Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2011, 23:11   #201
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Gij zult toch ook nooit tevreden zijn hé

Allé, ik wens u een vredevolle nacht toe. En filoke ook!
Suqartje goede nacht en veel stoute dromen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 23:13   #202
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Suqartje goede nacht en veel stoute dromen.
Dank je!
Oud 3 oktober 2011, 23:19   #203
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Awel, is dat dan niet schitterend volgens het Dalrymple-verhaaltje? Die vreemdelingen tonen pas hun verantwoordelijkheidszin, en willen duidelijk niet gepamperd worden...

Verder is dit gewoon een lage, zeer lage draad.
Nee, die gedragen zich als onderkruipers als ze onder de prijs werken, en met één opzet : uw job afpakken. Het is ook voor deze reden dat links in de jaren 50/ 60 van de vorige eeuw zo tégen immigratie was. Toen zij nog écht ROOD waren, en niet paars zoals vandaag.
Dat is inderdaad zeer zeer laag gedrag.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2011, 23:21   #204
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Gij zult toch ook nooit tevreden zijn hé

Allé, ik wens u een vredevolle nacht toe. En filoke ook!
OK, gij ook, droom maar van uw chieke villa in Marokko, gebouwd met Belgisch geld...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2011, 06:14   #205
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
IK HEB AL EEN PAAR KEER GEZEGD DAT IK CRIMINELE FEITEN NERGENS GOEDPRAAT.

Is die zin verkeerd te interpreteren of ben jij gewoon dom?
Tenzij je ergens een citaat vindt waar ik zwart op wit zeg dat ik ze wél goedkeur.
Ge begrijpt het niet, Bulevardi.
Als ge niets hebt tegen vreemdelingen dan praat ge criminele feiten goed.
Dat is hier het MO van sommigen.
Oud 4 oktober 2011, 06:16   #206
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is zever..sommige mannen zijn verkrachters, voeren we dan alle mannen af? Wie ongeacht origine deel uitmaakt van de samenleving en zich niet misdraagt, waarom zou je het verblijf van die mensen in vraag stellen?
Dat heb ik hier al tientallen keren gevraagd.
Nog nooit geen deftig antwoord op gekregen.

Trouwens, mannen zijn oververtegenwoordigd in zowat alle geweldmisdrijven.
Allemaal afvoeren naar Mars!

Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 oktober 2011 om 06:17.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2011, 08:00   #207
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Trouwens, mannen zijn oververtegenwoordigd in zowat alle geweldmisdrijven.
Allemaal afvoeren naar Mars!
De mannen blijven hier. Voer de venten maar af.
Oud 4 oktober 2011, 19:21   #208
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Sjokkie, lees eens rustig opnieuw wat ik schreef. Ik antwoordde wel degelijk op wat jij reageerde. De OP gaat niet over een onnozel fait divers zonder slachtoffers, de OP gaat over misdaden die een zelfmoord als gevolg met zich meebrachten. Open gerust je eigen threadjes over die fait divers van je, maar laat het weg uit de serieuzere threads (zoals de deze).
Savatage, lees eens rustig de post waarop ik reageerde; en dan mijn reactie.
http://forum.politics.be/showthread....11#post5722411
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 13:32   #209
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Inderdaad. Kijk bvb naar de beruchte Franse gangster Mesrine, die uit een doodgewone eerlijke familie kwam. Het is nadat hij in contact gekomen was met Algerijnen ( als soldaat in Algerië ) dat hij besloot gangster te worden.
Omdat hij vele wreedheden heeft begaan

Het is algemeen bekend dat de Fransen heel lelijk hebben huisgehouden in Algerije

Wat de Fransen hebben begaan tart alle verbeelding

Psychologische oorlogsvoering, wrede martelpraktijken, de guillotine-praktijken,

Vergeet niet wat de Fransen en Spanjaarden hebben aangericht in de Nederlanden en Vlaanderen

De Fransen in Algerije hebben een genocide begaan maar Frankrijk wilt het nog steeds niet toegeven tot de dag van vandaag

Mesrine was gewoon een crimineel, een persoon die waarschijnlijk in het criminele milieu is beland en gewoon niet wou werken voor zijn geld
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 13:35   #210
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
En de dag dat jij hier ( eventueel ) gezocht word voor misdaden, kan je rustig naar Marokko trekken met je groen paspoort, en daar ongestoord je leven verderzetten.
Ondertussen kan je met Belgische centen in je heimweeland schoon weer gaan spelen, en ginder je huis laten bouwen aan Marrokkaans tarief. Ik ken al die truukjes, ik heb het gezegd, ik ken er een heel pak, landgenoten van jou. Hier wonen ze in een sociale woning, en trekken uitkeringen, en in het thuisland word een villa gebouwd voor als ze oud zijn.
Niemand houdt jou tegen om dat ook te doen

Hoeveel Belgen kopen huizen aan de kust, hoeveel Belgen kopen huizen in Spanje

En bovendien dat is ons verdiende loon wij mogen huizen kopen in Marokko aan Marokkaans tarief omdat wij vollen bak gediscrimineerd worden in de Belgische Arbeidsmarkt

Ik heb een diploma ikke en nog steeds krijg ik zo van die belachelijke oproepen van bedrijven om te werken als "brandweer" of om te werken als "fabrieksarbeider" terwijl zij pertinent weten dat ik een zware diploma heb dus alstublieft wat wil je nog meer

na alle discriminatie mogen wij geen huisje bouwen in Marokko
Oud 5 oktober 2011, 13:59   #211
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
[...]
De Fransen in Algerije hebben een genocide begaan maar Frankrijk wilt het nog steeds niet toegeven tot de dag van vandaag
[...]
De moordpartijen van de Fransen in Algerije zijn in de loop van de tijd een beetje ondergesneeuwd geraakt door meer recente massa slachtingen die ze onderling aanrichtten van 1990-1998. De schattingen lopen in de 200.000.
Maar er is geen sprake van genocide: er waren 25 miljoen Algerijnen in 1990 en in 2000 waren er 31 miljoen. (thans 38 miljoen)
Ook tijdens de oorlog tegen de Fransen groeide de bevolking.
In 1944 waren er 8 miljoen, in 1950 8,7 miljoen, in 1960 11 miljoen.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:03   #212
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
De moordpartijen van de Fransen in Algerije zijn in de loop van de tijd een beetje ondergesneeuwd geraakt door meer recente massa slachtingen die ze onderling aanrichtten van 1990-1998. De schattingen lopen in de 200.000.
Maar er is geen sprake van genocide: er waren 25 miljoen Algerijnen in 1990 en in 2000 waren er 31 miljoen. (thans 38 miljoen)

En wie heeft die metingen gedaan? Algerije of Frankrijk????

Mesrine was een getraumatiseerde man, hij was een duivelse, zieke geest, die ik weet niet wat heeft uitgespookt in Algerije, hij maakte deel uit van een eenheid dat vuile jobjes opknapte, en hij genoot er ook van,

Gewoon het zelfde zoals de vele Amerikaanse soldaten die in Irak en Afghanistan hebben gevochten en gewoon zot zijn geworden,

Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 14:04.
Oud 5 oktober 2011, 14:08   #213
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht

Die massaslachtingen die de Algerijnen hebben begaan in Algerije zijn het rechtstreeks gevolg van de Franse kolonisatie

Ik herhaal wat de Fransen hebben aangericht in Algerije is onmenselijk en doodgewoon "gestoord". De Algerijnen hebben zeker 100 jaar nodig om te herstellen van de onmenselijke moordpartijen die begaan zijn door de Fransen.

Die moordpartijen die recent zijn begaan door Frans-gezinde mensen, geheime agenten die geinfiltreerd zijn in die groepen of "zogezegde Islamitische milities" die opgericht zijn door de Fransgezinde regering, de regering heeft technieken toegepast die ook toegepast werden door de Fransen, de Fransen op hun beurt hebben zeer veel opleidingen gegeven aan de Amerikanen in hun denkbeeldige en verzonnen oorlog tegen Al Qaeda
Oud 5 oktober 2011, 14:10   #214
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand houdt jou tegen om dat ook te doen

Hoeveel Belgen kopen huizen aan de kust, hoeveel Belgen kopen huizen in Spanje
dat mag jij toch ook?

Citaat:
En bovendien dat is ons verdiende loon wij mogen huizen kopen in Marokko aan Marokkaans tarief omdat wij vollen bak gediscrimineerd worden in de Belgische Arbeidsmarkt
ho? omdat jij méént dat je minder moet betalen m�*g ik gewoon geen onroerende eigendom hebben in Marokko of Turkije?

Citaat:
Ik heb een diploma ikke en nog steeds krijg ik zo van die belachelijke oproepen van bedrijven om te werken als "brandweer" of om te werken als "fabrieksarbeider" terwijl zij pertinent weten dat ik een zware diploma heb dus alstublieft wat wil je nog meer
welk "zware" diploma heeft "ikke"?

Citaat:
na alle discriminatie mogen wij geen huisje bouwen in Marokko
nee, nadat we hier onze sociale zekerheid moeten laten leegzuigen, mogen WIJ geen huisje bouwen in Marokko!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:15   #215
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dat mag jij toch ook?

ho? omdat jij méént dat je minder moet betalen m�*g ik gewoon geen onroerende eigendom hebben in Marokko of Turkije?

nee, nadat we hier onze sociale zekerheid moeten laten leegzuigen, mogen WIJ geen huisje bouwen in Marokko!

Jullie moeten blij zijn dat WIJ MAROKKANEN hier zijn,

Mijn kinderen gaan voor uw pensioen werken de sociale zekerheid is helemaal NIET leeggezogen het zijn die ouwe belgishe patienten die gemiddeld zieker (door alcohol en ongezond levensstijl) zijn dan de allochtone bejaarden die gewoon thuis bij hun kinderen blijven dat de sociale zekerheid NIET leeggezogen wordt

Al de economisten en politici zijn er 200 percent van overtuigd dat Belgie nood heeft aan jonge mensen allochtoon of autochtoon, Belgie heeft daar nood aan zoals een dorstige mens nood heeft aan water in een woestijn da beseffen jullie niet hé

Kijk naar de kranten binnenkorten gaan honderden duizenden mensen op pensioen en wie gaat die vacatures opvullen???
Oud 5 oktober 2011, 14:16   #216
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dat mag jij toch ook?

Omdat wij Marokkanen vollen bak gediscrimineerd worden en scheef bekeken worden in de Belgische arbeidsmarkt vind ik dat we recht hebben op het kopen van een huis aan Marokkaans Tarief
Oud 5 oktober 2011, 14:19   #217
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat wij Marokkanen vollen bak gediscrimineerd worden en scheef bekeken worden in de Belgische arbeidsmarkt vind ik dat we recht hebben op het kopen van een huis aan Marokkaans Tarief
Ge zijt dus geen Belg. Het is toch normaal dat werkgevers eerst werk geven aan de inwoners van het land (Belgen).

Maar misschien dat ge als Marokkaan werk kunt vinden in Marokko.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:19   #218
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet marokkanen mogen zelfs geen huis kopen aan niet-Marokkaans tarief.
En wil je nu zeggen dat jij hier een huis moet kopen aan het dubbele van de prijs omdat je marokkaan bent?
Oud 5 oktober 2011, 14:22   #219
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Ge zijt dus geen Belg. Het is toch normaal dat werkgevers eerst werk geven aan de inwoners van het land (Belgen).

Maar misschien dat ge als Marokkaan werk kunt vinden in Marokko.
Ik ben een Marokkaanse Belg.

Ik ben een Belg van Marokkaanse origine

Maar het is toch zo dat Belgen van Marokkaanse origine gediscrimineerd worden

Ik ben hier geboren, hier opgegroeid, ik spreek Nederlands en Frans, ik heb blanco strafblad, ik betaal m'n factuurtjes, ik werk, ik ben zo clean als iets, dus ik ben Belg van Marokkaanse afkomst

Kan je niet zeggen van Jannssen hé of die ene die zijn zoon heeft vermoord en relatie begint met zijn dochter???
Oud 5 oktober 2011, 14:23   #220
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie moeten blij zijn dat WIJ MAROKKANEN hier zijn,

Mijn kinderen gaan voor uw pensioen werken de sociale zekerheid is helemaal NIET leeggezogen het zijn die ouwe belgishe patienten die gemiddeld zieker (door alcohol en ongezond levensstijl) zijn dan de allochtone bejaarden die gewoon thuis bij hun kinderen blijven dat de sociale zekerheid NIET leeggezogen wordt
UW kinderen? waarom niet gewoon JIJZELF? Hoeveel hebben die allochtone bejaarden die zelfs geen pensioen nodig hebben, geen huisvesting (zodat onze armen zelf in een sociale woning kunnen wonen) geen ziekenkosten en dokterskosten hebben - hoeveel hebben die bijgedragen aan ons systeem waar hun kinderen gratis van naar school kunnen gaan, medische verzorging krijgen en recht op uitkeringen zonder ooit maar één dag te werken?

Citaat:
Kijk naar de kranten binnenkorten gaan honderden duizenden mensen op pensioen en wie gaat die vacatures opvullen???
al die ongeschoolde importmarokkanen tiens.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be