![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die redenen zijn er dan vooral uit angst, angst door het afhankelijk zijn aan dit systeem. Waar we dus terugkomen bij de vorige stellingen die jij steeds negeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me dat u nog een beetje verblind bent door al die lectuur, probeer een keer te kijken naar de realiteit dan zal je zien dat er nogal véél hier aankomen voor een andere reden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zit je fout manta, ik quote slechts een stukje. Je mag op dit forum geen volledige teksten quoten.... ik veronderstel dat mensen die over Afghanistan over andere landen wensen te praten over deze landen dan ook een klein beetje weet hebben. Jij weet blijkbaar enkel het stukje dat ik citeerde of doet uzelf zo voor. Next please. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't verstand komt met de jaren, je hebt nog tijd zeker... Laat de mensen in Afghanistan maar Afghanen blijven , en dat doe ja dan al vooral niet door ze te verwesteren of ze naar hier te halen , dat doe je door ze zichzelf te laten zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe je dat dan ook door ze het te beletten naar Europa te komen?.... Door ze hun kans op een beter leven te ontnemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u daar (heb ik in't vet gezet) neertypt is weer die bevestiging dat ze naar hier komen voor door de redenen die rechts aanklaagt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga jij dan bepalen wie er wel en niet binnen mag? Ga je mensen tegenhouden omwille van hun sociale status of omwille van hun culturele achtergrond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met welke pretentie moet iemand die het beter heeft per definitie opdraaien voor zij die het minder hebben? Wie heeft dat bedacht? Linkse rotzooi. Ik wil wel mensen helpen, maar wel hoe ik bepaal. Niet hoe linksen het door mijn strot duwen. Laatst gewijzigd door kwantum : 6 juni 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat u geloof hecht aan wat men een multikleurrijke wereld noemt , maar de werkelijkheid is dat u zo een kleurloze grijze wereld gaat maken waarbij de totentrekkers in another brick in the wall nog feestelijk zullen overkomen ... De grote (linkse of rechtse) fuhrer zal u dankbaar zijn... Ipv toe te werken naar een multimigratiemaatschappij zou het beter zijn om minder te gaan moeien met landen en zaken die ver van ons bed zijn, mensen daar weten tien keer beter dan u hoe ze er moeten leven... Besluit: Gedaan met verhuisfirma spelen en gewoon zorgen dat iedereen zorgeloos kan leven op z'n eigen plekje op de wereld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1- U minder gaan moeien, wil dit dan zeggen dat enkel rijk gespuis daar de mensen mogen gaan uitbuiten? 2- Hou stel jij dit zorgeloos leven dan voor en hoe ga jij daarvoor zorgen, wetende dat het probleem nu net van westerse oorsprong is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Westerse oorsprong? 'k Weet niet , 't is mss begonnen met westerse waterpompen te gaan neerpoten, zo ver gaat het al terug... Ontwesteren dan maar hé, ipv die mensen daar een beeld te geven van hoe het zou zijn om in een maatschappij als de onze te leven ze terug hunnen draai laten vinden zoals ze het daar gewoon zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 6 juni 2011 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat een systeem aanklagen gelijk staat aan racisme... leg dat eens verder uit? Of is het enkel een dwaze aanval om een statement die jou niet aanstaat te ontwijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enkel rijk gespuis" lijkt me niet echt over een systeem te gaan hoor, eerder over wat mensen die een centje hebben... Ik ontweek niet, u kwam af met denigrerende uitspraken over mensen met een spaarboekje en zo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen met een spaarboekje zijn dus voor u rijk tuig?? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn er gradaties waarmee iemand met wat geld meer of minder tuig is? Gezien de mogelijkheid van het hebben van een minimuminkomen in dit land (wat echt wel rijkelijk is tegenover die Afgaan in uw voorbeeld) zijn alle inwoners van dit land mss wel tuig? |
|
![]() |
![]() |