![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus je bent tegen discriminatie en voor democratie. Dus ben je tegen islam. In de theocratie islam is discriminatie tegenover andersdenkenden immers ingebakken.
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Njah, gaat het hier om een 'geweldloze' verwoesting? Dan kan het nog door de mazen van de wet gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Het toont eerder een klein (vrijwillig) gebrek aan kennis over de Islam. Er bestaat niet zoiets als een homogeen blok Moslims, evenmin als een homogeen blok Christenen of een homogeen blok atheïsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarbij voel �*k me ook telkens beledigd als ik weer een kopvod zie, of als ik de zoveelste belachelijke islamitische eis onder ogen krijg, maar ik erken wel uw recht om mij te beledigen én ik heb eelt ontwikkeld. Nu u nog! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
-De Moslims kiezen er niet voor om in ghetto's te leven, het zijn de autochtonen die hen in een ghetto drijven. -Gearrangeerde huwelijken zijn toegestaan er is niets mis mee, maar gedwongen huwelijken dat is verkeerd, gearrangeerde huwelijken daar is niet mis mee, dat is toegestaan bij wet en ook door de Islam en gearrangeerde huwelijken zijn de huwelijken met de minste scheidingen. -De Islam is belangrijk maar hier in Belgie heb je scheiding van Kerk en Staat en dit is een multiculturele samenleveing met een heterogene beschaving. Er is niet zoiets als de dominante cultuur. De Multiculturele samenleving is een feit en ze bestaat al heel lang. Ieder leeft hoe hij wilt leven, de ene wilt Moslim zijn, geen probleem ga je gang, de andere wilt Boedhist worden, ga je gang, de ene wilt Mormoon zijn geen probleem ga je gang, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder laat ik me in die uitspraak ook in het geheel niet uit over hoe dat te bereiken, en bovendien is 'de islam' een niet-tastbaar begrip en ik zou niet weten hoe een niet-tastbaar iets door middel van tastbare zaken als geweld vernietigd zou kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ik dacht dat U niet meer met mij wou praten?
Maar goed, ik ben de rotste niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Emotioneel, ik ben hier helemaal niet emotioneel in, ik voel me niet aangevallen, U daarentegen voelt zich persoonlijk aangevallen, enkel maar door kritiek op Uw islam, Uw hysterische uitval aan mij gericht met allerhande scheldwoorden in, staat er bovendien nog steeds 'n paar pagina's terug, als dat niet 'n beetje overemotioneel was, dan weet ik 't niet meer, ik probeer op 'n rationele manier duidelijk te maken dat U van islam geen heil te verwachten hebt, dat is dan ook meteen mijn antwoord op Uw volgende bijdrage, indien U eerlijk bent tegenover Uzelf en Uw boek ten gronde gelezen hebt, de geschiedenis op welke manier islam zich verspreidt heeft met veroveringsoorlogen, indien U het leven van Uw profeet kent, zijn levenswandel, zijn vele misdaden tegen de mensheid en al de rest, dan kan ik mij écht niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand trots kan zijn op zulke dingen en zulk 'n ideologie met trots kan aanhangen! Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2011 om 19:07. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Islam is zoals een harde steen (dit staat in de bijbel) En vergeet niet wij krijgen hulp van Allah en een gelovige Moslim is 10 ongelovigen waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens zal ook deze uitspraak van u binnenkort in het quotearchief verschijnen. Citaat:
Om het voor u wat aanschouwelijker te maken, dit filmfragmentje - islamitisch aardappelschilmesje versus westerse technologie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dreig niet, ik voel wat er onder de autochtoonse bevolking leeft. En dat belooft weinig goeds voor de toekomst. En dan zal het weeral onze schuld zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Superioriteit ja, dát is inderdaad wat islam je voorhoudt, dat jullie superieur zijn en 10 X meer waard zijn dan 'n ander. ![]() Er staat trouwens óók in je koran dat islam als iets vreemds begonnen is en op 'n vreemde manier zal eindigen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cordon Sanitaire!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Rastafarism lijkt me wel interessant. Maar dan heb ik geen vrijheid van religie want cannabis is verboden en gelovigen zoals moor willen alle planten verbranden ... racisten gvd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Arbiter : 23 maart 2011 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe eens gewoon citeren, wil je?
![]() ...en zou U bovendien zelf willen ophouden met mensen beledigen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2011 om 20:02. |
![]() |
![]() |