![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie dat je dus de geweldoproepen (moordoproepen in fatwahs) steunt als vorm van vrijemeningsuiting, maar het daarentegen heel moeilijk hebt met rationele, niet-gewelddadige islamkritiek van Wilders. Dat heet zelf-islamisering en dat is pas een echte kanker voor het vrije Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ongelovigen worden bij de bosjes neergemaaid. Eeuwen systematisch kindermisbruik door geestelijken... rinkelt er geen belletje? Hemel & hel zijn u niet bekend? Miljoenen vrouwen in de derde wereld die sexueel onderdrukt worden omdat het Vaticaan condooms & voorbehoedsmiddelen immoreel vindt? Welke Kerk misbruikt kinderen & zegt anno 2010 dat dat de schuld is van de "ziekte" homofilie? Is dat niet allemaal even krankzinnig? Maar dan bent u alvast wel voor Geert Wilders... ...die fan is van de bende die dat andere haatdragende boek lezen. uit Israel. Hoe verzoent u dat eigenlijk allemaal in uw hoofd? ![]()
![]() |
![]() |
#203 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nederland maakt zich hopeloos belachelijk met dit proces, en door wat er in gebeurd.
Rechters worden voor veel minder gewraakt dan insinuerende & besmeurende opmerkingen over waarom een beklaagde iets doet. Dat ze hier dan niet mee akkoord toont eigenlijk maar 1 ding aan: Dit proces is een bananenrepubliek waardig
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...dnappers.dhtml Uitsluitend de islam staat pedofiele huwelijken toe. Hoe kan jij de islam rechtvaardigen? Hoe leef jij met deze oorlogszuchtige religie in je hoofd? Trouwens geen enkele religie leeft in mijn hoofd. Ik slaap zeer goed. Laatst gewijzigd door grimbergen : 9 oktober 2010 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik rechtvaardig helemaal niks! Ik zie als buitenstaander 3 religies die evenveel onrecht aanrichten in de wereld. De één al wat meer dan de ander... Ik zie ook een bende idioten die één godsdienst viseren, terwijl de andere godsdiensten met hun instemmen wel dezelfde dingen uitvreten. Geert Wilders is er zo één van...
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De film staat bol van oproepen tot geweld/moord en niemand die zich daar vragen bij stelt. En zij die dat toch doen gaat men vervolgen, de wereld op zijn kop! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu 'Prakken' (what's in a name) met lede ogen moet aanzien dat dit 'proces' een afgang gaat worden, wil ze de aanklacht 'aangescherpt' zien: http://www.telegraaf.nl/binnenland/7...and,buitenland Samen met vakgenoot 'Pestman' (again, what's in a name) schreef ze een brief aan de officieren van justitie. Nog een heerlijk stukje satire van Het Vrije Volk: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12242 Citaatje: Citaat:
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan zeker deze link toevoegen aan je leesvoer. ![]() http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22768 Laatst gewijzigd door grimbergen : 10 oktober 2010 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dus dat ik wel op diezelfde planeet als die bende al dan niet idiote tijdgenoten van mij zal moeten blijven huizen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de verblinding van de dhimmi's niet ook mijn toekomst en die van mijn kinderen bedreigde, ik zou ze laten zeggen. Gelukkig waren er nog een paar met rede begaafde mensen rond op deze planeet, zoals hier Hans Jansen: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister
|
![]() Over het verhoor van Hans Jansen schrijft Hafid Bouazza
Lees de Koran zoals ik hem lees of ik sleep je voor de rechter Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één van de betichtingen is : de uitspraken van Wilders tasten de religieuze waardigheid van Moslims aan. Ongetwijfeld zei de spreker in P&W. Maar welke juridische kwalificatie moeten we daar aan geven. ![]() Dat is niet verboden en kan ook niet verboden worden, want anders zou kritiek om op het even wat onmogelijk zijn. Worden de mensen die de huidige regering Bruin I noemen dan vanaf heden ook vervolgd ? ![]() Verder was het inderdaad even slikken voor de rechter toen de grootste deskundigen in Nederland Wilders over de ganse lijn gelijk gaven. Als ze Wilders nu nog willen veroordelen zullen ze dus het spreken van de waarheid moeten bestraffen. ![]() Het wordt een tof proces. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Maal 2 Pericles!
![]() |
#217 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien zullen ze zeggen dat de Arabist een islamoloog zou moeten zijn, en dat alleen een Arabische islamoloog kan getuigen, aangezien de koran (salami alibi Walibi) alleen in het Arabisch "rechtsgeldig" is. Allah kende geen Nederlands.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Ik laat momenteel uitpluizen of het provocerend beoefenen van religieuze rituelen op de een of andere manier strafbaar is/kan zijn.
Je kunt boekhoudkundig creatief met de wet omspringen ........ want 1 plus 1 is in de wet geen 2 .......
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister
|
![]() Alleen al de uitspraak op zich...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |