Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 21 oktober 2011, 08:33   #201
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Maar in Wallonië zitten geen racisten hoor!

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...e-maken-2.aspx

Citaat:
De technieker uit Alken vermoedt zelfs dat de Waalse overheid de Vlaamse ondernemers bewust tegenwerkt. "Ik ben zelfstandig keurder van mazouttonnen. Ik heb alle opleidingen, diploma's en zelfs mijn blanco strafregister overgemaakt aan de Waalse overheid en nog altijd mag ik geen keuringsattesten afleveren. Anderhalf jaar ben ik daar al mee bezig.
Oud 21 oktober 2011, 08:33   #202
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het moment dat ze in Knack een beslissing van de Waalse regering vergelijken met massamoorden, laat het me weten.
Sorry, waar heb je het over?
Oud 21 oktober 2011, 08:33   #203
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Sorry, waar heb je het over?
de foto in Le Soir van een Servisch massagraf naast een artikel over de Vlaamse wooncode?
Oud 21 oktober 2011, 08:34   #204
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
de foto in Le Soir van een Servisch massagraf naast een artikel over de Vlaamse wooncode?
Heb je een linkje?
Oud 21 oktober 2011, 08:38   #205
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Dit is een zeer zware beschuldiging aan het adres van de N-VA die verzaakt hebben tegen de uitslag bewaar te maken.
Zou er sprake geweest zijn van omkoping ?
Van kromredeneringen gesproken! Maar natuurlijk, dat is het! Alles wat in dit onland misloopt, is de schuld van N-VA! Dexia, Ethias, staatsschuld, de nieuwe belstingen die eraan komen, de discriminerende splitsing van BHV... gewoonweg alles! Geen mens die de demagogie van de belgo-traditio-lovers niet doorziet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 oktober 2011, 09:03   #206
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Heb je een linkje?
http://www.n-va.be/files/default/gen...e_wooncode.pdf
Gelukkig heeft N-VA zelf nog een pdf'je gemaakt van het artikel! Op de website en in het archief van Le Swaar hebben ze het artikel wel al even 'opgekuist'! http://archives.lesoir.be/enjeux-le-...16-00UDMV.html
BTW: het was geen Servisch, maar een Nigeriaans massagraf!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 21 oktober 2011 om 09:11.
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 oktober 2011, 09:31   #207
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
http://www.n-va.be/files/default/gen...e_wooncode.pdf
Gelukkig heeft N-VA zelf nog een pdf'je gemaakt van het artikel! Op de website en in het archief van Le Swaar hebben ze het artikel wel al even 'opgekuist'! http://archives.lesoir.be/enjeux-le-...16-00UDMV.html
BTW: het was geen Servisch, maar een Nigeriaans massagraf!
Tja, overdreven van Le soir, geef ik toe... aan de andere kant komen zij niet op straat al roepend "Vlaamse ratten".
Oud 21 oktober 2011, 09:49   #208
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Tja, overdreven van Le soir, geef ik toe... aan de andere kant komen zij niet op straat al roepend "Vlaamse ratten".
Ik vind nochtans dat er duidelijk verschil is tussen een regimekrant en enkele losse individuen in deze. De eerste is controleerbaar en de boodschapwordt over een groot gebied verspreid. De tweede zijn niet controleerbaar en erg plaatselijk!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 oktober 2011, 10:13   #209
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Le soir is een rioolkrant,niet meer en minder...
Brakelaar is offline  
Oud 21 oktober 2011, 10:26   #210
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
want een krant met een oplage van 100.000 exemplaren is minder erg dan 5.000 roepers?
Oud 21 oktober 2011, 10:48   #211
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Van kromredeneringen gesproken! Maar natuurlijk, dat is het! Alles wat in dit onland misloopt, is de schuld van N-VA! Dexia, Ethias, staatsschuld, de nieuwe belstingen die eraan komen, de discriminerende splitsing van BHV... gewoonweg alles! Geen mens die de demagogie van de belgo-traditio-lovers niet doorziet!
natuurlijk zijt ge meer schuldig als ge meer de handen vrij hebt in de (half)oppositie en dan nog laat beteien of zelfs goedkeuren !
jogo is offline  
Oud 22 oktober 2011, 21:33   #212
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Ach zo , tiens ik wist niet dat BDW als "kandidaat" "burgemeester" , opnieuw rond de tafel moet gaan zitten, als ze zijn nota al niet direct gaan afschieten, met een "franstalig front" (PS cDH, MR, Ecolo, FDF) die zich als minderheid in het land Belgie gedraagt als een bende imperialisten zoals in de tijd van Napoleon.
Ik dacht dat het enkel de BUB ers zijn die opkomen in Antwerpen....maar tja ik ben niet zo thuis in de Antwerpse politiek.
Straks komt u ook nog vertellen dat De Wever geen kandidaat-burgemeester is.
Het Oosten is offline  
Oud 22 oktober 2011, 23:34   #213
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zolang hij geen kandidaat is is hij geen kandidaat niet waar. Als de partij de lijst goedkeurt met BDW als lijsttrekker zou hij die ambitie kunnen uiten. Als de partij hem daar in steunt natuurlijk.
fonne is offline  
Oud 23 oktober 2011, 08:55   #214
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Begrijpend lezen is toch moeilijk.
Stel ik hier of BDW al of niet kandidaat is ?
Dus je antwoord is totaal naast de kwestie, zijn we hier ondertussen gewoon van de Belgiscisten.

Ik stel je hieronder de vraag een reply op jou post.
Moet BDW als hij al of niet straks kandidaat burgemeester is in A'pen
onderhandelen met een franstalige minderheid, die zich gedraagt als een een bende imperialisten.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=138
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá

Laatst gewijzigd door nabat54 : 23 oktober 2011 om 08:56.
nabat54 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be