Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2010, 12:42   #201
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bijlange wel.
Vertel eens hoe het dragen van een hoofddoekje jouw rechten schaadt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 12:51   #202
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph Bekijk bericht
Ah tiens, dat is nieuw. Kunt u mij eens tonen waar in de grondwet dat staat? Ik heb altijd gedacht dat in de grondwet staat dat in België vrijheid van godsdienst is.

Desalniettemin vind ik dat Ratatosk spijkers met koppen heeft geslaan in het begin van dit topic. In bepaalde sectoren hoort zoiets in feite niet boven de werkkledij te staan (zoals onder andere operatiekamers). Daarvoor dient speciale uitrusting dat met een doel gebruikt wordt, dus moet daar consequentie in bestaan.

Maar goed, ik ben hier een relatief nieuw lid, en ik dacht dat ik mij had geregistreerd op forum.politics.be, met de verwachtingen om coherente, politiek getinte discussies te kunnen voeren. Het lijkt mij eerder dat ik hier op forum.populism.be of forum.hln.be zit. :/ De dingen die sommigen hier uit hun botten slaan, misselijkmakend eigelijk.
Geef eens wat voorbeelden van die misselijk makende posts?
Oud 18 december 2010, 12:53   #203
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog iets anders, om aan te tonen hoe genuanceerd alles is:

er is al wat gepalaberd dat een werknemer het recht heeft - terecht - om zijn overtuiging te hebben/discreet te tonen ..

Kan je je inbeelden dat een verkoopster van een modieuze kledingwinkel geen boerka mag dragen ?
Kan je je inbeelden dat in de banksector ...

Maar straffer, en hier wou ik toe komen: mag de werkgever eisen stellen ?
Mag een kmo-leider eisen van zijn personeel dat ze op gezette tijden mee moeten het hoofd richten naar Mekka - hij betaalt ze zelfs verder door tijdens die pauzes -, en als ge niet akkoord zijt moet ge maar ander werk zoeken ??

Nu, neem een minder extreem voorbeeld: een zeer vroom man die zijn personeelsleden vraagt om een mooi klein kruistekentje (van de zaak niewaar ... deel van arbeidskledij) te dragen, desnoods half onder uw hemd weggestopt ...
Ik kan me inbeelden dat er voor welbepaalde beroepen of functies welbepaalde kledingsvoorschriften zijn omwille van welbepaalde redenen.

Ik kan me geen reden inbeelden om bepaalde kledingsvoorschriften in te voeren voor alle beroepen/functies.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 14:04   #204
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Maakt dat bij een grote werkgever in dit land al geen deel uit van het uniform?

Bij diezelfde werkgever maakt een hoofddoek voor vrouwen overigens ook deel uit van het uniform:

U toont hier twee uniformen van mensen die zich bewust buiten de maatschappij zetten en in de beslotenheid van hun kloosters in een habijt rondliepen (verleden tijd trouwens, die klederdrachten werden al een halve eeuw geleden afgeschaft.)

Maar voor jou is er dus geen enkel probleem als uw collega op de dienst bevolking zich op maandag zo komt aanbieden op het werk?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 14:06   #205
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Vertel eens hoe het dragen van een hoofddoekje jouw rechten schaadt?
wat schaadt het dragen van een zwart SS uniform uw rechten? Zolang ze maar niet vragen dat jij een roze driehoek op je jas naait heb je er ook geen probleem mee zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 18 december 2010, 14:11   #206
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wat schaadt het dragen van een zwart SS uniform uw rechten? Zolang ze maar niet vragen dat jij een roze driehoek op je jas naait heb je er ook geen probleem mee zeker?
Daar sta je dan met je open bek vol tanden..

Maw het schaadt uw rechten niet.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 14:25   #207
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht

Het schaadt mijn rechten wèl als iemand zich via zijn kleding moet kenbaar maken als behorende tot een bepaald kamp ZODAT ZE NIET WORDT LASTIGGEVALLEN.

In dat geval is het middels kleding kenbaar maken van het bepaalde kamp weldegelijk schadelijk voor mijn veiligheid.

Maar geen nood, doe zo verder en ik ga mee ijveren voor het verplicht kenbaar maken van uw ideologie en van de geaardheid van Raf. Je mag dan én uw sjalleke dragen én uw geel half maantje op je jas naaien. Is d�*t geen goed nieuws? Raf weet nog welke herkenbare tekentjes hij op zijn jasje moest naaien. Waarom beginnen we er niet meteen aan? Toch goed voor de diversiteit zeker?
Doen we de gele ster ineens ook of moeten we daar nog even mee wachten?

Oud 18 december 2010, 14:43   #208
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph Bekijk bericht
Ah tiens, dat is nieuw. Kunt u mij eens tonen waar in de grondwet dat staat? Ik heb altijd gedacht dat in de grondwet staat dat in België vrijheid van godsdienst is.

Desalniettemin vind ik dat Ratatosk spijkers met koppen heeft geslaan in het begin van dit topic. In bepaalde sectoren hoort zoiets in feite niet boven de werkkledij te staan (zoals onder andere operatiekamers). Daarvoor dient speciale uitrusting dat met een doel gebruikt wordt, dus moet daar consequentie in bestaan.

Maar goed, ik ben hier een relatief nieuw lid, en ik dacht dat ik mij had geregistreerd op forum.politics.be, met de verwachtingen om coherente, politiek getinte discussies te kunnen voeren. Het lijkt mij eerder dat ik hier op forum.populism.be of forum.hln.be zit. :/ De dingen die sommigen hier uit hun botten slaan, misselijkmakend eigelijk.
Vrijheid van religie? Daar steken de moslims en hun linkse landverraders zich graag achter. Zo zielig hun eis voor vrijheid terwijl ze het grondbeginsel van gelijkheid ts man en vrouw afzwakken naar de islam haat.

Het dragen van hoofddoeken is een aanzet tot haat tov de niet bedekte vrouwen. De gelijkheid ts man en vrouw is geschaadt door het begrip religieuze vrijheid. Wat dus niet mag gebeuren anno 21ste eeuw. Dus weg met de hoofddoek dit apartheidssymbool mag niet boven onze grondwet van gelijkheid komen.

Bovendien zonder hoofddoek kunnen ze ook hun geloof uitoefenen. Zonder de haat tov vrouwen.

Als je graag wil praten met gasten die ook de hielen likken van de moslims kan je beter een aantal mensen op de negeerlijst zetten. Ik althans zal nooit zwijgen over de haat van de moslims tov de autochtone kinderen en vrouwen.

De realiteit om samen te leven met de islam is geen rozengeur en manenschijn. Deze moet geschreven worden.

Ik snap wel dat linkse landverraders dit nooit zullen begrijpen. Dat velen misselijk worden van de linkse landverraders daar heb ik begrip voor.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 december 2010 om 14:47.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 14:49   #209
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoofddoeken schaden de rechten van niet bedekte vrouwen. De opvoeding in de achterlijke religie zit vol van haat tov de niet bedekte maskes.
Oud 18 december 2010, 14:50   #210
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het schaadt mijn rechten wèl als iemand zich via zijn kleding moet kenbaar maken als behorende tot een bepaald kamp ZODAT ZE NIET WORDT LASTIGGEVALLEN.

In dat geval is het middels kleding kenbaar maken van het bepaalde kamp weldegelijk schadelijk voor mijn veiligheid.

Maar geen nood, doe zo verder en ik ga mee ijveren voor het verplicht kenbaar maken van uw ideologie en van de geaardheid van Raf. Je mag dan én uw sjalleke dragen én uw geel half maantje op je jas naaien. Is d�*t geen goed nieuws? Raf weet nog welke herkenbare tekentjes hij op zijn jasje moest naaien. Waarom beginnen we er niet meteen aan? Toch goed voor de diversiteit zeker?
Stel je voor dat morgen holebis zich moeten kenbaar maken. Die mensen gaan niet meer durven buitenkomen. Al de haat van de volgelingen van een warlord krijgen ze over zich. Dan kan je maar beter u ne serieuze woef aanschaffen.

Eigenlijk heb je wel gelijk. Doordat niet bedekte vrouwen zich kenbaar maken dat ze lak hebben aan de hoofddoek worden ze wreedaardig aangepakt door de moslimgasten.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 december 2010 om 14:51.
Oud 18 december 2010, 14:52   #211
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Raf gewoon graag gratis lessen zweefvliegen van de OLVrouwentoren van Antwerpen zou krijgen. zonder vleugeltjes uiteraard.

Oud 18 december 2010, 14:53   #212
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Geef eens wat voorbeelden van die misselijk makende posts?
Dat er gasten tegen hoofddoeken zijn. De zwarte harten van de linkse verraders kunnen dat niet aan.
Oud 18 december 2010, 14:54   #213
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat Raf gewoon graag gratis lessen zweefvliegen van de OLVrouwentoren van Antwerpen zou krijgen. zonder vleugeltjes uiteraard.
Dat is gene homo. Echt niet. Die gast spelt en spelleke, om mensen een hekel aan homos te laten krijgen. Ik ken zoveel holebis die mensen hebben een afschuw van de islam. Die hebben de haat al heel dichtbij gezien. Die beschermen geen hoofddoeken want hun niet bedekte vriendinnetjes hebben de haat al mogen voelen.
Oud 18 december 2010, 14:55   #214
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als Raf graag een boerka wil dragen, wel laat hem dan he. ne roze of zo. Kan hij alle lintjes naaien die hij wil wegens veel plaats. Als hij dan verplicht zijn bakkes houdt zoals die vrouwen, zijn er nog méér content.

Tot er natuurlijk plots vanonder een boerka een bom of machinepistool tevoorschijn komt...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 14:56   #215
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Dat is gene homo. Echt niet. Die gast spelt en spelleke, om mensen een hekel aan homos te laten krijgen. Ik ken zoveel holebis die mensen hebben een afschuw van de islam. Die hebben de haat al heel dichtbij gezien. Die beschermen geen hoofddoeken want hun niet bedekte vriendinnetjes hebben de haat al mogen voelen.
Vreemd, de holebi's die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn vaak zo links als de pest.

Zoek maar eens op wat rechtsen als FDW vinden van holebi's.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 14:58   #216
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Dat Raf een vorm van holebi-haat genereert had ik voordien al in de gaten. Dat hij hier als een nep-homo-individu post, d�*�*r had ik nog niet aan gedacht.
Maar ik geef je volkomen gelijk dat dit de meest voor de hand liggende optie zou zijn.

Oud 18 december 2010, 14:59   #217
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd, de holebi's die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn vaak zo links als de pest.

Zoek maar eens op wat rechtsen als FDW vinden van holebi's.
ho maar de holebi's die ik ken zijn ook links hoor.
Links én anti-islam. De meest intelligenten dus.

Oud 18 december 2010, 15:43   #218
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ho maar de holebi's die ik ken zijn ook links hoor.
Links én anti-islam. De meest intelligenten dus.
Oud 18 december 2010, 16:00   #219
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar geen nood, doe zo verder en ik ga mee ijveren voor het verplicht kenbaar maken van uw ideologie en van de geaardheid ...
Het gaat toch niet over het verplicht kenbaar maken van je ideologie.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 16:05   #220
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U toont hier twee uniformen van mensen die zich bewust buiten de maatschappij zetten en in de beslotenheid van hun kloosters in een habijt rondliepen (verleden tijd trouwens, die klederdrachten werden al een halve eeuw geleden afgeschaft.)
Onzin. Ten eerste plaats(t)en die mensen zich helemaal niet "buiten de maatschappij", wel integendeel! En ten tweede is die klederdracht helemaal niet "afgeschaft". Je ziet nog regelmatig mensen zo over straat lopen.

Citaat:
Maar voor jou is er dus geen enkel probleem als uw collega op de dienst bevolking zich op maandag zo komt aanbieden op het werk?
Absoluut niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be