![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#203 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Denk je nu écht dat er vanuit de 2 miljoen vreemdelingen die ondertussen in België wonen nooit een eis tot zelfbestuur zal komen? Dat ze allemaal braaf zullen blijven aanvaarden dat ze vertegenwoordigd worden door allochtone "evolués" van traditionele partijen? Er zijn verdorie bijna evenveel vreemdelingen als Walen in België en jij denkt te kunnen blijven doen alsof ze politiek niet bestaan! "Diversiteit" is de strop die jullie zelf om je nek hebben gehangen en ik zeg: laten we die aantrekken en afrekenen met het naïeve multiculturalisme. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 3 juli 2010 om 13:04. |
||||
|
|
|
|
|
#204 |
|
Minister-President
|
Wordt die huishuur vandaag dan betaald? En schreef Wisord in een andere draad niet onlangs dat ca. 30 van het aangeschafte voedsel in dit land in de vuilbak belandt?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 3 juli 2010 om 13:03. |
|
|
|
|
|
#205 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je houding is een goed voorbeeld van een free-rider: alleen mijn eigendom telt en publieke, collectieve goederen zijn vanzelfsprekend én voor iedereen. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 3 juli 2010 om 13:23. |
|||
|
|
|
|
|
#206 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is niets vernederend aan het erkennen van de Transcendentie. Integendeel, het is bevrijdend en verheffend. Als jij liever slaaf wil zijn van je ego en je driften, dan is dat jouw keuze. Het leidt echter tot catastrofes, zoals het vermoorden van je eigen broeder. Toch heb je ook die vrijheid.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eén van zijn zussen zeker?
|
|
|
|
#208 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat wilt u gaan doen,voedsel uitdelen aan wie geen verblijfsstatuut heeft? Dat er zoveel voedsel wordt weggegooid is natuurlijk fout maar dat probleem los je niet op door een totale open grenzenpolitiek omdat de aarde van iedereen zou zijn en we dus wel kunnen uitdelen! Ik vind dat je anders moet kijken naar economische vluchtelingen, want natuurlijk deel ik uw mening dat ieder mens recht heeft op een menswaardig bestaan, er mag meer druk op ontwikkelingslanden waar steevast een elite zichzelf verrijkt ten koste van anderen, er mag meer en beter in die landen geinvesteerd worden zoals met minikredieten rechtstreeks aan de bevolking, en ook en gedeelte van die mensen zouden hier mogen worden opgevangen vanwege hoge armoede in hun land. Dat moet je steeds herbekijken en strenge voorwaarden stellen,nog meer kansarmen die steeds binnenstromen vernietigt de sociale zekerheid, wilt u dat graag? |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mensen die wel in de naam van ''broederontkenning'' misdaden plegen, zijn religieuzen. En juist vanwege die redenering krijg ik de indruk dat jij er ook zo ene bent. |
|
|
|
|
|
|
#211 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar kan ik me perfect in vinden. Ik kant me dan ook tegen al diegenen, uit gelijk welke traditie trouwens, die menen dat het Aardse verwerpelijk is en de mens niet scheppend of creatief kan handelen. Dat alle Joden en christenen dat denken, dat laat ik voor jouw rekening. Dat zou je eens met een Jood of een christen moeten bespreken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 juli 2010 om 15:17. |
||||||
|
|
|
|
|
#212 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij hebben een apartheidssysteem opgebouwd, op basis van geld. Dat is een afgrijselijke misdaad. Zij sturen de "niet OSM" naar de imperialistische oorlogen, om daar voor hùn winsten te gaan sterven. Dat is een afgrijselijke misdaad. En ik kan zo doorgaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#213 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#214 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je geld verdient door te parasiteren op de arbeid van iemand anders, dan buit je die persoon uit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#215 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Wat de Raad van Europa betreft: hoe u het noemt is irrelevant. Wat wel relevant is, is dat deze raad zich keer op keer nutteloos heeft bewezen, en in feite geen enkele goede verantwoording heeft voor zijn adviezen. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nee maar ik zie niet in waarom je zelfverkozen segregatie moet aanmoedigen met vormen van zelfbestuur zoals in Engeland gebeurt waar Sharia een altenatief vormt voor moslims, of heb ik u misbegrepen?
|
|
|
|
|
|
#217 | |||||
|
Banneling
|
Ja, en dan?
Citaat:
Volgens die studie waardoor er bijna evenveel "vreemdelingen" zijn als Walen; leef ik plots in een gezin met een "vreemdeling" en zijn ook mijn kinderen "vreemdelingen". Ik wil ook wel zelfbestuur. Ik wil ook wel zelf mijn wetten maken. Citaat:
Citaat:
Ik heb sowieso geen absolute vrije keuze in een supermarkt. (dit geheel terzijde) Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#218 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Welke nationaliteit krijgen de mensen wiens ouders een verschillende nationaliteit hebben? Citaat:
Ons land wordt OOK bevolkt door "geel, bruin, zwart, islamitisch, joods, zigeuner".Dus behoort ons land OOK hen toe. Citaat:
Anderzijds heeft ieder een woning nodig. Ik hoop dat je kan akkoord gaan dat dit een fundamenteel recht is en een basisbehoefte. Dus moeten we afspraken maken; wie er welke woning mag bewonen. Omdat we met zovelen zijn; hebben we een overheid nodig, een administratieve eenheid, een staat (?). |
|||
|
|
|
|
|
#219 | |||||
|
Banneling
|
Het punt is dat het geen blanke racistische eis is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 3 juli 2010 om 18:27. |
|||||
|
|
|
|
|