Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2011, 18:36   #201
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Dus je bent tegen discriminatie en voor democratie. Dus ben je tegen islam. In de theocratie islam is discriminatie tegenover andersdenkenden immers ingebakken.
Oud 23 maart 2011, 18:48   #202
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Geen idee, maar ik neem toch aan dat wanneer Engelse, Franse, Duitse, Spaanse, Esperanto en andere teksten toegestaan zijn, men ook al eens met een zinnetje in het Latijn mag afkomen.
Foei! Nee! Geen Latijn!

Njah, gaat het hier om een 'geweldloze' verwoesting? Dan kan het nog door de mazen van de wet gaan.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 18:50   #203
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Dat heb ik toch juist gedaan? Ik ben daar echter niet moeilijk in, ik doe hetzelfde bij andere gelovige groepen.
Het toont eerder een klein (vrijwillig) gebrek aan kennis over de Islam. Er bestaat niet zoiets als een homogeen blok Moslims, evenmin als een homogeen blok Christenen of een homogeen blok atheïsten.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 18:54   #204
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Vrijheid van meningsuiting inderdaad maar met respect voor de andere godsdiensten en andere rassen en niet beginnen smijten met woorden zoals "walgelijk" en dergelijke
Opbokken met uw respect voor godsdiensten. Daar heb ik geen enkel respect voor, nu niet en nooit niet.

Citaat:
Moslims bestaan uit 1 Miljard. Wie tegen de Islam is. Moet ergens in een grot gaan verbergen. Want als je tegen Moslims bent dan ben je tegen 25 percent van de wereldbevolking.
Tegen de islam zijn, is niet hetzelfde als tegen moslims zijn... wanneer dringt dat nu eens tot u door?

Citaat:
Moslims heb je overal in alle uithoeken van de wereld. Het is geen sekte of zo. Het is een godsdienst dat bestaat uit miljoenen en miljoenen volgelingen.
De islam vertoont alle kenmerken van een sekte, inclusief rituele hersenspoelingen, het niet uit kunnen treden op straffe van de dood, en ga zo nog maar even door. Weg met deze doodscultus!

Citaat:
Je kan kritiek geven geen probleem maar dan dien je dit op een beschaafde manier te doen en ook niet emotioneel reageren.
U bent degene die hier emotioneel reageert, aangezien u meteen uzelf vereenzelvigt met uw godsdienst.

Citaat:
Als jij zegt dat jouw atheistisch gedachtegoed beter is dan is dat jouw probleem en probeer dit ook te staven aan de hand van feiten en argumenten.
Da's voor de afdeling theologie hier op het forum.

Citaat:
Kom nie af met beledigingen en uitingen van frustratie dat is geen vrijheid van meningsuiting dat
Ook beledigingen vallen onder de vrijheid van meningsuiting, of u dat nu leuk vindt of niet. Als u zich ergens door beledigd voelt, is het de hoogste tijd dat u wat eelt op uw tere zieltje krijgt.
Daarbij voel �*k me ook telkens beledigd als ik weer een kopvod zie, of als ik de zoveelste belachelijke islamitische eis onder ogen krijg, maar ik erken wel uw recht om mij te beledigen én ik heb eelt ontwikkeld. Nu u nog!
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:01   #205
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zolang :

-moslims hun religie belangrijker vinden dan de wetgeving en maatschappelijke regels
-het leven van een moslima in gevaar komt, gesteld als zij een relatie zou beginnen met een autochtoon (lees : ongelovige hond)
-moslims naast de maatschappij leven (ghetto's) ipv er middenin
-zolang moslims zich schuldig maken aan gearrangeerde huwelijken

kan er van integratie nooit sprake zijn.
-Er zijn zeer veel Moslima's die trouwen met autochtonen.

-De Moslims kiezen er niet voor om in ghetto's te leven, het zijn de autochtonen die hen in een ghetto drijven.
-Gearrangeerde huwelijken zijn toegestaan er is niets mis mee, maar gedwongen huwelijken dat is verkeerd, gearrangeerde huwelijken daar is niet mis mee, dat is toegestaan bij wet en ook door de Islam en gearrangeerde huwelijken zijn de huwelijken met de minste scheidingen.
-De Islam is belangrijk maar hier in Belgie heb je scheiding van Kerk en Staat en dit is een multiculturele samenleveing met een heterogene beschaving. Er is niet zoiets als de dominante cultuur. De Multiculturele samenleving is een feit en ze bestaat al heel lang.

Ieder leeft hoe hij wilt leven, de ene wilt Moslim zijn, geen probleem ga je gang, de andere wilt Boedhist worden, ga je gang, de ene wilt Mormoon zijn geen probleem ga je gang,
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:06   #206
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Foei! Nee! Geen Latijn!

Njah, gaat het hier om een 'geweldloze' verwoesting? Dan kan het nog door de mazen van de wet gaan.
Als ik zeg "overigens ben ik van mening dat de islam verwoest moet worden", is dat enkel mijn mening die ik tot nader order gewoon mag, kan en zal uiten.

Verder laat ik me in die uitspraak ook in het geheel niet uit over hoe dat te bereiken, en bovendien is 'de islam' een niet-tastbaar begrip en ik zou niet weten hoe een niet-tastbaar iets door middel van tastbare zaken als geweld vernietigd zou kunnen worden.
Oud 23 maart 2011, 19:06   #207
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Tiens, ik dacht dat U niet meer met mij wou praten?

Maar goed, ik ben de rotste niet.
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting inderdaad maar met respect voor de andere godsdiensten en andere rassen en niet beginnen smijten met woorden zoals "walgelijk" en dergelijke
Ik herhaal; ik heb totaal geen respect voor eender welke godsdienst en al zeker niet voor de meest intolerante, dat U zich daardoor 'beledigd' voelt, begrijp ik niet, ik val U persoonlijk niet aan!

Citaat:
Moslims bestaan uit 1 Miljard. Wie tegen de Islam is. Moet ergens in een grot gaan verbergen. Want als je tegen Moslims bent dan ben je tegen 25 percent van de wereldbevolking.
Niemand 'moet' in 'n grot gaan wonen, niemand 'moet' ook maar 'iets' en al zeker niet om 'n religie of islam ter wille te zijn!
Citaat:
Moslims heb je overal in alle uithoeken van de wereld. Het is geen sekte of zo. Het is een godsdienst dat bestaat uit miljoenen en miljoenen volgelingen.
In mijn ogen is 't 'n sekte, islam voldoet aan álle kenmerken die 'n sekte tot sekte maken.
Citaat:
Je kan kritiek geven geen probleem maar dan dien je dit op een beschaafde manier te doen en ook niet emotioneel reageren.
Wie bepaalt wat beschaafd is?

Emotioneel, ik ben hier helemaal niet emotioneel in, ik voel me niet aangevallen, U daarentegen voelt zich persoonlijk aangevallen, enkel maar door kritiek op Uw islam, Uw hysterische uitval aan mij gericht met allerhande scheldwoorden in, staat er bovendien nog steeds 'n paar pagina's terug, als dat niet 'n beetje overemotioneel was, dan weet ik 't niet meer, ik probeer op 'n rationele manier duidelijk te maken dat U van islam geen heil te verwachten hebt, dat is dan ook meteen mijn antwoord op Uw volgende bijdrage, indien U eerlijk bent tegenover Uzelf en Uw boek ten gronde gelezen hebt, de geschiedenis op welke manier islam zich verspreidt heeft met veroveringsoorlogen, indien U het leven van Uw profeet kent, zijn levenswandel, zijn vele misdaden tegen de mensheid en al de rest, dan kan ik mij écht niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand trots kan zijn op zulke dingen en zulk 'n ideologie met trots kan aanhangen!

Citaat:
Als jij zegt dat jouw atheistisch gedachtegoed beter is dan is dat jouw probleem en probeer dit ook te staven aan de hand van feiten en argumenten.
Daar heb ik 't nergens over gehad!
Citaat:
Kom nie af met beledigingen en uitingen van frustratie dat is geen vrijheid van meningsuiting dat
Ik heb U persoonlijk, bij mijn weten, nergens beledigd!

[/quote]

Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2011 om 19:07.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:12   #208
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Opbokken met uw respect voor godsdiensten. Daar heb ik geen enkel respect voor, nu niet en nooit niet.

Maar begrijp dat dan eens als jij geen respect hebt voor andermans godsdiensten besef je eigenlijk dat je nu de wet aan het overtreden bent??? Besef je nu eigenlijk dat jij geen echte Belg bent dan? Want een echte Belgische burger dient respect te hebben voor elke Godsdienst gaande van Jodendom tot Chrsitendom, je kan er misschien tegen zijn maar op z'n minst stop met beledigingen en verwijten.

Tegen de islam zijn, is niet hetzelfde als tegen moslims zijn... wanneer dringt dat nu eens tot u door?

Jawel tegen de Moslims zijn is hetzelfde als tegen de Islam zijn

De islam vertoont alle kenmerken van een sekte, inclusief rituele hersenspoelingen, het niet uit kunnen treden op straffe van de dood, en ga zo nog maar even door. Weg met deze doodscultus!

een sekte zoals scientology en andere sektes bijvoorbeeld vragen meestal heel veel geld van hun leden, de islam vraagt dit niet, de Islam zegt wel dat je zakat moet geven wat neerkomt op 2.5 percent van het overschot van je geld dat je dus moet geven aan de armen en niet aan de imam of zo of wat dan ook verder in andere sektes is het zo dat er zieke zaken gebeuren zoals één man met 20 vrouwen of incest of wat dan ook zo'n zaken heb je niet bij de Islam, verder nog er zijn zeer veel ex-Moslims die zelfs op TV zijn gekomen en die niet vermoord zijn, en ook er zijn zeer veel Marokkanen die hun salat (gebed) niet doen,en wie zijn gebed niet doet is eigenlijk een niet-moslim maar ik zie nergens executies in Borgerhout of Molenbeek of wat dan ook, ik zie ook zeer veel Marokkaanse meisjes en Marokkaanse jongens die voorhuwelijkse sex hebben maar ik heb tot nu toe nog nergens executies gezien a la shariah???????? Dus alstublief haal je kennis van reallife en niet van de boekskes en van wat je hebt gehoord

U bent degene die hier emotioneel reageert, aangezien u meteen uzelf vereenzelvigt met uw godsdienst.

Islam maakt integraal deel uit van mijn identiteit

Da's voor de afdeling theologie hier op het forum.

Ook beledigingen vallen onder de vrijheid van meningsuiting, of u dat nu leuk vindt of niet. Als u zich ergens door beledigd voelt, is het de hoogste tijd dat u wat eelt op uw tere zieltje krijgt.
Daarbij voel �*k me ook telkens beledigd als ik weer een kopvod zie, of als ik de zoveelste belachelijke islamitische eis onder ogen krijg, maar ik erken wel uw recht om mij te beledigen én ik heb eelt ontwikkeld. Nu u nog!

Oké dan kan ik ineens beginnen lachen met de dood van Morel (wat ik niet ga doen en wat ook tegen de Islam is) dan kan ik ook ineens gaan beginnen lachen met de doden van de WTC aanslagen aah ja want "vrijheid van meningsuiting" Dan kan ik ineens gaan beginnen lachen met andermans leed ik kan ook dan ineens gaan beginnen lachen met de Holocaust (wat ik niet ga doen), jij hebt geen plaats in Belgie, er is geen plaats hier voor racisten, indien de Islam verboden was hier ja oké dan kon ik u gelijk geven maar hier in Belgie heeft de staat de Islam geaccepteerd en aanvaard als staatsgodsdienst zoals het Christendom en Jodendom

Oud 23 maart 2011, 19:18   #209
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als ik zeg "overigens ben ik van mening dat de islam verwoest moet worden", is dat enkel mijn mening die ik tot nader order gewoon mag, kan en zal uiten.

Verder laat ik me in die uitspraak ook in het geheel niet uit over hoe dat te bereiken, en bovendien is 'de islam' een niet-tastbaar begrip en ik zou niet weten hoe een niet-tastbaar iets door middel van tastbare zaken als geweld vernietigd zou kunnen worden.
De Islam zal nooit vernietigd worden indien iemand de Islam wilt bestrijden dan moet je je klaar maken voor een Derde Wereld Oorlog.

De Islam is zoals een harde steen (dit staat in de bijbel)

En vergeet niet wij krijgen hulp van Allah en een gelovige Moslim is 10 ongelovigen waard.
Oud 23 maart 2011, 19:20   #210
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-Er zijn zeer veel Moslima's die trouwen met autochtonen.
je liegt dat je zwart ziet.

Citaat:
-De Moslims kiezen er niet voor om in ghetto's te leven, het zijn de autochtonen die hen in een ghetto drijven.
-Gearrangeerde huwelijken zijn toegestaan er is niets mis mee, maar gedwongen huwelijken dat is verkeerd, gearrangeerde huwelijken daar is niet mis mee, dat is toegestaan bij wet en ook door de Islam en gearrangeerde huwelijken zijn de huwelijken met de minste scheidingen.
-De Islam is belangrijk maar hier in Belgie heb je scheiding van Kerk en Staat en dit is een multiculturele samenleveing met een heterogene beschaving. Er is niet zoiets als de dominante cultuur. De Multiculturele samenleving is een feit en ze bestaat al heel lang.

Ieder leeft hoe hij wilt leven, de ene wilt Moslim zijn, geen probleem ga je gang, de andere wilt Boedhist worden, ga je gang, de ene wilt Mormoon zijn geen probleem ga je gang,
wacht maar tot "de bom" echt zal barsten, het kan nog wel wat duren maar barsten zal ze, maak je daar maar geen illusies over. De autochtone bevolking gaat jullie zever niet blijven slikken.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:28   #211
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
je liegt dat je zwart ziet.

Jawel er zijn Moslima's die relaties hebben met autochtoonse mannen maar meer in Wallonie, Limburg en Oost en West-Vlaanderen.

wacht maar tot "de bom" echt zal barsten, het kan nog wel wat duren maar barsten zal ze, maak je daar maar geen illusies over. De autochtone bevolking gaat jullie zever niet blijven slikken.
lAAT DIE BOM MAAR LOSBARSTEN IK HEB GEEN SCHRIK VAN UW DREIGEMENTEN KOM MAAR OP komaan geen probleem wij staan klaar geen probleem laat die bom maar barsten
Oud 23 maart 2011, 19:36   #212
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
De Islam zal nooit vernietigd worden indien iemand de Islam wilt bestrijden dan moet je je klaar maken voor een Derde Wereld Oorlog.
Laat maar komen die WO III. Als de wereld daardoor definitief van de islam is verlost, dan is het dat mijns inziens dubbel en dwars waard.

Citaat:
Het is u dus blijkbaar ontgaan dat de bijbel 600 jaar ouder is dan heel die islam van u.

Overigens zal ook deze uitspraak van u binnenkort in het quotearchief verschijnen.

Citaat:
En vergeet niet wij krijgen hulp van Allah en een gelovige Moslim is 10 ongelovigen waard.
Zolang u maar niet vergeet dat wij, het westen, binnen een paar uur tijd alles van Rabat tot en met Islamabad in de as kunnen leggen en er één grote desolate glasvlakte van kunnen maken.

Om het voor u wat aanschouwelijker te maken, dit filmfragmentje - islamitisch aardappelschilmesje versus westerse technologie.
Oud 23 maart 2011, 19:38   #213
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lAAT DIE BOM MAAR LOSBARSTEN IK HEB GEEN SCHRIK VAN UW DREIGEMENTEN KOM MAAR OP komaan geen probleem wij staan klaar geen probleem laat die bom maar barsten
Ik dreig niet, ik voel wat er onder de autochtoonse bevolking leeft. En dat belooft weinig goeds voor de toekomst. En dan zal het weeral onze schuld zijn.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:49   #214
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hou je rustig asjeblieft!

Superioriteit ja, dát is inderdaad wat islam je voorhoudt, dat jullie superieur zijn en 10 X meer waard zijn dan 'n ander.

Er staat trouwens óók in je koran dat islam als iets vreemds begonnen is en op 'n vreemde manier zal eindigen!
Oud 23 maart 2011, 19:54   #215
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Cordon Sanitaire!
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:56   #216
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De islam is vrede?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:59   #217
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Het toont eerder een klein (vrijwillig) gebrek aan kennis over de Islam. Er bestaat niet zoiets als een homogeen blok Moslims, evenmin als een homogeen blok Christenen of een homogeen blok atheïsten.
Idd vrijwillig. Als ik mij wil bezighouden met religie kies ik mij er wel eentje uit.
Rastafarism lijkt me wel interessant. Maar dan heb ik geen vrijheid van religie want cannabis is verboden en gelovigen zoals moor willen alle planten verbranden ... racisten gvd!
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 19:59   #218
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Laat maar komen die WO III. Als de wereld daardoor definitief van de islam is verlost, dan is het dat mijns inziens dubbel en dwars waard.

Oké alé begin dan, koop een geweer en ga naar buiten begin te schieten zoals Hans Van Temsche, crimineel, *KNIP* Niet schelden

Het is u dus blijkbaar ontgaan dat de bijbel 600 jaar ouder is dan heel die islam van u.

De Bijbel heeft de Islam voorspeld en heeft de Islam beschreven als een hoeksteen, een steen dat eenieder die hem wilt breken zijn tanden eraan zal breken, ik kan je dat bewijzen zelfs, Ahmed Deedat heeft dit bewezen

Overigens zal ook deze uitspraak van u binnenkort in het quotearchief verschijnen.

Zolang u maar niet vergeet dat wij, het westen, binnen een paar uur tijd alles van Rabat tot en met Islamabad in de as kunnen leggen en er één grote desolate glasvlakte van kunnen maken.

*KNIP* Niet scheldenOm het voor u wat aanschouwelijker te maken, dit filmfragmentje - islamitisch aardappelschilmesje versus westerse technologie.

geloofde gij nu echt in zo'n clipjes, ik kan je zo 10 clipjes zetten van de legers van elke land zoals Algerije, Marokko, Egypte, Iran, Saoudie-Arabie, Pakistan,

http://www.youtube.com/watch?v=hx4ViccevtE
http://www.youtube.com/watch?v=PiUBajukxXs
http://www.youtube.com/watch?v=kBO_dpu-bIw
http://www.youtube.com/watch?v=xd7NwgXlNNg

Laatst gewijzigd door Arbiter : 23 maart 2011 om 20:59.
Oud 23 maart 2011, 20:01   #219
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De islam is vrede?
In een veldslag tussen Moslimsoldaten en niet-Moslimsoldaten is het zelfs historisch bewezen dat de Moslimlegers meestal een leger versloegen dat 10 groter was.

Zoals de veldslag in Guadalete en de veldslag Yarmook.
Oud 23 maart 2011, 20:01   #220
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Doe eens gewoon citeren, wil je?

...en zou U bovendien zelf willen ophouden met mensen beledigen?

Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2011 om 20:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be