![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het leven moet je gewoon de positieve kant van alles blijven zien en de nadelen er zonder morren bijnemen, daar kan je toch niets aan veranderen, met uitzondering van je inkomsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft wel de tijd en de moed om mensen te beledigen en uit te schelden. Hij heeft zelfs het lef om te verkondigen dat mannen totaal onbekwaam zijn om kinderen op te voeden en geen voorlichting kunnen geven. Maar wij zouden nu medelijden met hem moeten hebben, omdat hij nog geen antwoord heeft gekregen op zijn vraag voor hulp van derde en omdat hij als zelfstandige achitect met mensen in loondienst het nu moet stellen met 28€/dag omdat hij zich te ziek voelt om nog te werken en zich niet had verzekerd tegen mogelijk inkomsten verlies door ziekte of ongeval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij weet totaal niet wat invaliditeit is. Jij bent een manneke vol frustraties die niet kan kroppen dat ik Architect van beroep ben en jij plaatst JEZELF tussen de invaliden en Chronisch zieken en wat volgens mij niet lukt. Typische Vlaams Blok praat wat je uit je nek klopt Telkens vindt je het warm water uit, stoef je wat dat je wat lijntjes kan tekenen met autocad (miljoenen kunnen dit) Ocharme, hij valt al eens omver Wel doe zo verder en blijf botsen. Ik hoef van jou en van niemand enig medelijden - daar heb ik in mijn vroegere leven te veel voor gepresteerd. Waar haal jij de verhalen dat ik GEEN VERZEKERING heb ??????? Jij fantaseert er maar op los *KNIP*. Van het ziekenfonds heb ik inderdaad maar 28€/dag maar op get einde van de maand zit ik over de 3000€/maand Dit is andere koek he *KNIP* Vanwaar dat die komen mag je nu weer je fantasie laten gaan. Dag *KNIP* Laatst gewijzigd door chinaski : 1 juli 2011 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss zou u een keer moeten kijken naar gehandicapten of chronisch zieken die van zo'n maandloon maar kunnen dromen ... En indien men degenen die de middelen misbruiken er tussenuit kan krijgen schiet er weer meer geld over voor de echte gehandicapten en chronisch zieken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 1 juli 2011 om 13:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! Dat dacht ik ook...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de opmerkingen op TV zie, geuit door bepaalde homo's tijdens de laatste betoging tegen homohaat in Brussel , is het blijkbaar waarschijnlijker dat de haters een PS lidkaart hebben.
Als u begrijpt wat ik bedoel Raf. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 1 juli 2011 om 06:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jongen, het is niet omdat jij denkt dat ik geen diploma's of titels hebben, dit ook zo is. Ik gebruik enkel mijn kennis, opleidingen en IQ niet om hier te komen stoefen en andere te stofferen. Ik heb respect voor iedereen zijn kunnen, kennis en opleiding en weet dat mijn beroep slechts een klein onderdeeltje is in een heel groot raderwerk van jobs en beroepen. Met dat verschil, dat mensen zoals ik geen architecten nodig hebben om een woning te ontwerpen en bouwen, maar achitecten wel ons nodig hebben om alles wat ze gebruiken te ontwerpen, te transporteren en te onderhouden. Jij bent hier de grote hypocriete idioot, ik ontwerp regelmatig mobiele verblijfplaatsen en woningen, waarbij er wel rekening moet gehouden worden met een zeer onstabiele en bewegelijke ondergrond. En ik heb je reeds meerdere malen duidelijk geschreven dat het VB van mij zelfs mag verboden worden. Citaat:
Neem eindelijk de draad van je leven terug op en maak een nieuwe start, in plaats van je te blijven ergeren aan wat je verloren hebt. Je oude mobiliteit en vrijheid krijg je toch NOOIT meer terug, geniet dus van wat je nog wel hebt het leven is te mooie om je als een grote hypocriete idioot te gedragen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je namelijk verzekeren tegen inkomstenverlies wegenswerkonbekwaamheid door ziekte of ongeval, en als zelfstandige moet je dat eigenlijk doen, of je houd niets over om van te leven. Maar de keerzijde is dus, dat je met een dergelijke uitkering het geld van het riziv niet nodig hebt en kan laten voor hen die invalide waren voor ze een eigen inkomen konden genereren. En het is dat wat sommige partijen willen toepassen. Pin en Puk heeft dus wel gelijk dat het voorstel je als werkende 2 maal doet betalen en je gestraft word omdat je voorzorgen hebt genomen tegen mogelijk inkomsten verlies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe doe je dat?
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Ok , Ok
Ik bied verontschuldigingen aan, nu ik herlees wat ik heb geschreven. Ik ging gisteren wat over de rooie. De bedoeling van mijn uitlatingen stonden in een perspectief om 100% op te komen voor gehandicapten en Chronisch zieken. Als jullie de starttopic leest ging het erom dat VB volgelingen (plaatselijke mandatarissen) gehandicapten en Chronisch zieken als de onproductieven van onze maatschappij beginnen te aanschouwen. Ergens moet Jantje zich persoonlijk beledigd gevoeld hebben en is met een tegenreactie gekomen waar ik mij dit dan weer als een persoonlijke aanval zag. Nogmaals, mijn verontschuldigingen en ik hoop dat Jantje dit ook doet langs zijn zijde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik weet dat je op sommige ogenblikken vaak het bos niet meer ziet door de bomen. En nee, ik voelde mijn niet persoonlijk aangevallen, ik heb immers dezelfde mentale hel moeten doorkruisen als jij en waar elke gezonde mens die invalide word door moet. Ik heb dan ook geen enkele maal gebruik gemaakt van het rode driehoekje. En ik begrijp best dat je razend word over de uitlatingen van het VB. Maar verlaag jezelf niet tot dezelfde dwaasheden en laat zien dat je beter en verstandiger bent dan zij. De uitspraken en beledigingen vanuit mijn eigen familie die ik heb moeten slikken de eerste jaren van mijn invaliditeit gingen veel verder dan wat jij hier schreef. En ik heb heel de tijd geprobeerd te vermijden je direct en persoonlijk aan te vallen, want ik wilde je niet beledigen, maar enkel wakker schudden. Laatst gewijzigd door Jantje : 2 juli 2011 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch even dit " Citaat:
Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 2 juli 2011 om 13:44. |
||
![]() |