![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij is zelfs nooit officieel (door het gerecht) beschuldigd geweest. Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Parlementslid
|
![]() Aan de mensen in Europa die graag terug in een stabiele westerse samenleving zouden leven roep ik op:
Vertrek! Nu het nog kan! Wat de laatste dagen in Engeland gebeurd is is maar een voorbode van wat Europa te wachten staat. Er zijn genoeg plaatsen in de wereld waar westerse waarden en normen wel nog gerespecteerd worden. Eens de bom echt ontploft zal het veel moeilijker worden te vertrekken gezien iedereen tegelijk weg zal willen. Indien je een huis bezit, verkoop het nu het nog waarde heeft. Als Europa vervalt in een burgeroorlog zal het al z’n waarde verliezen. Het is niet gemakkelijk, ik kan er van meespreken, maar eens je de stap hebt gezet zal je het niet beklagen. Voor mij was het de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Laat Europa maar verder verzieken. Bouw elders rijkdom en welvaart op. Er zijn mogelijkheden genoeg. En aan diegenen die blijven geloven in het “multiculturele Europa” roep ik op: Blijf! Volg ons absoluut niet! Eens die multiculturele dwarsliggers zoals ik allemaal uit Europa vertrokken zijn hebben julie de volledige vrijheid het multiculturele Europa op te bouwen zoals julie zelf willen. Je kan ons dan eens bewijzen dat het wel werkt, dat het inderdaad onze fout was dat die jongeren zichzelf zo gedragen zoals julie steeds beweren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Turken op de Balkan, 1912-1913 Armeense genocide in Turkije, 1915 Griekenland en Turkije na de Vrede van Lausanne (1923) ca. 13.000 Joden en 711.000 [1]Arabieren in Palestina, 1929-1948 Joden uit bezet Europa (genocide), 1939-1945 Polen uit voormalig Oost-Polen, 1939 en 1945-1946 Serven, Joden en Zigeuners uit Kroatië (genocide), 1941-1945 Duitsers uit Oost-Europa na de Tweede Wereldoorlog, 1945-1946 Hindoes, Sikhs en Moslims uit Brits-Indië bij de onafhankelijkheid van India en Pakistan in 1947 ca. 850.000 Joden uit de Arabische wereld, 1948 - 1967 Grieks- en Turks-Cyprioten bij de oorlog in Cyprus, 1974-1975 ca. 400.000 Palestijnen uit Koeweit in maart 1991 als represaille voor de steun van de PLO aan de Iraakse inval. Bosniërs, Serven, Kroaten en Kosovaren bij de burgeroorlog in Joegoslavië, 1991-1999 Azerbeidzjanen en Armeniërs tijdens de Oorlog in Nagorno-Karabach 1991-1994 Tutsis uit Rwanda (genocide) 1992-1994 Christelijke en animistische Nuer en Dinka's uit Zuid-Soedan door het Arabische, mahdistische regime in Soedan Eenentwintigste eeuw Darfoer, verdrijving van de zwarte bevolking door Arabische milities, 2003 - heden Maar met hee lveel realiteitszin; als het inderdaad zo doorgaat gaan we ons in principe zelf zuiveren; we geven ons land, onze geschiedenis blijkbaar welles of nietes op aan de Islam, verniet en voor niks lijkt het wel. En dat is geen goede zaak voor ons maar we kiezen ervoor blind te zijn voor wat duidelijk is. Er is geen probleem als je het probleem negeert uiteraard maar dat dringt ook niet door. Schande als dat bewust mag blijken.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is er 1 om in te kaderen, zelfs met 'n gouden randje.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
> Nog een Vluchtvlaming |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij mag blijven en over 'n paar decennia, als je eindelijk volwassen bent, komen vertellen wie werkt voor jouw pensioen!
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 augustus 2011 om 01:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Zo kennen we de verzuurde vluchtelingetjes die vanuit hun hangmat kritiek hebben op alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga slapen Eber mijn hartje, heb vannacht geen oog dicht gedaan, er waren rellen van rond 'n uur of 1 tot 5 uur vanmorgen, maar itt de bobby's in Londen, schiet de mossos er niet naast hier! En knallen deed 't! Was geweldig, al die rellers zien rennen alsof de duivel op hun hielen zat! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Daar gaat het niet over.
Hij werd beschuldigd door wat nu een zwendelaar blijkt te zijn, een misdadiger. Als ge dat ziet als 'bijna veroordeeld' dan is dat demagogie en ben ik geneigd al uw andere posts ook niet echt meer serieus te nemen.
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perfect passend in deze draad;
Ontkenners en ondersteuners van de islamisering zullen spoedig ter verantwoording worden geroepen. Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 september 2011 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat jij centrum rechts was en tegen alle religies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens een prima stuk tekst, ook de rest die je niet geciteerd hebt. Dat Neurenberg 2.0 staat me wel aan. Ikzelf heb het laatste decennium al een aantal namen, bekende en minder bekende, genoteerd die ik in aanmerking vind komen voor zowel een Europese "Hall of Shame" als voor de meer lokale varianten daarvan.
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Gezien ik de demagogie van extreem rechts niet zomaar als een hersendode aanvaard kan dat door hen als 'ontkennen' worden aanzien, dus ja, ik voel me aangesproken, maar lig er niet echt wakker van moet ik zeggen.
Zeker niet gezien het gebrek aan intelligentie die de meesten hier tentoon spreiden. Citaat:
Tegen religies, in zoverre dat ik maatregelen zou nemen religies niet meer te promoten, maar wel mensen vrij laat om te geloven in welk sprookje dan ook.
![]() |