![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België of Vlaanderen (afwachten hoe de staatshervorming verloopt ![]()
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En me dunkt dat Vlaanderen in het verleden voldoende bewezen heeft dat het bereid is om buitenlandse kinderen die in miserie leven te helpen opvangen.
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Was wel tegen Wisord. Maar ik hoop uit uw opmerking te mogen afleiden dat aan beide zijden door veel mensen slechts wordt toegewenst aan anderen. Ik hoop dat u zo opmerkzaam blijft dat u dat wel degelijk blijft zien.
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wereldwijde geboortebeperkingen dringen zich stilaan op, maar dat is een moeilijk en andere discussie natuurlijk.
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch één zaak waarover we het eens zijn maar het is inderdaad een andere discussie.
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp dat dit tussen de vele posts misschien verloren is gegaan. Misschien voor de duidelijkheid nog eens herhalen. Ik ben tegen elke vorm van extremisme. - Het christelijk extremisme is Amerika - Het moslim extremisme - Het nationalistisch extremisme - Het xenofobe extremisme - ... Geloof moet vrij blijven en ook de uiting ervan. Mensen mogen wat mij betreft geen hoofddoeken verbieden (er zijn uitzonderingen) Mensen mogen ook geen kerststalletjes verbieden (ook daar uitzonderingen). In al die materie moet het gezond verstand primeren, en het is dat laatste wat ik hier bij de leden van de KKKK nog wel eens mankeer. Wat mij betreft hebt ge een redelijk gematigde mening. Maar net zoals velen de gematigde moslims verwijten niet in te gaan tegen de extremistische, zie ik u ook niet ingaan tegen de extremistische forumdeelnemers hier die uw mening delen.
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Ik mag toch hopen dat ge dat ook afkeurt?
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- THESE; Citaat:
Citaat:
ANTITHESE OP NIEUWE THESE; Citaat:
ANTHITHESE OP ANTITHESE; - SYNTHESE; Citaat:
NONSENSE; Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 januari 2011 om 20:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Een aanval is voor diegenen interessant die daarin interesse hebben. Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 januari 2011 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit geen interesse gehad nergens in geen enkel aanslag. Eerst en vooral is het "geen enkelE aanslag". Ten tweede staan er wat te veel negatieve woordjes in dit zinnetje. Neem bijvoorbeeld "nooit geen", dat is hetzelfde als altijd. En verder gebruikt u weer nergens en geen. Dit is geen duidelijke zin, snapt u? Als u taallessen wilt geven (zoals in uw cursus over these en antithese) moet u toch echt uw best doen om wat beter Nederlands te leren.
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Staatssecretaris
|
![]() Het was geen les. Het was mijn uitleg waarom ik uw post als NONSENSE beschouw. Alleen adequate argumenten. U mag nu afwijken naar een andere "cursus".
Laatst gewijzigd door QuasiX : 1 februari 2011 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- SYNTHESE; Ik heb nooit interesse gehad in een aanslag + Ik heb geen interesse in een aanslag + Ik zal nooit interesse hebben in een aanslag. - SYNTHESE 2; Ik heb nooit taallessen gegeven + Ik geef geen taallessen + Ik zal nooit taallessen geven. Laatst gewijzigd door QuasiX : 1 februari 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 1 februari 2011 om 19:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U bent precies een belezen man. Kent U ook iets van kansberekening? Ik zou dat eens berekenen als ik van U was, hoeveel kans U hebt dat U zich nog wel zal gaan interesseren voor een aanslag, als jezelf of een van je geliefden er rechtstreeks mee te maken gaan hebben.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 2 februari 2011 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik moet Marie hier een beetje tegenspreken: "nooit geen" is dialect: ik heb nooit geen koppijn wil gewoon zeggen: ik heb nooit hoofdpijn. Ik heb nooit geen interesse gehad nergens in geen enkel aanslag. Is zuivere spreektaal en wordt dus: ik heb nooit interesse gehad in geen enkele aanslag, nergens. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 februari 2011 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |