Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2010, 22:03   #201
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Werkelijk, een kutreactie gewoon.
Als ik zeg dat jij bevooroordeeld bent, komt dat echt niet uit de lucht vallen. Straddle heeft de hele tijd de mond vol over hoe de moslims gesteund moeten worden, en hoe wij respect voor de Islam moeten opbrengen (in de strijd tegen het Jodendom en de ''zieke Talmoedideologie''). Man, als je zegt dat ik en anderen van zulke zieke ideeën iets kunnen leren, dan vind ik je niet alleen bevooroordeeld, maar daarboven iemand wiens ideeën eerder thuishoren in een gekkenhuis dan in de openbaarheid.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 22:04   #202
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ach, kom op zeg! Elke keer als ik meterslange posts heb gepost (met argumenten) word je afgekapt met zijn ''ervaring uit eigen hand'' en het verwijt een naïeve student te zijn. Over argumenten gesproken...
Bullshit.

In dit topic bijvoorbeeld heeft hij argumenten aangehaald waar niemand is op ingegaan. Weet je, zeik gerust verder in jouw geliefde islamofobe draden. Maar oh wee als iemand kritiek heeft op de vuile zionisten. Dan is het kot te klein..
Oud 28 oktober 2010, 22:09   #203
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bullshit.

In dit topic bijvoorbeeld heeft hij argumenten aangehaald waar niemand is op ingegaan. Weet je, zeik gerust verder in jouw geliefde islamofobe draden. Maar oh wee als iemand kritiek heeft op de vuile zionisten. Dan is het kot te klein..
Kijk, dat is het verschil tussen jou en ik. Ik zeg niet ''vuile moslims'', of ''vuile zionisten'', ook al heb ik meerdere incidenten gehad met mensen van de eerste overtuiging. Ik ben niet bang voor de Islam, en heb ook geen haat jegens de Islam. Ik heb een hekel aan het gedrag dat voor en door religies wordt gepleegd. Als jij niet inziet dat dat totaal niet gelijkstaat aan jouw (en nog veel erger, Straddles) gejaag op Joden, dan getuigt dat van een mentaal deficit.
Oud 28 oktober 2010, 22:09   #204
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Als ik zeg dat jij bevooroordeeld bent, komt dat echt niet uit de lucht vallen. Straddle heeft de hele tijd de mond vol over hoe de moslims gesteund moeten worden, en hoe wij respect voor de Islam moeten opbrengen (in de strijd tegen het Jodendom en de ''zieke Talmoedideologie''). Man, als je zegt dat ik en anderen van zulke zieke ideeën iets kunnen leren, dan vind ik je niet alleen bevooroordeeld, maar daarboven iemand wiens ideeën eerder thuishoren in een gekkenhuis dan in de openbaarheid.
So? Als hij vindt dat de moslims gesteund moeten worden dan is dat zijn goed recht. Jij vindt toch ook dat de zionisten gesteund moeten worden. Wat is uw probleem dan?

Dit is de schaamte voorbij. Ik denk dat de gefrustreerde, bekrompen zieligaards die in de ban van de islam zijn thuishoren in St Lucia. En niemand anders.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 oktober 2010 om 22:10.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 22:13   #205
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Kijk, dat is het verschil tussen jou en ik. Ik zeg niet ''vuile moslims'', of ''vuile zionisten'', ook al heb ik meerdere incidenten gehad met mensen van de eerste overtuiging. Ik ben niet bang voor de Islam, en heb ook geen haat jegens de Islam. Ik heb een hekel aan het gedrag dat voor en door religies wordt gepleegd. Als jij niet inziet dat dat totaal niet gelijkstaat aan jouw (en nog veel erger, Straddles) gejaag op Joden, dan getuigt dat van een mentaal deficit.
Heb je daar problemen? Natuurlijk, zijn die zionisten vuil. Dat u dat niet wilt begrijpen is niet mijn probleem. Over begrijpen gesproken, met zielen die geen verschil zien tussen een religie en een aanhanger van die religie is discussie onmogelijk.
Oud 28 oktober 2010, 22:13   #206
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
So? Als hij vindt dat de moslims gesteund moeten worden dan is dat zijn goed recht? Jij vindt toch ook dat de zionisten gesteund moeten worden. Wat is uw probleem dan?
Echt waar? Ik heb nog nooit, nooit, de nederzettingen of de kolonisten aldaar verdedigd. En het is een schande dat u zegt van wel. Uw probleem, en dat hebben meer religieuzen, is dat ze altijd denken dat zij degenen zijn die het zwaarst worden gehaat, gediscrimineerd, of op gekankerd. In een draad over bijvoorbeeld de evolutieleer kan ik zo 3 christelijke forumgebruikers opnoemen die zeggen dat ik nooit de Islam bekritiseer, of nooit het Jodendom bekritiseer. Toen een Joodse forumgebruiker voorstelde om heel Afrika te besnijden, en ik dit krankzinnig noemde, werd ik voor antisemiet uitgemaakt.

Dus vergelijk liever eerst uw eigen situatie voordat u zichzelf de slachtofferrol aansmeert. Die verdient u echt niet, bijlange niet.
Oud 28 oktober 2010, 22:14   #207
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je daar problemen? Natuurlijk, zijn die zionisten vuil.
Ik vind mensen niet vuil. Behalve zij die zich niet gedoucht hebben, natuurlijk.
Citaat:
Dat u dat niet wilt begrijpen is niet mijn probleem. Over begrijpen gesproken, met zielen die geen verschil zien tussen een religie en een aanhanger van die religie is discussie onmogelijk.
En ik maak dat verschil dus wel. Zoals reeds genoteerd.
Oud 28 oktober 2010, 22:17   #208
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik vind mensen niet vuil. Behalve zij die zich niet gedoucht hebben, natuurlijk.
Ik vind ze wel vuil. Ziekelijk zelfs.

Citaat:
En ik maak dat verschil dus wel. Zoals reeds genoteerd.
Neen, dat doe je niet. Dat deed je gisteren niet, je deed het vandaag weer niet en ik ben er zeker van dat ge dat morgen ook niet zult doen.
Oud 28 oktober 2010, 22:20   #209
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind ze wel vuil. Ziekelijk zelfs.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us.
Golda Meir
Citaat:
Neen, dat doe je niet. Dat deed je gisteren niet, je deed het vandaag weer niet en ik ben er zeker van dat ge dat morgen ook niet zult doen.
Jawel. Gisteren noteerde u het nog, en zelfs net herhaalde ik het:
Citaat:
Ik ben niet bang voor de Islam, en heb ook geen haat jegens de Islam. Ik heb een hekel aan het gedrag dat voor en door religies wordt gepleegd.
Oud 28 oktober 2010, 22:25   #210
Sunny
Banneling

Standaard

[quote=liberalist_NL;5059378]
Citaat:
Ik ben niet bang voor de Islam, en heb ook geen haat jegens de Islam. Ik heb een hekel aan het gedrag dat voor en door religies wordt gepleegd.
Dat leidt idd tot gestoord gedrag zoals het dragen van hoofddoeken, niqaabs en boerka's.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 23:18   #211
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard Islamofobie?

Ik ben van mening dat angst voor moslims, of islamofobie als u dat wilt, het gevolg is van berichten in de media over geweld van moslims in een groot aantal landen. Het betreft vooral oorlogsgebieden, zoals Irak, Afghanistan, Pakistan, Somalië en Soedan. Maar er zijn ook nog berichten over moslimgeweld in andere landen. Vaak gaat het om burgeroorlogen waarbij moslims een deel van de staat of de gehele staat willen overheersen of zich willen afscheiden, bijvoorbeeld van de Sowjet Unie. Daarnaast plegen moslimextremisten jaarlijks nog tientallen aanslagen in landen die niet in oorlog zijn, zelfs tegen vreedzame bedrijven of instellingen die zij veroordelen zoals een hotel, een nachtclub of een discotheek.

Het lijkt mij ondoenlijk om de beeldvorming over de islam die daardoor in de laatste decennia in het Westen is ontstaan te veranderen voordat deze conflicten vreedzaam worden opgelost. Dus voordat moslims stoppen met het verdrijven en vermoorden van elkaar en andersdenkenden.

In dit licht is het begrijpelijk dat mensen die een verklaring voor zoveel geweld in zoveel moslimlanden zoeken menen dat het geweldadige karakter van de stichter van de islam en onderdelen van diens boodschap hier debet aan zijn. Islam betekent onderwerping en de berichten in de media duiden erop dat moslims andersdenkenden aan hun opvatting van de islam willen onderwerpen.

Ook in Europa zijn extremistische moslims en imams actief en een klein aantal westerse moslims is naar de oorlogsgebieden getrokken om zich daar in de strijd te begeven. Dit bevestigt het vermoeden dat de islam in Europa een latente bedreiging vormt voor de veiligheid en de democratie. Wij hebben daarom naar mijn mening in Europa niet zozeer behoefte aan een discussie over islamofobie als wel aan een duidelijke opstelling van Europese moslims ten aanzien van sektarisch geweld en tolerantie.

Het idee dat er een ware islam bestaat en dat die moet worden gerealiseerd zullen moslims in Europa moeten verwerpen. Dat is geen inperking van de godsdienstvrijheid in de zin van de wet. Dit debat moet worden gevoerd om Europeanen van islamofobie te genezen. Zolang ook op dit forum moslims zich presenteren als fundamentalisten die het Westen willen verlichten of de schuld geven van het bestaan van moslimsextemisme zal de islamfobie stand houden.

Verder nog ter informatie:
Citaat:
In Egypte wordt de koptische minderheid zwaar onderdrukt door de mohammedanen: vooral de laatste jaren is het geweld tegen hen sterk toegenomen. In Indonesië worden van tijd tot tijd christelijke kerken en moskeeën van de ahmadiyya aangevallen. In Bangladesh zijn de hindoes slachtoffer van die praktijken. In Pakistan worden de christenen vrijwel niet beschermd tegen geweld van hun mohammedaanse buren. In het noorden van Nigeria worden christelijke meisjes ontvoerd en kerken vernield. In het zuiden van Thailand worden boeddhisten onthoofd en in brand gestoken. In het zuiden van de Filippijnen wordt de bevolking, onder dreiging van het onthoofden van gijzelaars, afgeperst om ‘beschermingsgeld’ (jizya) te betalen. Nadat onder Saddam al tienduizenden Assyriërs hadden moeten vluchten uit Irak zijn na het omverwerpen van zijn regime opnieuw tienduizenden van deze christenen het land uitgejaagd.

In 2002 werd de mohammedaanse minderheid in de Indiase deelstaat Gujarat het slachtoffer van zeer ernstig geweld nadat mohammedaanse extremisten zestig hindoefundamentalisten levend verbrand hadden.
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4808542739.htm
Piero is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 01:28   #212
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ach, zeur toch niet. Het enige wat Straddle doet is schelden, op de man spelen, en oude koeien uit de sloot halen. Dat kan je niet discussiëren noemen, en dient te worden bestraft, volgens de daarvoor geldende forumregels.
Enkel op u en uw kornuiten.

Namelijk omdat u nog nooit ofte nimmer op de inhoud van een post bent ingegaan.

Gij blokkeert gewoon als het over het onderwerp gaat en ge doet werkelijk niets anders dan mijn standpunten anders voor te stellen. Uiteraard dat ik in die omstandigheden hard van leer trek.

Apropos, er is mij hier nog nooit 1 enkele straf gegeven.
Oud 29 oktober 2010, 01:36   #213
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ach, zeur toch niet. Het enige wat Straddle doet is schelden, op de man spelen, en oude koeien uit de sloot halen. Dat kan je niet discussiëren noemen, en dient te worden bestraft, volgens de daarvoor geldende forumregels.
U hard aanpakken is wat ik doe. Wegens uw herhaaldelijke lafheid en totale onwil het laatste jaar om over de zaken eerlijk en ten gronde te discussieren.
Oud 29 oktober 2010, 01:47   #214
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

''de hele tijd'' man man toch. overdrijven, verkeerd voorstellen, uit context halen. Gij zit werkelijk vastgeroest in uw taboe denken.

APROPOS, het was nota bene Van Rompuy die eens verklaard had (het juiste citaat staat hier ergens al op het forum), dat de islam en de moslims de enige cultuur zijn die nog weerwerk bieden tegen de geldcultuur van het westen.

En ik vind ook dat moslims groot gelijk hebben hun eigen identiteit en cultuur te willen afschermen en zich niet zomaar over te geven aan onze westerse waarden (die dikwijls heel hypocriet zijn op de keper beschouwd).

Maar soit. Ik sta op de negeer van dit sujet.
Oud 29 oktober 2010, 02:11   #215
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Op de lul getrapt liberalist?
Vanwaar haal jij dat ik niet tegen kritiek kan? Jij leest gewoon wat je wilt lezen.

Ik heb het niet over zijn persoonlijke aanvallen, ik heb het over de inhoud van zn reacties. Het probleem is dat jij en anderen gewoon niet op zijn reacties durven in te gaan.
Bedankt suqar. Moedig van je, waarvoor dank.

Inderdaad. Liberaal en Liberalist lezen enkel wat zij willen zien. De truuks van de Liberale Hollanders hier is enkel op de boodschapper schieten, nooit op de boodschap ingaan. Natuurlijk dat ik die zeveraars niet meer met fluwelen handschoentjes ga aanpakken.

Ik heb trouwens in het verleden niets anders gedaan dan met wetenschappelijke studies af te komen, artikels van israelische pers en joodse schrijvers af te komen. Deze hebben ze ook proberen te negeren of debunken...

Hier wat andere gebruikte disinformatie truuks van dat tuig:

Citaat:
. Become incredulous and indignant. Avoid discussing key issues and instead focus on side issues which can be used show the topic as being critical of some otherwise sacrosanct group or theme. This is also known as the "How dare you!" gambit.

Citaat:
Use a straw man. Find or create a seeming element of your opponent's argument which you can easily knock down to make yourself look good and the opponent to look bad. Either make up an issue you may safely imply exists based on your interpretation of the opponent/opponent arguments/situation, or select the weakest aspect of the weakest charges. Amplify their significance and destroy them in a way which appears to debunk all the charges, real and fabricated alike, while actually avoiding discussion of the real issues.

Deze disinformatietechniek gebruiken de LIberaalNL tweelingen constant:

Citaat:
Side-track opponents with name calling and ridicule. This is also known as the primary attack the messenger ploy, though other methods qualify as variants of that approach. Associate opponents with unpopular titles such as "kooks", "right-wing", "liberal", "left-wing", "terrorists", "conspiracy buffs", "radicals", "militia", "racists", "religious fanatics", "sexual deviates", and so forth. This makes others shrink from support out of fear of gaining the same label, and you avoid dealing with issues.

en deze wordt door filosoof gehanteerd als het over dit onderwerp gaat:

Citaat:
Hit and Run. In any public forum, make a brief attack of your opponent or the opponent position and then scamper off before an answer can be fielded, or simply ignore any answer. This works extremely well in Internet and letters-to-the-editor environments where a steady stream of new identities can be called upon without having to explain criticism reasoning -- simply make an accusation or other attack, never discussing issues, and never answering any subsequent response, for that would dignify the opponent's viewpoint.

Heb je ook genoteerd hoe Piero meernmaals over mijn motieven begon te melken?

Citaat:
Question motives. Twist or amplify any fact which could so taken to imply that the opponent operates out of a hidden personal agenda or other bias. This avoids discussing issues and forces the accuser on the defensive.

En hier, het ''oude koeien'' verwijt van Liberalist:

Citaat:
Associate opponent charges with old news. A derivative of the straw man

De gebruikte technieken van de Liberale hollandertjes staan allemaal stuk voor stuk in de lijst van disinformatietechnieken...

Uiteraard, gaan we hier ook geen enkele inhoudelijke reactie krijgen.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 29 oktober 2010 om 02:13.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 02:32   #216
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als ik zeg dat jij bevooroordeeld bent, komt dat echt niet uit de lucht vallen. Straddle heeft de hele tijd de mond vol over hoe de moslims gesteund moeten worden, en hoe wij respect voor de Islam moeten opbrengen (in de strijd tegen het Jodendom en de ''zieke Talmoedideologie'').
Weeral die verkeerde voorstelling van wat ik zeg. Jij ziet wat jij wilt zien + het is weeral dat stromansargument.

Ik zeg dat we respect en begrip moeten hebben voor de moslimcultuur welke niet zomaar onze westerse cultuur door het strot laat duwen. Kan je het de moslims kwalijk nemen dat ze zich niet zomaar laten inpalmen dooor de hollywood-drek, de geldcultuur, speculatiekoorts, bankenbandieterij, etc etc...

Citaat:
Man, als je zegt dat ik en anderen van zulke zieke ideeën iets kunnen leren, dan vind ik je niet alleen bevooroordeeld, maar daarboven iemand wiens ideeën eerder thuishoren in een gekkenhuis dan in de openbaarheid.
Ideeen die komen van joodse schrijvers, universiteitsprofessoren etc...

Weeral die disinformatietechniek he, anderen voor gek uitmaken etc...

Citaat:
Side-track opponents with name calling and ridicule. This is also known as the primary attack the messenger ploy, though other methods qualify as variants of that approach. Associate opponents with unpopular titles such as "kooks", "right-wing", "liberal", "left-wing", "terrorists", "conspiracy buffs", "radicals", "militia", "racists", "religious fanatics", "sexual deviates", and so forth. This makes others shrink from support out of fear of gaining the same label, and you avoid dealing with issues.
Oud 29 oktober 2010, 02:37   #217
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Bedankt suqar. Moedig van je, waarvoor dank.

Inderdaad. Liberaal en Liberalist lezen enkel wat zij willen zien. De truuks van de Liberale Hollanders hier is enkel op de boodschapper schieten, nooit op de boodschap ingaan. Natuurlijk dat ik die zeveraars niet meer met fluwelen handschoentjes ga aanpakken.

Ik heb trouwens in het verleden niets anders gedaan dan met wetenschappelijke studies af te komen, artikels van israelische pers en joodse schrijvers af te komen. Deze hebben ze ook proberen te negeren of debunken...
Sterk en scherp uitgelicht

Hier wat andere gebruikte disinformatie truuks van dat tuig:

Deze disinformatietechniek gebruiken de LIberaalNL tweelingen constant:

en deze wordt door filosoof gehanteerd als het over dit onderwerp gaat:

Heb je ook genoteerd hoe Piero meernmaals over mijn motieven begon te melken?

En hier, het ''oude koeien'' verwijt van Liberalist:

De gebruikte technieken van de Liberale hollandertjes staan allemaal stuk voor stuk in de lijst van disinformatietechnieken...

Uiteraard, gaan we hier ook geen enkele inhoudelijke reactie krijgen.

.
Sterk en scherp uitgelicht

Laatst gewijzigd door globalmedia : 29 oktober 2010 om 02:37.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 05:44   #218
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik ben van mening dat angst voor moslims, of islamofobie als u dat wilt, het gevolg is van berichten in de media over geweld van moslims in een groot aantal landen. Het betreft vooral oorlogsgebieden, zoals Irak, Afghanistan, Pakistan, Somalië en Soedan. Maar er zijn ook nog berichten over moslimgeweld in andere landen. Vaak gaat het om burgeroorlogen waarbij moslims een deel van de staat of de gehele staat willen overheersen of zich willen afscheiden, bijvoorbeeld van de Sowjet Unie. Daarnaast plegen moslimextremisten jaarlijks nog tientallen aanslagen in landen die niet in oorlog zijn, zelfs tegen vreedzame bedrijven of instellingen die zij veroordelen zoals een hotel, een nachtclub of een discotheek.

Het lijkt mij ondoenlijk om de beeldvorming over de islam die daardoor in de laatste decennia in het Westen is ontstaan te veranderen voordat deze conflicten vreedzaam worden opgelost. Dus voordat moslims stoppen met het verdrijven en vermoorden van elkaar en andersdenkenden.

In dit licht is het begrijpelijk dat mensen die een verklaring voor zoveel geweld in zoveel moslimlanden zoeken menen dat het geweldadige karakter van de stichter van de islam en onderdelen van diens boodschap hier debet aan zijn. Islam betekent onderwerping en de berichten in de media duiden erop dat moslims andersdenkenden aan hun opvatting van de islam willen onderwerpen.

Ook in Europa zijn extremistische moslims en imams actief en een klein aantal westerse moslims is naar de oorlogsgebieden getrokken om zich daar in de strijd te begeven. Dit bevestigt het vermoeden dat de islam in Europa een latente bedreiging vormt voor de veiligheid en de democratie. Wij hebben daarom naar mijn mening in Europa niet zozeer behoefte aan een discussie over islamofobie als wel aan een duidelijke opstelling van Europese moslims ten aanzien van sektarisch geweld en tolerantie.

Het idee dat er een ware islam bestaat en dat die moet worden gerealiseerd zullen moslims in Europa moeten verwerpen. Dat is geen inperking van de godsdienstvrijheid in de zin van de wet. Dit debat moet worden gevoerd om Europeanen van islamofobie te genezen. Zolang ook op dit forum moslims zich presenteren als fundamentalisten die het Westen willen verlichten of de schuld geven van het bestaan van moslimsextemisme zal de islamfobie stand houden.

Verder nog ter informatie:
²

Fundi's van alle strekkingen zijn verwerpelijke figuren, maar in tegenstelling tot de islam fundamentalisten komen wij zelden direct of indirect in contact/conflict met fundi's van andere religies.

De islam is ook geen gematigde religie, je kan het draaien of keren maar de beleving ervan door een meerderheid van haar volgelingen in de wereld is fundamenteel en structureel..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 06:49   #219
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Ik zeg dat we respect en begrip moeten hebben voor de moslimcultuur welke niet zomaar onze westerse cultuur door het strot laat duwen....
Waarom zou ik als westerling in mijn eigen land respect moeten hebben voor een niet-eigen cultuur die hier voet aan grond wil krijgen, en die mij als vrouw totaal als minderwaardig, achterlijk en onkundig neerzet? En waarom moet ik er zelfs maar "begrip" voor hebben? Ik heb daar helemaal geen begrip voor.

Citaat:
Kan je het de moslims kwalijk nemen dat ze zich niet zomaar laten inpalmen dooor de hollywood-drek, de geldcultuur, speculatiekoorts, bankenbandieterij, etc etc....
Zolang ze ginder in hun eigen habitat blijven mogen ze van mij doen en laten wat ze willen. Maar waarom zouden ze eerst naar hier komen en het hier dan liefst zo snel mogelijk op Zandbakistan willen laten lijken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 10:24   #220
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarom zou ik als westerling in mijn eigen land respect moeten hebben voor een niet-eigen cultuur die hier voet aan grond wil krijgen, en die mij als vrouw totaal als minderwaardig, achterlijk en onkundig neerzet? En waarom moet ik er zelfs maar "begrip" voor hebben? Ik heb daar helemaal geen begrip voor.

Wel, ik heb in elk geval voor uw positie heel veel begrip.

Maar denkt u nu echt dat wij onze eigen cultuur en identiteit nog in de hand hebben? Wij als blanke westerling, als europeaan mogen geen eigen identiteit meer hebben. Het is multikul dat ons door de strot werd geduwd. Het is degeneratie, ieder voor zich, geld, materialisme, globalisme, goedkoop entertainment enz dat we via tv en hollywood pulp door onze strot hebben laten duwen. Wiens cultuur is dat??? ...

We hebben de moslims, met hun eigen cultuur zelf naar hier gehaald. Dat is onze eigen daad, niewaar? Hebben we aan het bovenstaande sfeer te danken. Te veel aandacht voor ons eigen ras en cultuur en identiteit werd enorm zwaar ontmoedigd. En van waar zou dat komen?? En wie wakkert toch constant dat blank europees schuldgevoel aan? Kom voor uzelf op , en het woord nazi valt... Hoe zou dat komen??

Maar eender welke andere etnische groep mag wel identiteit en fierheid nastreven. Joden op de eerste plaats. Black power, etc Wij blanke europeanen , neen . That is what's going on.

Verder kan je het niet kwalijk nemen dat moslims al die degeneratie en westerse hypocrisie niet zomaar willen slikken. Zo een goed voorbeeld zijn we nu ook weer niet. Zij zien onze eigen desintegratie en afglijden van onze waarden, niet in het minst famile waarden ... Dan is er ons oorlogske spelen in de wereld, het ondersteunen van brutale regimes maar wel overal over democratie zitten roepen, etc... moeten zij dat ook zomaar aanvaarden en opnemen in hun eigen waarden???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zolang ze ginder in hun eigen habitat blijven mogen ze van mij doen en laten wat ze willen. Maar waarom zouden ze eerst naar hier komen en het hier dan liefst zo snel mogelijk op Zandbakistan willen laten lijken?
Omdat wij dat zelf aanmoedigen. Zie hierboven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be