Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2010, 00:06   #201
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Sodomis is hier al wel een stuk langer dan jij.

Je bent wild om je heen aan 't slaan naar wie je tegenspreekt.
Problemen met tegenspraak, precies?
Nee, helemaal niet Ik vind dat best grappig, hoe die mannen tekeer gaan als moslims in een wijwatervat.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 02:47   #202
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Dat de situatie van de zigeuners net als die van de gepensioneerden er
sterk op achteruit is gegaan sinds de val van het kommunisme wil ik best
geloven en het is trouwens een van de redenen waarom ik tégen het
kommunisme ben. Want wie een land bestuurt heeft als plicht de toekomst
voor te bereiden . De kommunisten kozen voor een politiek van verbrande
aarde . Onvergeeflijk.
De communisten hadden nog allerlei projecten en plannen voorbereid voor de jaren 90 en 2000, ook betreffende integratie van zigeuners in de maatschappij. De nieuwe machthebbers hebben al die plannen geschrapt, en er kwam niets in de plaats. Wat is er bvb. in Roemenië en Oekraïne gebeurd sinds 1990?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 09:38   #203
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De communisten hadden nog allerlei projecten en plannen voorbereid voor de jaren 90 en 2000, ook betreffende integratie van zigeuners in de maatschappij. De nieuwe machthebbers hebben al die plannen geschrapt, en er kwam niets in de plaats. Wat is er bvb. in Roemenië en Oekraïne gebeurd sinds 1990?
Je hebt me nog altijd niet begrepen! Wie aan de macht is hoort eerst en vooral voor de bevolking te zorgen, NIET voor zijn systeem alleen. Wie aan de machtis hoort te accepteren dat er morgen een ander systeem aan de macht kanzijn (democratie) en hoort alles in het werk te stellen opdat die veranderingzo soepel mogelijk kan verlopen. Links en extreem links doen dat dus NOOIT(in tegenstelling met gematigd rechts).
En als ik jou was zou ik toch maar stoppen met iedereen die niet links is of
pro Israel van racisme te beschuldigen. Want o wonder, ik heb net de hand
gelegd over verslagen van diverse communistische razzia's tegen het importeren van arbeiders uit derde wereld landen. In Frankrijk althans bleef
het niet tegen gewoon protesteren. Mensen werden lastig gevallen,
vervolgd etc.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 10:29   #204
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Francientje

Citaat:
Je hebt me nog altijd niet begrepen! Wie aan de macht is hoort eerst en vooral voor de bevolking te zorgen, NIET voor zijn systeem alleen.
Dankzij dat systeem werd geregeerd en voor vooruitgang en orde gezorgd. Net als bij ons trouwens. Houden onze huidige machthebbers misschien rekening met het feit dat het huidige systeem ooit vervangen zal worden door een ander?

Citaat:
Wie aan de machtis hoort te accepteren dat er morgen een ander systeem aan de macht kanzijn (democratie) en hoort alles in het werk te stellen opdat die veranderingzo soepel mogelijk kan verlopen.
De machthebbers konden niet voorspellen dat het systeem zo vlug zou veranderen, en konden (anders dan bvb. in China waar de hervorming gradueel werden ingevoerd) daar dus ook geen rekening mee houden. De nieuwe machthebbers hadden in plaats van het hele systeem te ontmantelen het systeem geleidelijk aan moeten veranderen, en de goede aspecten behouden, dat beseft nu bijna iedereen in Oost Europa en de Sovjet Unie. Zelfs, zo blijkt uit een recente opiniepeling, in Oost Duitsland zegt de meerderheid dat hun levensstandaard verlaagd is.In landen als Oekraïne en Roemenië is dat gevoel nog veel sterker.

Citaat:
Links en extreem links doen dat dus NOOIT(in tegenstelling met gematigd rechts).
Doet dat ook niet. Hield Bush er rekening mee dat een andere regering mogelijk de oorlog niet zou voortzetten? Houdt Netanyahu er rekening mee dat een linkse regering waarschijnlijk zich uit alle bezette gebieden zal terugtrekken, wat dus inhoudt dat de staatssteun voor illegale nederzettingen absoluut geld in het water is?

Citaat:
En als ik jou was zou ik toch maar stoppen met iedereen die niet links is of
pro Israel van racisme te beschuldigen.
Niet iedereen, maar ik stel vast dat u de politiek in de bezette gebieden, door tal van mensenrechtenorganisaties EN de VN als racistisch bestempeld, steunt.

Citaat:
Want o wonder, ik heb net de hand
gelegd over verslagen van diverse communistische razzia's tegen het importeren van arbeiders uit derde wereld landen. In Frankrijk althans bleef
het niet tegen gewoon protesteren. Mensen werden lastig gevallen,
vervolgd etc.
je bedoelt zoals nu onlangs in Israel dat talloze gezinnen die al jaren in Israel wonen het land uit wil zetten omdat "dit niet past in het zionistische project" (met andere woorden omdat ze niet Joods zijn)? Zelfs vele linkse israeli protesteren daartegen
Oud 3 september 2010, 12:07   #205
Francientje
Minister

Standaard

'Mensenrechtenorganisaties' zoals ze zich noemen zijn eerder op eigen voordeel en
gemakkelijke, goed betaalde banen uit tegenwoordig dan op het vechten voor mensenrechten Oxfam, Caritas , broederlijk delen en co zijn lacherdjes geworden met dik betaalde directeurs en kaderleden.
Betreffende de VN...ja, kijk. Kus alle dagen je twee pollen maar omdat
de Amerikanen nog altijd het vetorecht bezitten etc. Want anders zaten we al
lang onder de knoet van diverse dictators die de scepter zwaaien in de moslimlanden,
Zuid-amerika en laten we Venezuela en Cuba niet vergeten! Om over China vriendelijk
te zwijgen.
Ik noteer dat Israel van jou niet Joods mag blijven. Een twintigduizend vierkante kilometer maar nee hoor, dat is nog teveel, dat moet dus gedeeld worden met mensen
die het in hun thuislanden niet konden maken. Gek toch dat de Palestijnen alles puur
palestijns mogen wensen, dat de Algerijnen alles puur moslim mogen wensen en zo
kan ik nog lang doorgaan.
Dezelfde regels voor iedereen. En wie kritiek wenst te uiten op iemand anders moet
zelf eerst vrij van smet zijn. Dat is dus niet het geval voor jou noch voor je moslimvrienden.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:06   #206
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Als je weigert om te integreren en bekend staat als een geweldadige en stelende groep moet je niet verbaasd zijn dat men je buiten wilt smijten.
Maar in ons land en andere fiere EU landen noemen ze het wel; rascisme en multiculturele samenleving...
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 18:32   #207
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
jaja, ik ken die zever wel dat je het arabisch onmogelijk juist kunt vertalen. Wel, dan moet je je maar verzetten tegen die volgens jou misleidende vertalingen, want wat daar te lezen staat is lang niet schoon meer.
Duidelijk is het anders meer dan genoeg, en ik verhef mij tot niet anders dan een doodgewone lezer. Maar als ik mij nu zelfs niet mag verlaten op wat daar wel duidelijk zwart op wit te lezen staat, waarop worden zulke boekskes dan wel gedrukt ? Is dat niet gevaarlijk ? Als de mensen dat verkeerd gaan interpreteren ?
En als je mij niet aan het beledigen was, wie dan wel ? Het stond wel in een atwoord naar mij toe ? Onder je hooghartige en pretentieuze toon, die heel belangrijk doend zijn " heilige geschriften " commenteert, schuilt wel een doodgewone allochtoon die naar iedereen " hoer " roept als hij ontevreden is precies...
Neen die 'zever' kent ge niet. U zet zichzelf alleen maar voor schut en praat over zaken waar u totaal geen kennis over bezit. Goed, ik laat het hierbij.
Oud 3 september 2010, 19:08   #208
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen die 'zever' kent ge niet. U zet zichzelf alleen maar voor schut en praat over zaken waar u totaal geen kennis over bezit. Goed, ik laat het hierbij.
Ja, laat het er maar bij. Je hebt toch ongelijk.
Oud 3 september 2010, 21:09   #209
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Goed idee, ge loopt anders toch vast.
De profeten verboden u immers naar die zever (de duivel) te luisteren.
Ze wisten ook wel dat hun blabla het tegen kritische geesten moest afleggen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 22:42   #210
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Mensenrechtenorganisaties' zoals ze zich noemen zijn eerder op eigen voordeel en
gemakkelijke, goed betaalde banen uit tegenwoordig dan op het vechten voor mensenrechten Oxfam, Caritas , broederlijk delen en co zijn lacherdjes geworden met dik betaalde directeurs en kaderleden.
lang onder de knoet van diverse dictators die de scepter zwaaien in de moslimlanden,
Zuid-amerika en laten we Venezuela en Cuba niet vergeten! Om over China vriendelijk
te zwijgen.
Ik noteer dat Israel van jou niet Joods mag blijven. Een twintigduizend vierkante kilometer maar nee hoor, dat is nog teveel, dat moet dus gedeeld worden met mensen
die het in hun thuislanden niet konden maken. Gek toch dat de Palestijnen alles puur
Dezelfde regels voor iedereen. En wie kritiek wenst te uiten op iemand anders moet
zelf eerst vrij van smet zijn. Dat is dus niet het geval voor jou noch voor je moslimvrienden.
Elke gekoloniseerde vierkante centimeter is teveel. Ook Jeruzalem is Palestijns. Natuurlijk mogen Palestijnen alles puur Palestijns wensen, net als India alles Indisch mag wensen. De huidige situatie van de zogenaamde 'joodse' staat Israel is een onhoudbare zionistische leugen. Het is gewoon gestolen land is.
Het hele zionistische concept is een illusie.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 22:54   #211
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
te zwijgen.
Er was een tijd dat ook Gaza 'joods' moest zijn....
http://www.youtube.com/watch?v=Jbr8LBR5k-8
Oud 3 september 2010, 22:56   #212
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Elke gekoloniseerde vierkante centimeter is teveel. Ook Jeruzalem is Palestijns. Natuurlijk mogen Palestijnen alles puur Palestijns wensen, net als India alles Indisch mag wensen. De huidige situatie van de zogenaamde 'joodse' staat Israel is een onhoudbare zionistische leugen. Het is gewoon gestolen land is.
Maar de staat Israël is een feit
Tot spijt van wie het benijdt

Leer er mee leven, want die staat is daar, en blijft daar. Voor eeuwig.
Oud 3 september 2010, 22:58   #213
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Er was een tijd dat ook Gaza 'joods' moest zijn....
http://www.youtube.com/watch?v=Jbr8LBR5k-8
Nu is het daar beter, met de Hamas ?
Oud 4 september 2010, 01:42   #214
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tawhid Bekijk bericht
Niet alleen bent u onwetend, maar u hebt ook een onwil om bij te leren. Daarom heeft het ook geen zin om u te onderwijzen.

U bent een fundamentalist, een dogmaticus die meent de waarheid in pacht te hebben en geen enkel respect heeft voor andere meningen. Bijgevolg bent u ook in staat tot geweld tegen mensen met een andere mening en bestrijdt u hun vrijheden.

In schril contrast met u staan de moslims, die respect hebben voor ieders mening, die voortdurend "lakum dinukum wa liya din" reciteren en die zich slechts verzetten tegen de agressoren en onderdrukkers.
Integendeel. Ik meen geen enkele waarheid in pacht te hebben en dat is nu precies de reden dat uw religie, en andere religies, mij zo verafschuwen. Zelfs al zou uw religie de enige ware weg zijn, dan nog is het de arrogantie zelve om zulke claims te maken zonder bewijs, en daarbij nog respect voor die opvattingen te eisen ook. Respect moet je verdienen.

Met andere woorden: het kan mij niet schelen wat u gelooft, zolang ik er maar niet constant mee lastig gevallen wordt. En ter uwer informatie, dat geldt ook voor de onschendbaarheid van de profeet Mohammed, Ramadan, boerka's, en meer van die onderwerpen waar we beter onze mond over houden als we ons nog veilig willen voelen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2010, 11:35   #215
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Francientje

Citaat:
Behalve natuurlijk als ze communistische landen of Arabische landen aanklagen dan zijn het wel goeie zeker, alleen als ze Israel durven aanklagen zijn het slechte, antisemieten, gecorrumpeerden, etc.. Ik ken dat hoor, heb genoeg op Joodse forums gesurft...

Citaat:
te zwijgen.
Ook goed dat Rusland en China een veto recht hebben, anders zouden we nog meer misdaden zien zoals de inval in Irak die aan 100000'en burgers het leven heeft gekost . Amerikaans veto recht is natuurlijk handig voor Israel, die worden op die manier niet veroordeeld voor hun bezettingspolitiek en krijgen geen sancties opgelegt. Terzelfdertijd zorgt die Amerikaanse politiek ervoor dat hun zogezegde morele superioriteit en hun zogezegde zelfverklaarde status als behoeder van mensenrechten, vrijheid en democratie weggelachen wordt in de rest van de wereld, en in het bijzonder in de Arabische wereld.

Citaat:
die het in hun thuislanden niet konden maken.
Ik noteer dat Frankrijk van jouw niet Frans mag blijven. (overigens die uitspraak gaat ver hoor, ik zou nog verder kunnen gaan en zeggen "ik noteer dat Duitsland van jouw niet Duits mocht blijven in de jaren 30 en 40"...) Maar goed het is het heilige voorrecht van Israel om een racistische politiek te voeren natuurlijk, als andere landen dat doen dan zijn het nazi's...

Citaat:
Gek toch dat de Palestijnen alles puur
De Joodse settlers zijn daar gekomen onder een bezettingspolitiek en worden bevoordeeld ten opzichte van de oorspronkelijke bewoners. Dat is in tegenstrijd met het verdrag van Génève. Maar goed, Palestijnen hebben al laten weten dat alle Joodse settlers mogen blijven, op voorwaarde dat palestijnen die hun roots hebben in wat nu Israel is mogen terugkeren. De Israeli hebben er zelfs niet op gereageerd...

Citaat:
Maar dat is ook niet het geval voor jouw noch voor uw Israelische vrienden. Toch geef je volop kritiek op mij, op China, Rusland, etc. en op Frankrijk omdat ze de zigeuners die voor overlast zorgen terugsturen.
Oud 4 september 2010, 11:40   #216
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Maar de staat Israël is een feit
Tot spijt van wie het benijdt

Leer er mee leven, want die staat is daar, en blijft daar. Voor eeuwig.
klopt, maar ze blijven niet eeuwig in de bezette gebieden.
Israel is erkend binnen de grenzen van voor 1967, geen enkel land erkend de bezetting van Oost Jerusalem bvb. Zolang Israel die bezetting volhoudt, en geen oplossing biedt voor de vluchtelingen die in 1948 etnisch gezuiverd werden uit Israel, zal het land geen vrede kennen.
Oud 4 september 2010, 16:20   #217
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
thaise hoertje gekocht?
Waarom mag je een groep van zigeuneres niet veralgemenen, maar doe je het zelf met de Thais?

Waar maak je het verschil?

Waarom heeft een moslim zulk een haat tegen thais om ze af te schilderen als hoer?
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2010, 17:45   #218
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waardeloze nonsens. Je bent een grammofoonplaat aan het grijsdraaien. Ze hebben vóór 1980 niets gestolen. Daarna is een ander verhaal. maar ook dat had met een beetje goede wil voorkomen kunnen worden. Maar die goede wil is er nooit geweest. Zeker niet bij Arafat de Egyptenaar.
Oud 4 september 2010, 18:16   #219
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U vindt dat India zijn 13% moslims (meer dan honderd miljoen) mag wegwensen? Wat uiteindelijk neerkomt op deportatie?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2010, 18:37   #220
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U vindt dat India zijn 13% moslims (meer dan honderd miljoen) mag wegwensen? Wat uiteindelijk neerkomt op deportatie?
Palestijns grondgebied impliceert niet dat er alleen maar Palestijnen mogen wonen. Trouwens die moslims in India zijn ook Indiërs. Droom jij maar rustig verder van deportatietaferelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be