![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Misschien moeten de eigenzinnige arbeyders zich eens de vraag stellen hoe het komt dat mensen die met bepaalde dingen, die de intellectuele capaciteit van de eigenzinnige arbeyders in kwestie veruit overstijgen, bezig zijn, toch bij andere conclusies komen dan de eigenzinnige arbeyders in kwestie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien eens wat moslimauteurs lezen, in plaats van Verlichte Atheisten? Citaat:
Nee, dit gaat niet, ik heb ook uitgelegd waarom. Denk een paar uurtjes na over de relatie model-werkelijkheid. Assume all horses are spherical... In je model is er een oorzaak-gevolgrelatie tussen de bliksem en de elektrostatische fenomenen in de wolken. Wat er echt gebeurt weten we niet. We weten enkel dat het model vrij nauwkeurige voorspellingen geeft. Maar dat betekent niet dat het model klopt. Je kunt zelf tegenvoorbeelden bedenken of moet ik hier alles doen? Citaat:
-heb je eigenlijk een flauw benul over hoe de wetenschap werkt? -heb je eigenlijk een flauw benul over hoe religie werkt? Bronnen als Dawkins of andere verlichte auteurtjes worden verticaal geklasseerd. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Wat zouden de jullie doen als je zelf in Marokko geboren zouden zijn, of in Somalië? Zou je dan ook zo over integratie, islam en allochtonen denken? Het concept van goed en fout, moraliteit, is een natuurlijke noodzaak en komt niet voort uit religie, wetten of politieke ideologieën. De natuurlijke moraal is gebaseerd op slechts 1 advies namelijk behandel anderen net zoals jij wenst dat anderen jou behandelen in dezelfde omstandigheden. Goed en kwaad zijn dus onderdeel van menselijkheid en een onderdeel van sympathie voor een ander. Moreel besef ontwikkelt zich op het moment, dat je je verplaatst in de situatie van de ander. Pas dan voel je de pijn die de ander wordt aangedaan, de belediging die de ander ondergaat, de onrechtvaardigheid die de ander voelt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/ar...elrecht__.html
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen antw. op mijn vraag he Dixie ? Ik stel een vraag die mensen als individu bekijkt en spreek geen nationalistische domme praktijken goed.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Eigen baas al zijn het uw zaken niet. Ik werk wanneer ik wil en waar ik wil. Delegeren en uitbesteden zijn af en toe fijn.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |