![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zeg dat jij bevooroordeeld bent, komt dat echt niet uit de lucht vallen. Straddle heeft de hele tijd de mond vol over hoe de moslims gesteund moeten worden, en hoe wij respect voor de Islam moeten opbrengen (in de strijd tegen het Jodendom en de ''zieke Talmoedideologie''). Man, als je zegt dat ik en anderen van zulke zieke ideeën iets kunnen leren, dan vind ik je niet alleen bevooroordeeld, maar daarboven iemand wiens ideeën eerder thuishoren in een gekkenhuis dan in de openbaarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In dit topic bijvoorbeeld heeft hij argumenten aangehaald waar niemand is op ingegaan. Weet je, zeik gerust verder in jouw geliefde islamofobe draden. Maar oh wee als iemand kritiek heeft op de vuile zionisten. Dan is het kot te klein..
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dat is het verschil tussen jou en ik. Ik zeg niet ''vuile moslims'', of ''vuile zionisten'', ook al heb ik meerdere incidenten gehad met mensen van de eerste overtuiging. Ik ben niet bang voor de Islam, en heb ook geen haat jegens de Islam. Ik heb een hekel aan het gedrag dat voor en door religies wordt gepleegd. Als jij niet inziet dat dat totaal niet gelijkstaat aan jouw (en nog veel erger, Straddles) gejaag op Joden, dan getuigt dat van een mentaal deficit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
|
![]() Citaat:
Dit is de schaamte voorbij. Ik denk dat de gefrustreerde, bekrompen zieligaards die in de ban van de islam zijn thuishoren in St Lucia. En niemand anders.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 oktober 2010 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus vergelijk liever eerst uw eigen situatie voordat u zichzelf de slachtofferrol aansmeert. Die verdient u echt niet, bijlange niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us.
Golda Meir Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() [quote=liberalist_NL;5059378]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Ik ben van mening dat angst voor moslims, of islamofobie als u dat wilt, het gevolg is van berichten in de media over geweld van moslims in een groot aantal landen. Het betreft vooral oorlogsgebieden, zoals Irak, Afghanistan, Pakistan, Somalië en Soedan. Maar er zijn ook nog berichten over moslimgeweld in andere landen. Vaak gaat het om burgeroorlogen waarbij moslims een deel van de staat of de gehele staat willen overheersen of zich willen afscheiden, bijvoorbeeld van de Sowjet Unie. Daarnaast plegen moslimextremisten jaarlijks nog tientallen aanslagen in landen die niet in oorlog zijn, zelfs tegen vreedzame bedrijven of instellingen die zij veroordelen zoals een hotel, een nachtclub of een discotheek.
Het lijkt mij ondoenlijk om de beeldvorming over de islam die daardoor in de laatste decennia in het Westen is ontstaan te veranderen voordat deze conflicten vreedzaam worden opgelost. Dus voordat moslims stoppen met het verdrijven en vermoorden van elkaar en andersdenkenden. In dit licht is het begrijpelijk dat mensen die een verklaring voor zoveel geweld in zoveel moslimlanden zoeken menen dat het geweldadige karakter van de stichter van de islam en onderdelen van diens boodschap hier debet aan zijn. Islam betekent onderwerping en de berichten in de media duiden erop dat moslims andersdenkenden aan hun opvatting van de islam willen onderwerpen. Ook in Europa zijn extremistische moslims en imams actief en een klein aantal westerse moslims is naar de oorlogsgebieden getrokken om zich daar in de strijd te begeven. Dit bevestigt het vermoeden dat de islam in Europa een latente bedreiging vormt voor de veiligheid en de democratie. Wij hebben daarom naar mijn mening in Europa niet zozeer behoefte aan een discussie over islamofobie als wel aan een duidelijke opstelling van Europese moslims ten aanzien van sektarisch geweld en tolerantie. Het idee dat er een ware islam bestaat en dat die moet worden gerealiseerd zullen moslims in Europa moeten verwerpen. Dat is geen inperking van de godsdienstvrijheid in de zin van de wet. Dit debat moet worden gevoerd om Europeanen van islamofobie te genezen. Zolang ook op dit forum moslims zich presenteren als fundamentalisten die het Westen willen verlichten of de schuld geven van het bestaan van moslimsextemisme zal de islamfobie stand houden. Verder nog ter informatie: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Namelijk omdat u nog nooit ofte nimmer op de inhoud van een post bent ingegaan. Gij blokkeert gewoon als het over het onderwerp gaat en ge doet werkelijk niets anders dan mijn standpunten anders voor te stellen. Uiteraard dat ik in die omstandigheden hard van leer trek. Apropos, er is mij hier nog nooit 1 enkele straf gegeven.
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() U hard aanpakken is wat ik doe. Wegens uw herhaaldelijke lafheid en totale onwil het laatste jaar om over de zaken eerlijk en ten gronde te discussieren.
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
''de hele tijd'' man man toch. overdrijven, verkeerd voorstellen, uit context halen. Gij zit werkelijk vastgeroest in uw taboe denken. APROPOS, het was nota bene Van Rompuy die eens verklaard had (het juiste citaat staat hier ergens al op het forum), dat de islam en de moslims de enige cultuur zijn die nog weerwerk bieden tegen de geldcultuur van het westen. En ik vind ook dat moslims groot gelijk hebben hun eigen identiteit en cultuur te willen afschermen en zich niet zomaar over te geven aan onze westerse waarden (die dikwijls heel hypocriet zijn op de keper beschouwd). Maar soit. Ik sta op de negeer van dit sujet.
![]() |
![]() |
#215 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Liberaal en Liberalist lezen enkel wat zij willen zien. De truuks van de Liberale Hollanders hier is enkel op de boodschapper schieten, nooit op de boodschap ingaan. Natuurlijk dat ik die zeveraars niet meer met fluwelen handschoentjes ga aanpakken. Ik heb trouwens in het verleden niets anders gedaan dan met wetenschappelijke studies af te komen, artikels van israelische pers en joodse schrijvers af te komen. Deze hebben ze ook proberen te negeren of debunken... Hier wat andere gebruikte disinformatie truuks van dat tuig: Citaat:
Citaat:
Deze disinformatietechniek gebruiken de LIberaalNL tweelingen constant: Citaat:
en deze wordt door filosoof gehanteerd als het over dit onderwerp gaat: Citaat:
Heb je ook genoteerd hoe Piero meernmaals over mijn motieven begon te melken? ![]() Citaat:
En hier, het ''oude koeien'' verwijt van Liberalist: Citaat:
De gebruikte technieken van de Liberale hollandertjes staan allemaal stuk voor stuk in de lijst van disinformatietechnieken... Uiteraard, gaan we hier ook geen enkele inhoudelijke reactie krijgen. .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 29 oktober 2010 om 02:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat we respect en begrip moeten hebben voor de moslimcultuur welke niet zomaar onze westerse cultuur door het strot laat duwen. Kan je het de moslims kwalijk nemen dat ze zich niet zomaar laten inpalmen dooor de hollywood-drek, de geldcultuur, speculatiekoorts, bankenbandieterij, etc etc... Citaat:
Weeral die disinformatietechniek he, anderen voor gek uitmaken etc... Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 29 oktober 2010 om 02:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fundi's van alle strekkingen zijn verwerpelijke figuren, maar in tegenstelling tot de islam fundamentalisten komen wij zelden direct of indirect in contact/conflict met fundi's van andere religies. De islam is ook geen gematigde religie, je kan het draaien of keren maar de beleving ervan door een meerderheid van haar volgelingen in de wereld is fundamenteel en structureel.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, ik heb in elk geval voor uw positie heel veel begrip. Maar denkt u nu echt dat wij onze eigen cultuur en identiteit nog in de hand hebben? Wij als blanke westerling, als europeaan mogen geen eigen identiteit meer hebben. Het is multikul dat ons door de strot werd geduwd. Het is degeneratie, ieder voor zich, geld, materialisme, globalisme, goedkoop entertainment enz dat we via tv en hollywood pulp door onze strot hebben laten duwen. Wiens cultuur is dat??? ... We hebben de moslims, met hun eigen cultuur zelf naar hier gehaald. Dat is onze eigen daad, niewaar? Hebben we aan het bovenstaande sfeer te danken. Te veel aandacht voor ons eigen ras en cultuur en identiteit werd enorm zwaar ontmoedigd. En van waar zou dat komen?? En wie wakkert toch constant dat blank europees schuldgevoel aan? Kom voor uzelf op , en het woord nazi valt... Hoe zou dat komen?? Maar eender welke andere etnische groep mag wel identiteit en fierheid nastreven. Joden op de eerste plaats. Black power, etc Wij blanke europeanen , neen . That is what's going on. Verder kan je het niet kwalijk nemen dat moslims al die degeneratie en westerse hypocrisie niet zomaar willen slikken. Zo een goed voorbeeld zijn we nu ook weer niet. Zij zien onze eigen desintegratie en afglijden van onze waarden, niet in het minst famile waarden ... Dan is er ons oorlogske spelen in de wereld, het ondersteunen van brutale regimes maar wel overal over democratie zitten roepen, etc... moeten zij dat ook zomaar aanvaarden en opnemen in hun eigen waarden??? Omdat wij dat zelf aanmoedigen. Zie hierboven.
![]() |