HCN zullen we maar zwijgen.
Dat is waarschijnlijk al het geval, maar enkel en alleen al uit principe zou ik mij nooit door een jood laten kleinkrijgen. Ofwel sterf ik in een donker steegje met een mes in de rug, ofwel sterf ik door zelfopoffering voor de zaak.
Oud 25 april 2010, 19:18   #212
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hier heb je wat knuffelmateriaal

Oud 25 april 2010, 19:33   #213
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, en daarom zijn schijvers en pushers van absurde complottheorien altijd a priori niet joods??
Ik wist niet dat Gun en jij joods zijn.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2010 om 19:33.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 19:50   #214
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Normaal rapporteer ik niet, maar voor u maak ik graag een uitzondering. Enjoy your ban.

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 25 april 2010 om 19:51.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 19:54   #215
Europahater
Banneling

Standaard

Als het erop aan komt om nazi,s en andere jodenhaters te steunen is Rode Lantaarn van de partij.
Oud 25 april 2010, 20:02   #216
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het erop aan komt om nazi,s en andere jodenhaters te steunen is Rode Lantaarn van de partij.
Ik keer mij af van de walgelijke ideologie die het zionisme is. Straddle en co zijn trouwens geen jodenhaters, maar klagen het imperialisme van die verwerpelijke ideologie aan. Als marionet van de corporatieve media kan je natuurlijk niet veel anders dan in de waan blijven van de zionistische misdaad, he vriend.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 20:28   #217
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
En als het er op aankomt om partij te trekken voor joden, ook al heeft het totaal niks met de kwestie te zien, zijn Nederlanders altijd van de partij.
Schuldgevoelens ftw?
Oud 25 april 2010, 20:41   #218
Robbedoes
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Het is een feit dat antisemitisme, antizionisme en Jodenhaat in de maatschappij een gevaar vormt voor de internationale betrekkingen en de wereldsamenleving. De schade die antisemieten onder het mom van het antizionisme toebrengen aan de maatschappij is bewust, omdat de jodenhaters eerst de Jood als dusdanig moeten "ontmenselijken" om eigenlijk de Christelijke Europeanen op te zetten tegen de Joden zodat de echte vijand de islamitische bezetters buiten verdenking worden gesteld. Zo kan de Sharia en de Eurabische dictatuur veel sneller en efficiënter worden geïnstalleerd.

De vraag dient dus gesteld te worden hoe we antisemieten zodanig kunnen "uitschakelen" dat ze geen gevaar meer vormen voor de samenleving. Moet er een beroepsverbod komen in bijvoorbeeld onderwijs voor deze haatpredikanten? Of in de media?
Dienen leden van pro-palestijnse groeperingen geficheerd te worden?

Je praat over haatpredikanten terwijl je zelf haat zit te prediken want men denkt altijd zoals men zelf is
Waarom geen holocaust voor Palestijnen , Moslims, Arabieren, Walen
en alle anderen die ons in de weg staan

Arme, Bange, Bekrompen, Islamofobe Vlamingen

In Frankrijk gaven ze alvast het goed voorbeeld. Daar werd enkele jaren geleden een pro-palestijnse groep veroordeeld voor het aanzetten tot haat.
Oud 25 april 2010, 20:43   #219
Robbedoes
Vreemdeling

Standaard

Je zet zelf toch ook aan tot HAAT of niet soms
Oud 25 april 2010, 20:48   #220
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
En als het er op aankomt om partij te trekken voor joden, ook al heeft het totaal niks met de kwestie te zien, zijn Nederlanders altijd van de partij.
Schuldgevoelens ftw?
Is ook zo. Dat mag gezegd worden. Wij zijn ook open mensen, echte handelaars en we zijn gelukkig. Wij Nederlanders zeggen alles tegen elkaar en we houden van vrijheid. Vlamingen, dat is voor een groot deel(want je kan geen veralgemening maken)een erg gesloten en niet echt vriendelijk volk. Altijd zeuren en alles opkroppen. Ze hebben de kanker aan de lokale moslim maar nog een grotere afkeer van de Jood want ja die gaat "zogezegd" met hun centen lopen en ja vergeet niet de invloed van de misdadige katholieke kerk die het antisemitisme ingelepeld heeft. Dus kort gezegd: wij steunen de goeden, jullie de slechten!!!!!

Laatst gewijzigd door Europahater : 25 april 2010 om 20:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be