![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, naar mijn bescheiden mening wel. Omgekeerd ook dus voel je vooral niet aangevallen.
Den Vlaam zal pas respect tonen en tolerant zijn als 'm de vreemden leert kennen en dat kan alleen maar door de vreemden een kans te geven. Achteraf, merkt ge dan ook dat den Vlaam heel goed meevalt. Een tof volk. Zeg dat ik het u gezegd heb ![]()
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Gij hebt zoiets natuurlijk direct door. Anderen bezien dat een beetje anders 'de moslim is per definitie een extremist'. Dat bedoel ik dus met dat bekrompen, xenofoob gedrag.
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zijn toch niet xenofoob als ze zeggen dat een aantal moslims extreem gedrag vertonen?
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#206 | ||
|
![]() Citaat:
Dat een aantal moslims extreem gedrag vertonen weet ik ook wel. Zelfs als moslim, ga je zo'n stelling niet ontkennen. Het gaat ook helemaal niet om 'moslims' trouwens. Maar nu ge er toch over begint. Ik heb alleen van linkse rakkers gelezen dat 'een aantal' moslim extreem gedrag vertonen. Rechtsen, of beter gezegd, extreem-rechtsen beweren wat anders. In hun ogen zijn we allen extremisten. Mij goed hoor.
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom ik er bang moet voor zijn, maar dat het zowieso een rijkdom is voor Vlaanderen, is larie en apekool.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rijkdom voor wie? Als ik er rijker van werd zou ik ze met honderdduizenden gaan halen en naar hier brengen. Helaas, pindakaas.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
![]() Citaat:
Leer eens lezen. Ik heb hier niemand in de draad zien beweren dat 'de meeste' moslims extreem zijn. Buiten Fonne misschien en nu gij. Van een ex-blokker verwacht ik ook niets anders. Het VB is nu eenmaal een anti-islampartij.
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Grappige uitspraak
![]() Als ze de taal spreken, studeren, diploma's binnenhalen, hard werken, belastingen betalen, ... dan kunnen we inderdaad van 'rijkdom' spreken.
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Vlaanderen in het algemeen. Er is niets mis te leven tussen mensen die een verschillende taal spreken, een verschillende cultuur hebben. Het beste zou dat zowel Vlaanderen als Franstalig België evenveel Vlamingen als Franstaligen telt. En dus geen Vlaamse meerderheid meer (voor Vlaanderen) en geen Franstalige meerderheid meer (voor Franstalig België).
Laatst gewijzigd door Everytime : 7 november 2011 om 17:24. |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |