![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#202 |
|
|
Grappig inderdaad aangezien hij buiten zijn eigen vooroordelen niks aantoont
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2011 om 15:18. |
|
|
|
|
|
#203 | |
|
|
Dit topic is opgestart om sommigen trachten iets duidelijk te maken.
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2011 om 15:16. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U was toch akkoord met mijn oplossing of niet?
Alle mannen uitroeien te beginnen met u. Filosoof mag tweede zijn op mijn lijst Waarom beginnen met u? Omdat u, als man, te kennen geeft u heel erg bewust te zijn van dit vreselijke probleem en u maakt er u zorgen om, dus u betrouwt ook uzelve niet. Ik wil u enkel uit uw lijden verlossen Dat is geen persoonlijke aanval, dat is gewoon mijn voorstel tot oplossen van het probleem dat u aanhaalt in deze draad.
|
|
|
#206 | |
|
|
Citaat:
Ik heb deze drie laatste persoonlijke aanvallen en aanzet tot haat niet gerapporteerd, omdat ik begrijp in welke context ze zijn gedaan, maar moest ik van u zijn ik zou nu toch stoppen.
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U bent degene die keer op keer bewijst dat we iets moeten krijgen tegen mannen. U bent dus degene die aanzet tot haat tegen mannen.
|
|
|
|
#208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moeten we geen rekening houden met allerlei factoren? |
|
|
|
|
|
|
#209 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 oktober 2011 om 22:53. |
||
|
|
|
|
|
#210 | |
|
|
Citaat:
Dus opnieuw, wees voorzichtig.
|
|
|
|
#211 |
|
|
Jij was wel de laatste waarvan ik dacht dat ge het zou doorhebben.
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom stellen dat we “iets” tegen mannen moeten hebben omdat zij – volgens mij om hormonale redenen – gemakkelijker in de criminaliteit terecht komen dan vrouwen, is absurd. Vrouwen hebben ook minder mooie trekjes, dus kunnen we ook nog een draad starten over “waarom iets hebben tegen vrouwen” maar ook waarom iets hebben tegen kinderen of ouderen of vrouwen in verwachting of trambestuurders of advocaten of wat u maar wilt. Ieder normaal mens begrijpt dus dat u (die toch niet echt dom bent, dacht ik zo) deze draad zelf niet au sérieux kunt nemen en deze dus met ludieke bedoelingen hebt opgestart, eerder humoristisch dus. Als iemand anders probeert in te gaan op deze humor kan dat plots niet meer en voelt u zich beledigd … raar ! Mijn vraag aan de moderatie : sluit deze draad of verhuis hem naar "Koetjes en kalfjes".
|
|
|
|
#213 | |
|
|
Citaat:
Even absurd als 'Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen' Beide draden gaan uit van de premisse dat 1 eigenschap van een persoon de oorzaak is van misdaad. Maar waar het misschien in de eerder genoemde draad niet voor iedereen zo duidelijk is, die ik net hetzelfde in deze draad, zodat iedereen kan zien hoe absurd het is. Deze draad is absoluut niet humoristisch bedoeld, het is een serieuze poging om mensen te laten inzien hoe dom en racistisch sommige vooroordelen in dit subforum wel zijn. Als deze draad omwille van zijn absurditeit in K&K hoort te staan, dan vrees ik dat ook de eerder genoemde draad daar ook in thuis hoort. Zo niet dan zijn ze beiden hier relevant.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 31 oktober 2011 om 11:49. |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
|
Citaat:
Beledigingen zijn een teken van onmacht en een gebrek aan argumenten, dat weet ik. Ik maan u alleen maar aan voorzichtig te zijn, tenzij ge echt wel achter banpunten zit te vissen.
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw " serieuze poging" vind ik eerder obsessief gedrag hoor. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
Zowel geslacht als afkomst als groepscriterium nemen als het gaat om misdaden getuigt inderdaad van vooroordelen.
|
|
|
#217 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 31 oktober 2011 om 19:24. |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het feit dat deze draad al 11 pagina's lang is, zegt genoeg... Laatst gewijzigd door Albrecht : 31 oktober 2011 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Gouverneur
|
Zeker bij kinderen is dat een feit. Velen groeien daar wat uit, sommigen echter niet.
|
|
|
#220 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|