![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe u gelijkwaardigheid interpreteert maar met de koran is dat principe niet verenigbaar, het volstaat dat boek grondig te lezen en na te denken! Probeer dat eens? Want je kennis over bijvoorbeeld de situatie voordat Mohammed zijn " openbaringen" had is echt treurig, er waren evengoed stammen waar vrouwen niet onder het gezag van mannen stonden, en grote vrijheden hadden, lees maar eens "de vrouwen van de profeet "van Nahed Selim, steekt u vast nog wat van op! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Ik heb u uitgelegd hoe ik over lesbische, interraciale en interreligieuze relaties denk. Moet ik nu de woorden van Filip Dewinter ook uitleggen? Hij is duidelijk genoeg in zijn uitspraak en die uitspraak is wat mij betreft een kemel omdat hij een politicus is die dus op zijn woorden moet kunnen letten. Zie mijn reactie over dat onderwerp in de post die ik hierboven aanhaal. 3. En kom zeg, met uw schijnheilige “ik beoordeel mensen niet vooraleer ik ze ken". Wat hebt u ook weer geschreven over die oude man die tomaten steelt? (Zie tread over het Raadslid). Die kent u toch ook niet persoonlijk! Quote Artisjok: Unquote Dit klinkt me heel racistisch in de oren!
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schuld niet dat er nog altijd mensen rondlopen die over Hitler niet kunnen zwijgen ... Wat hebt u trouwens een moeite gedaan om dit even op te zoeken om toch maar een zwaarwichtig, belangrijk, imposant antwoord te kunnen geven op mijn postje! Ik hoop dat u er niet door overwerkt bent geraakti
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat uw idee van een gezellig avondje thuis? Filmpjes over (neo)nazi's, Hitler en zo verder opzoeken en bekijken?
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt zijn we in Europa nochtans al zwaar gecensureerd bezig. het is niet omdat de religieuze boeken mogen blijven oproepen tot geweld, discriminatie en ongelijkheid tussen man en vrouw dat WIJ (en dan vooral de ongelovige kaffers) dit ook mogen zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit illustreert heel duidelijk waar het vele forummers (jij incluis) om gaat: het gaat niet om begrijpen, maar om primitieve emoties te ventileren, en over persoonlijke aversie of sympathie voor verschillende forummers. Nu reageer je in deze zin, maar als het een van je "vriendjes" was die zo gepost had, dan had je omgekeerd gereageerd. Jullie misbruiken een forum dat over politiek zou moeten gaan om jullie eigen persoonlijke problemen aan te kaarten. En jij misbruikt nog steeds de naam van het boek van Peter Tom Jones en Jan Dumolyn om het tegenovergestelde gedachtegoed te prediken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reactie: de informatie wordt genegeerd, want kennis is slecht, en de expert wordt persoonlijk aangevallen en beledigd, want niet behorende tot de vriendenkliek van betrokkene. Zo laag zijn jullie hier dus gevallen!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andy stelde zelf voor dat ik zijn informatie zou negeren. Vanuit uw standpunt bekeken is het dus bijzonder lief en vriendelijk van mij dat ik toch de beleefdheid heb opgebracht om deze post enige aandacht te schenken. Maar ja, ik ben dan ook een echte schat ... ![]()
![]() |
![]() |
#213 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"precies niet op de link geklikt, laat staan er iets gelezen." hebt http://forum.politics.be/showthread....94#post5174094 Dan kan je niet eens weten of het dezelfde informatie was. Citaat:
En jij? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de vele verschillende interpretaties van de letterlijke woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel interpretaties heb jij voor het woord "voogd" aub?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Vergeet er niet bij te vermelden dat u voor mij gesproken hebt over de God van de christenen, het lijkt wel een hobby van u er het christendom bij te sleuren als u de minste kans ziet om het belachelijk te maken."zoals je eerder stelde. Die opmerkingen zijn toch niet vernederend over het christendom. (Als ik "er tussen spring" kan ik moeilijk een discussie beginnen, dan is ze al bezig. (dit geheel terzijde)) Citaat:
Hij meende dat dus niet? Of heeft hij zich versproken? Citaat:
Mijn volledige quote was een beoordeling over jouw reactie. Typische reactie.http://forum.politics.be/showthread....61#post5173561 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmm. Kan het niet zijn dat u de Nederlandse taal onvoldoende machtig bent om deze eenvoudige uitleg te kunnen begrijpen? Dat is geen schande hoor maar áls het zo is zegt u het dan. Dan kunnen uw medeforummers daar rekening mee houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Esperanza stelt expliciet dat hij/ze geen uitleg geeft. Hij/zij knipt bij het quoten van mijn post mijn uitleg weg, misschien begrijpt hij/zij mijn uitleg niet; ofwel zeer goed. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hebt wèl een probleempje met het woord "quote" precies. Een quote is net wat het is: een STUKJE van de tekst.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat soort hatelijkheden halen het niveau hier dus naar beneden. Als u niet wenst te discussiëren, kom dan niet op een discussieforum, maar ga dan bij een boksclub ofzo.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |