![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wat pogingen van kommunistjes om bewijzen in mekaar te flanzen, waar er misschien iets is, maar misschien ook niet. Ik zie wel de realiteit dat allerhande vetzakken, zoals vb. krakers, no-borders ...., in die mate ambetant doen dat ik wel degelijk een behoorlijk politieoptreden nodig vind. Jij mag mij daarvoor gek verklaren. Maar niet mijn democratisch stemrecht afnemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Burger
|
![]() Jullie zochten toch bewijzen he???
Staat in een topic wat verder: http://www.depers.nl/buitenland/5224...n-Brussel.html
![]() |
![]() |
#205 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eerst de grote man uithangen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan als de politie optreedt: ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 8 november 2010 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Zijn die beelden van de betoging in Brussel? Dacht het niet.
Toch wel grappig hoe een aantal de betoging in brussel als geweldadig proberen voor te stellen. En als dat niet lukt, grijpen ze naar beelden die er niks mee te maken hebben. Laatst gewijzigd door giserke : 8 november 2010 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is in dit topic al over heel veel verschillende betogingen gegaan, van G20 tot uw vakbondsbetoginsgke in Brussel. Zodoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Burger
|
![]() hahah Bert, ik denk dat die eerste bleitersfoto enen van u is
![]()
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En al zeker niet achteraf! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd voor zij die nog twijfelen hier het bewijs http://www.youtube.com/watch?v=-IU7PIk6kV4. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ongeveer gelijk de actieve linkse jongetjes zeker, volgens de uitdrukking van Jazeker op dit forum:
" bla bla bla ... arafatsjaaltje om en wat gaan rellen met de flikken "
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb nooit 'gereld' met de politie hoor. Maar soms ben je op plaatsen waar je niet 'gewenst' bent en dan is het terecht dat de politie je arresteert. Of niet soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Als je je burgerrechten uitvoert niet dus.
Laatst gewijzigd door giserke : 9 november 2010 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat matrakken horen "suizen" rond uw oren wat minder aankomen dan slagen en sexuele intimidatie. Maar goed, Rambo, geloof maar blind in het gelijk van politiegeweld en intimidatie. 't Past ook wat bij je extreem-rechtse politieke voorkeur, dus echt verrassen doet je me niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#220 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je beeldmateriaal van die 'seksuele intimidaties' of dat 'vastketenen aan de verwarming'? Ik betwijfel het. |
|
![]() |
![]() |