![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dat ook wérkelijk zo zijn, dan zou ik durven zeggen: des te beter. Ik vind het hoe dan ook nooit fijn als mensen zich door de eerste de beste laten ringeloren, ook - of zelfs vooral? - niet als dat ringeloren gebeurt door iemand die het allemaal goed bedoelt. Ik heb namelijk goed onthouden welke weg nu precies met goede bedoelingen is geplaveid.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#202 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
precies, vandaar dat de stemplicht maar eens afgeschaft kan worden
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komen geen nieuwe verkiezingen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet voor 1 januari
![]() |
![]() |