![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weleens naar Jim en/of MTV gekeken? 24 uur per dag de impliciete en expliciete boodschap van 'de ongelijkheid van man/vrouw'. Door de Belgische/Vlaamse overheid gesubsidieerd (en in het Engels uiteraard), en gefaciliteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd die slachtofferrol ....MIJN MIJN MIJN rechten..niks mea culpa niks plichten niks bescheidenheid niks dankbaarheid..zo te horen is die arrogantie enkel nog groter bij gestudeerden..zum kotsen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Criminaliteit is pas fout als men gepakt wordt...zum kotsen...daar wordt een mens racistisch van..van die kutbergmarokkaanse mentaliteit.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() Als zij zoals ze schrijft een afgestudeerde, werkende, belastingbetalende moslima is die de wetten van het land volgt, waarom zou ze dan een mea culpa moeten slaan? Omdat ze niet met de duiven speelt en zich vol bier giet bij het bekijken van de dorpskoers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het land van de absolute onbeperkte godsdienstvrijheden is de door veel ,islamieten alom gehate USA... Tuurlijk is er niets om dankbaar te zijn..ze heeft kunnen/mogen studeren, ze heeft een baan, ze heeft een westerse levensstandaard, ze leeft in een land waar je de vrijheid hebt om ondankbaar te zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie geen verschil tussen de radicale eenzijdige stellingen van het VB en dit soort eenzijdig gebazel... Terwijl gestudeerden in het land van herkomst de religie op een laag pitje draaien, omarmen de jonge allochtonen deze geestverarmende antieke logica uit wanhoop om een eigen identiteit te kunnen vinden.. In mijn jeugd stonden Turkse meisjes te springen om zo westers mogelijk te worden..als ze al traditioneel waren dan was dat niet van harte.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenzinnig en ik ook niet, Steve. Opgelucht?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ikzelf vind overigens dat iedere vorm van specifiek voor godsdiensten bestemde vrijheid afbreuk doet aan de vrijheden die er voor iedereen zijn, ongeacht levensbeschouwing, en zeker ongeacht de nergens op gebaseerde erkenning van de meest mensverachtende en godslasterlijke levensbeschouwing als godsdienst zoals we die in de jaren zeventig hebben ondergaan zonder dat iemand er erg in had. Vrijheid van meningsuiting en een verbod op het propageren van geweld vormen een toereikende bescherming van de godsdienst en wat daarvoor moet doorgaan.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou ons dus ver, te ver leiden. Maar juist daarom zeg ik: val de koran en de sjari'a aan, dat is een tamelijk welomschreven vijand, en de juiste, want hij is niet alleen onze vijand, maar ook en in de eerste plaats de vijand van zijn aanhangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zoals met zoveel zaken omtrent vrijheid: de jouwe eindigt waar de mijne begint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/limburg/bilzen/mi...ijgelaten.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag dat zelf weten volgens mij. Nochtans vind ondergetekende Nederlandstalige Marokkanen een enorme verrijking voor de Nederlanden idd. En niet alleen omdat 'zij' mijn kantoor schoonmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |