![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Professor Senelle had het over de procedure in het algemeen en niet over het vonnis van de eerste twee rechters. Volgens hem is die hele procedure die tegen het Vlaams Blok werd ingeleid een politieke handeling, en hoort niet thuis bij de correctionele rechter, maar bii het Hof van Assisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Antwerps Nieuws", 1997, tweede trimester: uittreksel: onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": "Mohamed, flik: bangelijk! Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben..." (7)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisme is immers een vorm van haat tegen een bepaald ras, waarbij men het eigen ras superieur acht. Op geen enkele manier maakt het Vlaams Blok zich daaraan schuldig (even u erop wijzen dat de Arabieren tot het blanke ras behoren). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is de rechter die zich bevoegd heeft verklaart een dommerik. Hij weet zelfs niet wat racisme betekent. Het is een betaalde politieke slaaf, die nu reeds tijdelijk bijspringt in het hof van CASSATIE. en daar zie ik ook weer verbanden tussen! Gij natuurlijk niet, want voor U is het verbod van het Vlaams Blok van levensbelang voor Uw partij. Denkt U toc. Maar bij een verbod blijft men toch nog altijd met 800.000 "racisten" zitten. Een overtuiging krijgt men niet klein met een proces. Men sterkt ze alleen maar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
U weet niet wat de term racisme betekent, noch in haar gerechtelijke betekenis, noch in haar woordenboekenbetekenis.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is er eentje om in te kaderen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Voor mij is een verbod nodig omdat racisme niet thuishoren in een democratie. Het VB kon zich omvormen tot een respectabele partij, heeft dit echter niet gedaan, met alle gevolgen die we kennen. De N-VA heeft hier niets mee te maken. 3. Er zijn inderdaad veel mensen die racistisch denken, dit ontken ik ook niet. 4. Een overtuiging krijgt men inderdaad niet klein met een proces, net zomin met criminaliteit uitroeit door meer politie en repressie. Men moet er echter wel voor zorgen dat het op een verdraagbaar niveau blijft.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar u blijkbaar geen Van Dale in huis heeft en dit belangrijke woordenboek nog nooit heeft opengeslagen, geef ik u even de definitie. Misschien wordt uw duister verstand dan verlicht: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk behoren de Arabieren tot het blanke ras... Tot welk ras zou u ze laten behoren misschien? Het gele ras? Het zware ras? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
- een groep van mensen die gekenmerkt wordt door bepaalde vaste erfelijke eigenschappen - een groep van mensen die zich volgens andere dan strikt biologische criteria gezamelijk onderscheiden van andere exmeplaren van hun soort. Het gaat hier in het arrest ook niet over huidskleur, maar over de allochtonen, een groep van mensen die zich volgens andere dan strikt biologische criteria gezamelijk onderscheiden van de autochtonen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ze groeien maar verder. En stemmen voor het blok. Dus iedereen weet waar de problemen liggen, een eventueel Vlaams Blok.A, moet dit zelfs niet meer in hun pamfletten zetten. De kiezer weet wel waarvoor ze staan! En dan zijn we een heel nette partij. HILARISCH |
||
![]() |
![]() |