![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad zeer zeer laag gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
Als ge niets hebt tegen vreemdelingen dan praat ge criminele feiten goed. Dat is hier het MO van sommigen.
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Nog nooit geen deftig antwoord op gekregen. Trouwens, mannen zijn oververtegenwoordigd in zowat alle geweldmisdrijven. Allemaal afvoeren naar Mars!
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 oktober 2011 om 06:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() De mannen blijven hier. Voer de venten maar af.
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....11#post5722411 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is algemeen bekend dat de Fransen heel lelijk hebben huisgehouden in Algerije Wat de Fransen hebben begaan tart alle verbeelding Psychologische oorlogsvoering, wrede martelpraktijken, de guillotine-praktijken, Vergeet niet wat de Fransen en Spanjaarden hebben aangericht in de Nederlanden en Vlaanderen De Fransen in Algerije hebben een genocide begaan maar Frankrijk wilt het nog steeds niet toegeven tot de dag van vandaag Mesrine was gewoon een crimineel, een persoon die waarschijnlijk in het criminele milieu is beland en gewoon niet wou werken voor zijn geld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoeveel Belgen kopen huizen aan de kust, hoeveel Belgen kopen huizen in Spanje En bovendien dat is ons verdiende loon wij mogen huizen kopen in Marokko aan Marokkaans tarief omdat wij vollen bak gediscrimineerd worden in de Belgische Arbeidsmarkt Ik heb een diploma ikke en nog steeds krijg ik zo van die belachelijke oproepen van bedrijven om te werken als "brandweer" of om te werken als "fabrieksarbeider" terwijl zij pertinent weten dat ik een zware diploma heb dus alstublieft wat wil je nog meer na alle discriminatie mogen wij geen huisje bouwen in Marokko |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar er is geen sprake van genocide: er waren 25 miljoen Algerijnen in 1990 en in 2000 waren er 31 miljoen. (thans 38 miljoen) Ook tijdens de oorlog tegen de Fransen groeide de bevolking. In 1944 waren er 8 miljoen, in 1950 8,7 miljoen, in 1960 11 miljoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wie heeft die metingen gedaan? Algerije of Frankrijk???? Mesrine was een getraumatiseerde man, hij was een duivelse, zieke geest, die ik weet niet wat heeft uitgespookt in Algerije, hij maakte deel uit van een eenheid dat vuile jobjes opknapte, en hij genoot er ook van, Gewoon het zelfde zoals de vele Amerikaanse soldaten die in Irak en Afghanistan hebben gevochten en gewoon zot zijn geworden, Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die massaslachtingen die de Algerijnen hebben begaan in Algerije zijn het rechtstreeks gevolg van de Franse kolonisatie Ik herhaal wat de Fransen hebben aangericht in Algerije is onmenselijk en doodgewoon "gestoord". De Algerijnen hebben zeker 100 jaar nodig om te herstellen van de onmenselijke moordpartijen die begaan zijn door de Fransen. Die moordpartijen die recent zijn begaan door Frans-gezinde mensen, geheime agenten die geinfiltreerd zijn in die groepen of "zogezegde Islamitische milities" die opgericht zijn door de Fransgezinde regering, de regering heeft technieken toegepast die ook toegepast werden door de Fransen, de Fransen op hun beurt hebben zeer veel opleidingen gegeven aan de Amerikanen in hun denkbeeldige en verzonnen oorlog tegen Al Qaeda |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jullie moeten blij zijn dat WIJ MAROKKANEN hier zijn, Mijn kinderen gaan voor uw pensioen werken de sociale zekerheid is helemaal NIET leeggezogen het zijn die ouwe belgishe patienten die gemiddeld zieker (door alcohol en ongezond levensstijl) zijn dan de allochtone bejaarden die gewoon thuis bij hun kinderen blijven dat de sociale zekerheid NIET leeggezogen wordt Al de economisten en politici zijn er 200 percent van overtuigd dat Belgie nood heeft aan jonge mensen allochtoon of autochtoon, Belgie heeft daar nood aan zoals een dorstige mens nood heeft aan water in een woestijn da beseffen jullie niet hé Kijk naar de kranten binnenkorten gaan honderden duizenden mensen op pensioen en wie gaat die vacatures opvullen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar misschien dat ge als Marokkaan werk kunt vinden in Marokko. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wil je nu zeggen dat jij hier een huis moet kopen aan het dubbele van de prijs omdat je marokkaan bent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben een Belg van Marokkaanse origine Maar het is toch zo dat Belgen van Marokkaanse origine gediscrimineerd worden Ik ben hier geboren, hier opgegroeid, ik spreek Nederlands en Frans, ik heb blanco strafblad, ik betaal m'n factuurtjes, ik werk, ik ben zo clean als iets, dus ik ben Belg van Marokkaanse afkomst Kan je niet zeggen van Jannssen hé of die ene die zijn zoon heeft vermoord en relatie begint met zijn dochter??? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |