![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog geen twee jaar geleden waren het veel andere lui die een problem met zionisten en israel hadden, althans volgens deze link toen waren het ambiorix. evilbu, c uit w, heftruck en nog een paar anderen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=100921 Dus elkeen die wat kritiek geeft op israel, joden, zionisten... direct aan de schandpaal. Hoe langer en hoe meer die onzin voortduurt, hoe meer mensen zullen rechtstaan, geloof dat maar. Laatst gewijzigd door straddle : 25 april 2010 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terloops, heb je geen schrik van de moknim? Die dierven wel eens gewelddadig zijn. (ik weet ook niet of er nog zijn die de naam gebruiken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Uw antiZionisme komt voort uit pro-moslim geknuffel. En dat is wat mij nog het meeste stoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb genoeg gepoogd een echte discussie te voeren, maar de kans wordt niet gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest ik mij echt aan plat antisemitisme schuldig maken, dan zou ik heel wat andere zever hier neerschijven en planten, dat is niet moeilijk, en ik zou verwachten van iemand als gij dat hij dat ook wel weet. Ik heb andere posten staan hier waar ik zelf op antisemitisme reageer. Het feit dat gij zo heftig (en eenzijdig) reageert doet mij vermoeden dat gij andere motieven hebt. Laatst gewijzigd door straddle : 25 april 2010 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hou mij daar niet mee bezig, ik probeer met hen te discussieren, daar zijn we voor hier trouwens. Maar als het moet zal ik net dezelfde strategie hanteren als gij, ook tegen u. Ge kunt altijd inhoudelijk weerleggen wat ik zeg, daar zijn we tenslotte voor hier. Gij niet blijkbaar, dat is al ten overvloede gebleken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Ik wist niet dat Gun en jij joods zijn.
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2010 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Minister
|
![]() Normaal rapporteer ik niet, maar voor u maak ik graag een uitzondering. Enjoy your ban.
Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 25 april 2010 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Als het erop aan komt om nazi,s en andere jodenhaters te steunen is Rode Lantaarn van de partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister
|
![]() Ik keer mij af van de walgelijke ideologie die het zionisme is. Straddle en co zijn trouwens geen jodenhaters, maar klagen het imperialisme van die verwerpelijke ideologie aan. Als marionet van de corporatieve media kan je natuurlijk niet veel anders dan in de waan blijven van de zionistische misdaad, he vriend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Schuldgevoelens ftw? ![]()
![]() |
![]() |
#218 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#219 |
Vreemdeling
|
![]() Je zet zelf toch ook aan tot HAAT of niet soms
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Is ook zo. Dat mag gezegd worden. Wij zijn ook open mensen, echte handelaars en we zijn gelukkig. Wij Nederlanders zeggen alles tegen elkaar en we houden van vrijheid. Vlamingen, dat is voor een groot deel(want je kan geen veralgemening maken)een erg gesloten en niet echt vriendelijk volk. Altijd zeuren en alles opkroppen. Ze hebben de kanker aan de lokale moslim maar nog een grotere afkeer van de Jood want ja die gaat "zogezegd" met hun centen lopen en ja vergeet niet de invloed van de misdadige katholieke kerk die het antisemitisme ingelepeld heeft. Dus kort gezegd: wij steunen de goeden, jullie de slechten!!!!!
Laatst gewijzigd door Europahater : 25 april 2010 om 20:49. |
![]() |
![]() |