![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ging het niet om.
Het ging erom dat hier constant wordt gezegd dat de erste van alles in Wallonië zitten. Dutroux en consoorten worden hier tegen de kokosnoten gesmeten. Welnu, deze draad is om "de mensen" te tonen dat Vlamingen geen haar beter zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, men verwijst liever naar de allochtoon.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 december 2010 om 02:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Staatssecretaris
|
![]() de waarheid mag nu eenmaal gezegd worden ondanks het poco-embargo
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind je dat zo abnormaal als je weet dat 4/10 van de gevangenen allochtonen zijn (http://forum.politics.be/showthread.php?t=46496) terwijl maar 20% van de Belgische inwoners allochtoon zijn (http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...in-belgie.aspx) ?
Of dat de allochtone jeugd oververtegenwoordigd is bij aanraking met het gerecht (http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF28062006_010) ? Onlangs was er nog een ander artikel dat 50% van de allochtonen (dus niet enkel over de jeugd) al in aanraking met het gerecht was gekomen, maar die vind ik niet terug. Niet dat ik een voorstander ben van vooroordelen, maar de allochtonen hebben de cijfers tegen en als ze van dat slecht imago af willen, gaan ze toch zelf positiever uit de hoek moeten komen hoor
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer dan 90% van de gevangenen zijn mannen; terwijl ze net niet de helft van de bevolking vertegenwoordigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Hierzie, het leger komt hulp bieden aan een anti-vlaamse propaganda brakende belgicist ! Tara Tara Taratata . Ten aanval ! Allemaal samen voor mijnen boterham !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 5 december 2010 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp je niet wat ik in mijn post schreef, of doe je alsof? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() Tenzij je voorstelt vanaf nu mannen te aborteren voor de geboorte zie ik het verband niet tussen allochtone criminelen en mannelijke criminelen, nee. De ene kan je tegenhouden, de andere (tenzij abortus) niet
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 5 december 2010 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat jij geen voorstander was van vooroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn tegenstander van vooroordelen geeft mij dan ook het standpunt van geen gesloten grenzen te hebben, i.t.t. wat sommigen wel willen (zie het standaard forum over de Bulgaarse roma)
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 5 december 2010 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heb je voor het ene vooroordeel meer begrip dan voor het andere? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer criminele daden bij andere bevolkingsgroepen komt voornamelijk voort uit sociologische overwegingen (ze bezitten minder, ...) Tegen de eerste soort kan je weinig doen, tenzij genetische manipulatie. Tegen de tweede soort moet je als maatschappij optreden, want die daden zijn veel gemakkelijker beïnvloedbaar als er juist geageerd wordt.
![]() |