Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2010, 18:36   #201
Fien Fluytenzuyger
Gouverneur

Fien Fluytenzuyger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
En hoeveel chit-chatjes voer jij hier met vreemde mannen en vrouwen? Hoeveel tijd verspil jij hier? Ik zal je even een hint geven: suqar bereikt hier tonnen meer voor "jullie" gemeenschap dan jij. Dat steekt, en daarom val je haar nu aan. Het ultieme zwaktebod.
²
Fien Fluytenzuyger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 18:37   #202
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger Bekijk bericht
²
²
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 18:58   #203
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Oh mijn god, mannen als gij die ban ik uit mn leven, wist ge dat, plaaghoofd?

Ten eerste, ik voel me een beetje onwel, dus heb niet veel zin om in de keuken te staan. En ik ben mijn werk aan het voorbereiden voor morgen. Ge hebt ook moslima's die wat van hun leven willen maken en hun studies en werk serieus nemen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 18:59   #204
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Don't blush, indien alle moslim(s)(a's) jouw ingesteldheid hadden, was hier van "moslim-probleem" nauwelijks sprake.
²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 26 september 2010, 19:00   #205
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Indien het van mij persoonlijk afhing, kreeg jij van mij een "one-way ticket" richting woestijn. Lui als jij maken integratie ONMOGELIJK. Oprotten, kerel !!!
²
Oud 26 september 2010, 19:04   #206
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Genoteerd Steve_M.
Dus je gaat akkoord met zijn "persoonlijke aanval".
Ik wil zelfs bijleggen
Oud 26 september 2010, 19:09   #207
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
En hoeveel chit-chatjes voer jij hier met vreemde mannen en vrouwen? Hoeveel tijd verspil jij hier? Ik zal je even een hint geven: suqar bereikt hier tonnen meer voor "jullie" gemeenschap dan jij. Dat steekt, en daarom val je haar nu aan. Het ultieme zwaktebod.
Porpo lijkt me eerder van het type 'sharia4belgium' dan iets anders, en het perfecte voorbeeld van een fundamentalist/extremist.

Hij predikt haat tegenover de westerse maatschappij (de maatschappij die hoogstwaarschijnlijk zijn levensmiddelen betaalt want met zo'n mentaliteit werk vinden lijkt me onwaarschijnlijk) en haat tegenover gematigde moslims.

Suqar is een gevaar voor lieden zoals hem, omdat ze een voorbeeld van integratie zijn met behoud van haar religie, terwijl volk gelijk porpo nog leeft in de middeleeuwen.
Oud 26 september 2010, 19:11   #208
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Integratie? Assimilatie bedoel je.
Wij, moslims, leven (doen tenminste onze best) om volgens onze islamitische model te leven en denken, en niet volgens jouw eigen integratieplannen.
allicht het meest zinvolle dat ik in deze thread heb gelezen.

Het valt me op dit forum op hoe ongeloofelijk graag men als westerling een islam-light versie zou willen zien... de islam-light, waarin hoofddoeken eigenlijk geen plaats hebben, het bidden eigenlijk meer is voor thuis op zondag, en we uiteindelijk allemaal dezelfde Westerse waarden & normen hebben. Dit gaat zo ver, dat men hier bijna collectief klaarkomt als men hier een bepaalde moslimah ziet lezen over hoe ze haar hoofddoek eigenlijk aandoet zoals een veredelt sjaaltje zonder meer.

Ach, het is niet zo verbazend wekkend waarschijnlijk, vermits het zo eigen is aan de mens om te denken vanuit zijn eigen referentiekader, en het eveneens typisch is aan de arrogante westerse mens, om te denken hoe zijn concepten over de vrijheid tot atheisme, democratie, endergerlijken, wel het enige juiste moet zijn.

Wat mij hier eveneens verbaasd, zoals jij hier schrijft, is dat wat suqar hier doet, want dat is wel bijzonder ongewoon ... en eigenlijk kan dat ook niet. Een moslima die met andere mannen in contact komt, of dat nu via internet is of in het echt... Zeker voor een marrokaanse, ik vrees bijna het ergste als haar broers of haar vader dat zouden weten, of nog erger, haar echtgenoot... Zulke contacten lijkt evident voor westerlingen, maar voor een moslimman is dat bijna alsof ze zou paaldansen. Vandaar dat dat allochtonen-ziekenhuis in nederland toch een draagvlak heeft, vandaar dat mannelijke gyneacologen zich benadeeld/gediscrminineerd voelen in Brussel & Antwerpen, terwijl vrouwelijke gyneacologen niet meer weten waar te beginnen gezien het aantal patienten. Kortom: Het kan niet, het is ondenkbaar, het is tegen de islamitische wijze van leven.

Gelukkig is de islam-light een internet fenomeen dat onbestaande is in het werkelijke leven (integendeel!, de islam in Belgie en zeker Brussel/Antwerpen is radicaler dan Algiers waar veel moslima's nog ongesluierd rondlopen als gevolg van de franse cultuurinvloeden) en stelt u terecht:
onze islamitische model te leven en denken, en niet volgens jouw eigen integratieplannen

Laatst gewijzigd door Raven : 26 september 2010 om 19:12.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 19:21   #209
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wat mij hier eveneens verbaasd, zoals jij hier schrijft, is dat wat suqar hier doet, want dat is wel bijzonder ongewoon ... en eigenlijk kan dat ook niet. Een moslima die met andere mannen in contact komt, of dat nu via internet is of in het echt... Zeker voor een marrokaanse, ik vrees bijna het ergste als haar broers of haar vader dat zouden weten, of nog erger, haar echtgenoot... Zulke contacten lijkt evident voor westerlingen, maar voor een moslimman is dat bijna alsof ze zou paaldansen.
Moslimmannen moeten dringend leren om schoenen te dragen met ijzeren tippen, de wereld draait niet om hen.

Citaat:
Vandaar dat dat allochtonen-ziekenhuis in nederland toch een draagvlak heeft, vandaar dat mannelijke gyneacologen zich benadeeld/gediscrminineerd voelen in Brussel & Antwerpen, terwijl vrouwelijke gyneacologen niet meer weten waar te beginnen gezien het aantal patienten. Kortom: Het kan niet, het is ondenkbaar, het is tegen de islamitische wijze van leven.
Het is tegen de fundamentalistische wijze van leven, en een verwerpelijke manier van leven voor ieder beschaafd mens.

Citaat:
Gelukkig is de islam-light een internet fenomeen dat onbestaande is in het werkelijke leven (integendeel!, de islam in Belgie en zeker Brussel/Antwerpen is radicaler dan Algiers waar veel moslima's nog ongesluierd rondlopen als gevolg van de franse cultuurinvloeden) en stelt u terecht:
onze islamitische model te leven en denken, en niet volgens jouw eigen integratieplannen
Ooh maar hier ga je enorm scheef door de bocht Raven, die 'islam-light' bestaat wel degelijk, ie is misschien niet populair in België, maar wees gerust, er zijn veel moslims die westers leven & toch hun religie behouden, er zijn steeds meer moslims die beseffen dat hun religie iets privaat is.
Oud 26 september 2010, 19:22   #210
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Nog niet veel berichten van haar gelezen blijkbaar.
Altijd makkelijk een oordeel te vellen over een persoon zonder enige kennis ter zake.
Altijd fout ook.
Je hebt blijkbaar mijn berichten terzake niet gelezen. Je bent aan het oordelen zonder enige kennis - wat zoals u zeer wel weet, gemakkelijk is.
Oud 26 september 2010, 19:28   #211
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat mij hier eveneens verbaasd, zoals jij hier schrijft, is dat wat suqar hier doet, want dat is wel bijzonder ongewoon ... en eigenlijk kan dat ook niet. Een moslima die met andere mannen in contact komt, of dat nu via internet is of in het echt... Zeker voor een marrokaanse, ik vrees bijna het ergste als haar broers of haar vader dat zouden weten, of nog erger, haar echtgenoot... Zulke contacten lijkt evident voor westerlingen, maar voor een moslimman is dat bijna alsof ze zou paaldansen.
Ik geloof mijn eigen ogen niet. Wilt ge daar eens mee stoppen, Raven. Ik begin stillekes aan genoeg te krijgen van uw leugens en verzinsels over mij.

Dat ge uw vrouw gevangen wilt houden, daar kan ik nog inkomen; maar over mij moet ge zwijgen. Heb je dat begrepen?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 september 2010 om 19:30.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 19:32   #212
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Ik geloof mijn eigen ogen niet. Wilt ge daar eens mee stoppen, Raven. Ik begin stillekes aan genoeg te krijgen van uw leugens en verzinsels over mij.

Dat ge uw vrouw gevangen wilt houden, daar kan ik nog inkomen; maar over mij moet ge zwijgen. Heb je dat begrepen?
Wablief?
Oud 26 september 2010, 19:38   #213
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Wablief?
Voor alle duidelijkheid, ik keur het fout. En verder boeit het leven van Raven mij niet. Zolang hij mij maar met rust laat.

Trouwens, er is wel een groot verschil tussen een gematigde en fundamentalistische moslim hé.
Oud 26 september 2010, 19:38   #214
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb de waarheid gesproken,
Allahu 3alam, kho...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 19:40   #215
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijkheid, ik keur het fout. En verder boeit het leven van Raven mij niet. Zolang hij mij maar met rust laat.
Dacht wel zoiets, maar wou het zeker zijn

Citaat:
Trouwens, er is wel een groot verschil tussen een gematigde en fundamentalistische moslim hé.
Ja, de ene gebruikt zijn hersenen nog
Oud 26 september 2010, 19:40   #216
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en stelt u terecht:
Dit klopt wel beste broeder Raven, maar wij moeten wel opletten. Een algemeen oordeel is geen probleem want dit is voor iedereen van toepassing, wij ook, maar echt persoonlijk over iemand gaan oordelen is niet onze taak. Het is niet verplicht en het is in veel gevallen niet eens toegestaan en in een bepaald geval is het zeker afgeraden en soms ook HARAAM/niet toegestaan (zoals iemand in het openbaar op een fout/zonde wijzen).

Laatst gewijzigd door porpo : 26 september 2010 om 19:43.
Oud 26 september 2010, 19:41   #217
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Allahu 3alam, kho...
Absoluut absoluut, geen twijfels daarover.
Oud 26 september 2010, 19:48   #218
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Porpo lijkt me eerder van het type 'sharia4belgium' dan iets anders, en het perfecte voorbeeld van een fundamentalist/extremist.
Eventjes de dogma's van atheïst wanne-be's met onze Amon gebruiken. Wat ik ben kies ik niet, ik kies niet, er is geen wil, het woordje "wil" is gewoon een reactie om de werkelijkheid af te schermen. Ik ben geëvolueerd uit zogenaamde gemeenschappelijke voorouder van alle "levende"(?) "wezens" en ik besta uit cellen deze op hun beurt uit ... en dan atomen en deze onderwerpen zich aan de fysische wetten. Dus er geen verschil tussen mens, steen, katholiek, auto, lucht, schijt .. Dat zijn allemaal illusies.
Oud 26 september 2010, 21:02   #219
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hij predikt haat tegenover de westerse maatschappij (de maatschappij die hoogstwaarschijnlijk zijn levensmiddelen betaalt want met zo'n mentaliteit werk vinden lijkt me onwaarschijnlijk) en haat tegenover gematigde moslims.

Suqar is een gevaar voor lieden zoals hem, omdat ze een voorbeeld van integratie zijn met behoud van haar religie, terwijl volk gelijk porpo nog leeft in de middeleeuwen.
Hmm, ik begin toch te twijfelen. De toon en woordkeuze van zijn berichten veranderen wel eens. Soms ben ik geneigd om aan een agent provocateur te denken...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 september 2010 om 21:04.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 21:05   #220
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Hmm, ik begin toch te twijfelen. De toon en woordkeuze van zijn berichten veranderen wel eens. Soms ben ik geneigd om aan een agent provocateur te denken...
Wie weet, ik sla zijn onzin meestal over
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be