Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2011, 22:18   #201
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Je neemt het aan dat je weer geen gelijk had. Goed zo! Vooruitgang. Je zal het nog veel meemaken.

Meer dan niks toch !?
Het is en blijft een verwaarloosbaar aantal, en zoals het spreekwoord ons leert, maakt één zwaluw nog lang geen lente. Laat staan zomer.

Citaat:
1) Nee.
2) Heb je "je" verontschuldigd voor Kruistocht?
2') Heb je "je" verontschuldigd voor Congo, Irak enz.?
De kruistochten waren een verdedigende reactie op de islamitische aanvallen op de christelijke wereld destijds. Waarom zou ik als nazaat van de verdedigende partij mijn verontschuldigingen aan de agressor van destijds aanbieden? Alleen domme gehersenspoelde dhimmies kunnen op zulke onzalige ideeën komen.

Verder ben ik Nederlander en heb ik met Congo en Irak geen hol te maken. Voor Nederlandse wandaden in de voormalige koloniën heb ik me reeds verontschuldigd ja.

Citaat:
Daarvoor moet je zelf naar Turkije (willen) gaan.
U brengthet toch te berde? Dan dient u ook de bewijzen daarvoor te leveren, niet ik.

Citaat:
Het is het deel van WWI; Vergeet Ieperiet niet. Heeft iemand zich daarvoor verontschuldigd of zoiets?
Nederland was neutraal tijdens de eerste wereldoorlog en wat ieperiet, ook wel bekend als mosterdgas hier opeens komt doen, is mij een raadsel.

Citaat:
Kunnen ze?
Dat vroeg ik u, aangezien ik mijn zin met een vraagteken (?) afsloot.

Citaat:
Iedereen dus. Geschiedenis.
Al die volkeren zijn in de loop van de geschiedenis uit Turkije etnisch weggezuiverd ja, zodat Turkije vandaag de dag vrijwel een 100% islamitisch land is.

Nu ja, ik neem aan dat als de Turken uit Europa worden weggezuiverd u dat verder ook laconiek af zult doen met: "Iedereen dus. Geschiedenis."
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 22:24   #202
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Omdat ik er kennis over heb sjok, iets dat jij mist, je wil ergens over meepraten en hebt geeneens 'n boek* erover gelezen, laat staan kennis over de 'ideologie', je kent er 'n paar, 'die zijn goed geïntegreerd hoor, ze zijn aardig, vriendelijk en hebben zich aangepast'...dát is geen referentie, die 'paar' vertegenwoordigen niet de ideologie, maar als puntje bij paaltje komt zal geen enkele voor JOUW rechten opkomen, de rechten waar ONZE voorouders voor gestreden hebben, als 't er op aankomt zal voor allem�*�*l de wetten van hun allah op de 1ste plaats komen, géén één zal zich inzetten om jouw en mijn democratie te vrijwaren, géénéén zal ook maar 1 vinger verroeren mocht de sharia ingevoerd worden, democratie afgeschaft worden, hun islamitisch bewind ingevoerd worden; géénéén!

euhm...niet tot wat 't NU is, want NU is 't 'n sneltrein die afstevent op 'n ravijn.
Tot wat 't eens w�*s sjok, vóór de massa immigratie, vóórdat er lieden waren die dachten dat ze alles naar hùn hand moesten zetten, lieden die hun achterlijkheid, bloeddorstigheid en ongemanierdheid meebrengen uit land van herkomst. Lieden die enkel maar afkomen op de zogenaamde vetpotten, de SZ opvreten, van andermans gastvrijheid, tolerantie profiteren, misbruik maken van ònze godsdienstvrijheid (die ze zelf niet kennen noch toekennen aan anderen), lieden die hùn achterlijke en barbaarse gebruiken - ongevraagd - door ònze strotten komen douwen, lieden die menen dat land, MIJN land af te moeten zeiken, de autochtonen afzeiken en ga zo maar door ...

't Land is van iederéén die 't heeft helpen òpbouwen, de SZ opgericht en mede heeft geholpen die in stand te houden, die gestreden hebben voor de rechten, ònze rechten en die bereid zijn er voor te bl�*jven strijden i.p.v. ze zo snel mogelijk te helpen afschaffen & 't systeem uithollen tot 'n lege huls!

Van iederéén die dat land met hart en ziel liefheeft...volgens mij hoor jij daar NIET bij...je verkoopt 't, wat zeg ik, jij verkwanselt 't, ons erfgoed heb je al weggegeven, mooi voor jou dat je zoveel van je land houdt dat je 't wil weggeven aan alles wat komt aanwaaien, maar er zijn anderen die HUN land NIET willen weggeven, die 't erfgoed van onze voorouders in ere willen houden, die nog dankbaar zijn voor wat hun voorouders bereikt hebben, dankbaar voor de vrijheden die ze voor HUN nakomelingen bewerkstelligd hebben, jij minacht dit land, MIJN land!
Door lieden zoals jij komt 't dat mensen uit HUN land vertrekken omdat moeten aanzien hoe dat geliefde land teloor gaat, fysiek pijn doet!

Jullie zetten ONS land in de uitverkoop en dan kom je af met "ONS land", jij verdient dat land niet
!
AMEN!

Lees dit nog maar eens heel erg goed artisjok en andere verkwanselaars en verkwanselaressen, en laat dit heel goed in jullie hoofden doordringen, want bijltjesdag naakt reeds aan de einder. Wees daar maar zeker van!
Oud 21 april 2011, 22:31   #203
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is en blijft een verwaarloosbaar aantal, en zoals het spreekwoord ons leert, maakt één zwaluw nog lang geen lente. Laat staan zomer.
Politics.be is niet belangrijk voor het leven.
Ik neem mijn fouten aan (in het leven; in het algemeen).
Toch doe ik dat hier ook. Overal eigenlijk. Ik zoek geen plaats om daar gelijk te halen (zoals ik reeds gezegd heb).
Jij bent blijkbaar niet capabel. Hier is het niet belangrijk. In het leven ... wat begrijp je van het leven eigenlijk?

De rest interesseert mij niet. Discusseer verder op je gemaak.
Wees gewoon niet arrogant en niet asociaal. Ik zal het niet vergeven. M.a.w. ik zal je blijven "stenigen" tot dat je begrijpt dat je liegt, arrogant of asociaal bent.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 22:33.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 22:36   #204
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch doe ik dat hier ook. Overal eigenlijk. Ik zoek geen plaats om daar gelijk te halen (zoals ik reeds gezegd heb).
Jij bent blijkbaar niet capabel. Hier is het niet belangrijk. In het leven ... wat begrijp je van het leven eigenlijk?

Wees gewoon niet arrogant en niet asociaal. Ik zal het niet vergeven. M.a.w. ik zal je blijven "stenigen" tot dat je begrijpt dat je liegt, arrogant of asociaal bent.
Heeft u ook nog iets ontopic te zeggen, of blijft uw oeuvre beperkt tot dit soort waardeleaus en aanmatigend geneuzel?
Oud 21 april 2011, 22:37   #205
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Heeft u ook nog iets ontopic te zeggen, of blijft uw oeuvre beperkt tot dit soort waardeleaus en aanmatigend geneuzel?
Ik ben overal ontopic.
Het gaat overal over hetzelfde (jullie tactiek; jullie topics). Gemakkelijk éh?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 22:43.
Oud 21 april 2011, 22:44   #206
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben overal ontopic.
Het gaat overal over hetzelfde (jullie tactiek). Gemakkelijk éh?
Zoals gewoonlijk heeft u dus geen reet ontopic te vertellen.
Oud 21 april 2011, 22:46   #207
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zoals gewoonlijk heeft u dus geen reet ontopic te vertellen.
Slaapwel.
Oud 21 april 2011, 22:50   #208
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

'n Forum is iets waar mensen in discussie gaan met elkaar, meestal over hetgeen in de OP geplaatst wordt, niet om continu 'n persoonlijke afrekening tegen 'n bepaalde persoon te houden.

Kan U voor 1 X proberen on topic te blijven en Uw persoonlijke voor- of afkeer voor Uzelf houden?

U hebt niets te 'vergeven', noch te 'stenigen', zelfs niet virtueel, indien U dit toch wenst te doen, doe dat dan met argumenten i.p.v. scheldpartijen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 22:57   #209
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Slaapwel.
U ook nog een onrustige slaap met veel nachtmerries toegewenst.
Oud 21 april 2011, 22:59   #210
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
'n Forum is iets waar mensen in discussie gaan met elkaar, meestal over hetgeen in de OP geplaatst wordt, niet om continu 'n persoonlijke afrekening tegen 'n bepaalde persoon te houden.

Kan U voor 1 X proberen on topic te blijven en Uw persoonlijke voor- of afkeer voor Uzelf houden?

U hebt niets te 'vergeven', noch te 'stenigen', zelfs niet virtueel, indien U dit toch wenst te doen, doe dat dan met argumenten i.p.v. scheldpartijen.
Waarover gaat deze topic?

1) Over islam?
2) Over moslims/moslima's?
3) Over moslimextremisten?
4) Over homo's
5) Over Londen?
6) Over stickers met een boodschap "Homovrije zone. Allah straft had"?
7) Over posters van H&M met modellen in bikini die worden gevandaliseerd?
8) Over een Aziatische vrouw?
9) Over een apotheker, die een boodschap gekregen heeft omdat ze geen hoofdoek of nikab draagt? "Doe dit nog een keer en we vermoorden je!"
10) Over de multiculturalisten die de islam knuffelen?

11) Over de islamofoben?
12) Over diegenen die moslims/moslima's haten?
13) Over demagogen?
14) Over homofoben/homorechtenactiisten?
15) enz...

??

Waarover precies?
Islam in het algemeen?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 23:01.
Oud 21 april 2011, 23:00   #211
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U ook nog een onrustige slaap met veel nachtmerries toegewenst.
Bedankt. Nog nooit meegemaakt. Proberen waard.
Oud 21 april 2011, 23:05   #212
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

1) Over islam?
4) Over homo's
5) Over Londen?
9) Over een apotheker, die een boodschap gekregen heeft omdat ze geen hoofdoek of nikab draagt? "Doe dit nog een keer en we vermoorden je!"

11) Over de islamofoben?
13) Over demagogen?
15) enz...

??

Waarover precies?
Islam in het algemeen?
Voordat u en de uwen deze draad bewust offtopic brachten, ging het over moslimextremisten die moslima's en homo's in Londen bedreigen. De titel van de draad geeft dat reeds aan.
Oud 21 april 2011, 23:08   #213
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Voordat u en de uwen deze draad bewust offtopic brachten, ging het over moslimextremisten die moslima's en homo's in Londen bedreigen. De titel van de draad geeft dat reeds aan.
Kan niet slapen. Nachtmerries beginnen.

Tegenargumenten zijn niet toegestaan?

Ik ga toch nog eens proberen te slapen.

Droom zacht, sus.
Oud 21 april 2011, 23:17   #214
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) Over islam?
4) Over homo's
5) Over Londen?

11) Over de islamofoben?
13) Over demagogen?
15) enz...

??

Waarover precies?
Islam in het algemeen?
Nee, over de 'tolerantie' van de religie van de 'vrede', de OP is 'n mooi bewijs van die tolerantie.

Had je daar nog wat over te vertellen?
Oud 21 april 2011, 23:17   #215
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan niet slapen. Nachtmerries beginnen.

Tegenargumenten zijn niet toegestaan?

Ik ga toch nog eens proberen te slapen.

Droom zacht, sus.
Wannéér kom je eens met tegenargumenten?
Oud 22 april 2011, 05:40   #216
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
En volgens de perceptie van Merkel in Duitsland, Sarkozy in Frankrijk, de premier van het VK, de kiezers in Nederland, Finland, Frankrijk, het VK, Duitsland, Zweden, en ga zo maar door. Die hebben allemaal gezegd en aangegeven dat de multikul niet werkt, dat die onmogelijk is, dat die ons naar de afgrond leidt.
Goed geprobeerd Sus.
Maar het ging niet over het al dan niet lukken van een multiculturele maatschappij.
Het ging over
Ik ga dan ervan uit dat als jullie zeggen dat er "gematigden" (relatief begrip) niet bestaan, is puur door uw subjectieve mening. M.a.w. islamofobie.
http://forum.politics.be/showthread....86#post5420686

Citaat:
ik zou niet weten waarom, aangezien ik de opsteller van het stukje tekst ben dat u citeerde en waaraan u de juiste conclusie verbond.
Ik trok geen conclusies.
Ik confronteer je met je eigen ideologie, maar blijkbaar besef je niet wat die inhoudt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2011, 05:47   #217
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Weerleg 't sjok, toon aan wat niet juist is, wat niet waar is, met argumenten als 't even kan!
Toon jij aan dat je dogma's waar zijn. Met argumenten als het even kan.
Citaat:
De 'juiste' sjok, de ideologie van al degenen die 't hoogst vertegenwoordigd zijn aan dat uitkeringsinfuus + 't hoogst vertegenwoordigd in de gevangenispopulatie.
Dat is dikke zever, dat een bepaalde ideologie je recht heeft op een levenslange uitkering.
Dat weet jij maar al te goed. Vandaar dat je niet verder geraakt dan het herhalen van je dogma's.
Het lijkt een religie.

Citaat:
Omdat ik er kennis over heb sjok, iets dat jij mist, je wil ergens over meepraten en hebt geeneens 'n boek* erover gelezen,
In 'n boek staat niet hoe zij dat zien.
Jij weet het dus niet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2011, 05:52   #218
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Beweer je hierbij dan dat 40% van de inhoud van de openingspost offtopic is?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 april 2011 om 05:55.
Oud 22 april 2011, 07:49   #219
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Goed geprobeerd Sus.
Maar het ging niet over het al dan niet lukken van een multiculturele maatschappij.
Het ging over
Ik ga dan ervan uit dat als jullie zeggen dat er "gematigden" (relatief begrip) niet bestaan, is puur door uw subjectieve mening. M.a.w. islamofobie.
http://forum.politics.be/showthread....86#post5420686

Ik trok geen conclusies.
Ik confronteer je met je eigen ideologie, maar blijkbaar besef je niet wat die inhoudt.
Waarom refereert U naar een quote van Quasix die hier niks mee te maken heeft?
Citaat:

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 april 2011 om 07:50.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2011, 07:52   #220
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is dikke zever, dat een bepaalde ideologie je recht heeft op een levenslange uitkering.
Dat weet jij maar al te goed. Vandaar dat je niet verder geraakt dan het herhalen van je dogma's.
Het lijkt een religie.

Geeft die ideologie dan tevens recht op een plaatsje in de nor? Wie spreekt hier over rechten ? Het gaat natuurlijk over misbruik en criminaliteit.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be