![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij een volwassen vrouw met kleinkinderen? Maak dat een ander wijs, speknek. Ps: ik eet geen look of ajuin.
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij zeggen toch ook geen schapenpreut tegen jou? ![]()
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Jij hoeft mijn reacties niet te lezen. Verder, mag u zeggen wat u wilt. Meestal lees ik uw reacties toch niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Misschien toch maar een pony aanschaffen..
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() neen dank u, ik zie al genoeg ezels
![]() |
#207 | |
|
![]() Ja, maar die zijn niet van u. Schaf u er toch maar eentje aan. Kan altijd van pas komen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Minister-President
|
![]() geen plaats meer...ik heb al 4 onreine honden. En daarmee bedoel ik niet mijn man en kids. Dat zijn eerder de varkens van dienst
![]() |
#209 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________ . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`\ Laatst gewijzigd door filosoof : 21 november 2010 om 16:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdorie zeg... Ik dacht nog wel dat ik alle clichés gehad had...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Kom maar af, dan jaag ik u van de 10e verdieping..
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ge nog wel een plaatske hebt. Die pony heeft niet veel plaats nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai m'n botten zenne ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaarja, ge moet wel zien dat er nog wat overblijft om achteraf te stenigen hé. Anders klopt circe's cliché weer niet...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 november 2010 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij wilt valsspelen! Daar komt niks van in huis hoor. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hollanders zijn vrekken. Belgen zijn dom. Amerikanen zijn imperialisten. Fransen zijn betweterige knoflooketers. Duitsers zijn Nazi's. Finnen zijn verklede Marokkanen. Negertjes zijn zielig. Russen zijn dronkaards. Polen zijn metaaldieven. Surinamers zijn lui. Zigeuners zijn dieven. Marokkanen zijn hulpvaardig en lief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Gouverneur
|
![]() Welke leeftijd hebben forummers ---> simsalabim ---> geneut over moslims
|
![]() |
![]() |
![]() |