Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2011, 08:11   #201
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik dus zei: De Croo beschouw ik als een zeer degelijk politicus die zijn werk doet. En de reden waarom heb ik al uitgelegd hierboven. Niet dat ik het altijd met De Croo eens ben. Maar dat hoeft ook niet.

De vastberaden blik van Alexander De Croo.

In tegenstelling tot
:

De onbetrouwbare blik van Bart De Wever.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2011 om 08:25.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 08:35   #202
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Bart De Wever doet me denken aan
Oud 27 oktober 2011, 08:52   #203
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U moet on topic blijven en niet afdwalen. En niet proberen het onderwerp telkens weer te verleggen om zoals uw halfgod te proberen eronder te muizen. Want dat wordt zo stilletjes aan uw naamkaartje

Bovendien past het woordje 'intelligentie' niet goed in uw woordenschat.
Toch niet wanneer ik op mijn intelligentie moet beroep doen om uw kinderachtige activiteiten op dit forum te omschrijven.
Oud 27 oktober 2011, 08:56   #204
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik dus zei: De Croo beschouw ik als een zeer degelijk politicus die zijn werk doet. En de reden waarom heb ik al uitgelegd hierboven. Niet dat ik het altijd met De Croo eens ben. Maar dat hoeft ook niet.
Aldus zette baas Ganzendonck zijn opgezwollen betoog verder ...

In de stellige overtuiging dat zijn mening doorslaggevend was ...

Laatst gewijzigd door quercus : 27 oktober 2011 om 08:57.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 08:57   #205
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Bart De Wever doet me denken aan
Nog een beetje geduld en het plaatje dat u voorstelt, zal knap dicht bij de werkelijkheid liggen.

De Wever lijdt natuurlijk niet alleen aan een gokverslaving maar ook aan een frietverslaving met de nodige portie mayonaise.

Niet te verwonderen dat de man onwel wordt tijdens een vergadering. Laat staan dat hij nog helder kan denken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2011 om 08:59.
Oud 27 oktober 2011, 09:00   #206
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Sanderke doet mij denken aan:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 09:19   #207
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Nog een beetje geduld en het plaatje dat u voorstelt, zal knap dicht bij de werkelijkheid liggen.

De Wever lijdt natuurlijk niet alleen aan een gokverslaving maar ook aan een frietverslaving met de nodige portie mayonaise.

Niet te verwonderen dat de man onwel wordt tijdens een vergadering. Laat staan dat hij nog helder kan denken.
Toch geweldig dat belgicistjes het altijd over uiterlijkheden moeten hebben!
Nuja, verder hebben ze nog nooit gekeken! Dat gaat hun petje te boven!
Ze zien miet in dat hun favoriete traditio's aan postjesverslaving lijden.
100 dagen en ze hebben een voorakkoord (waar blijven die wetteksten eigenlijk?) over een staatshervorming waar het vorige jaar heel het voorbereidend werk voor is gedaan.
En nu - wat een giller - rollebollen ze al over de kasseien om een begroting op te stellen!
Iets wat volgens ingewijden (nietwaar, Stebven Vanackere?) gemakkelijk op enkele A4'tjes kon gebeuren. Blijkbaar zijn de Atomaschriften op in de Delhaize en wachten ze op een lading uit China! Anders had dat al lang geklonken geweest!
Als ze al een regering op de been krijgen, geef ik ze een half jaar. Tenzij de lij, gemeenschappelijke schrik voor een verkiezingsoverwinning van N-VA, hen zo bij elkaar houdt dat elk bestuur ( ik zeg nog niet degelijk bestuur ) onmogelijk zal blijken. Ze trachten de doodstrijd van Belgikske te rekken: het enige wat ze doen is de doodsreutel verlengen! En onze Bert bibber heeft helemaal geen haast meer! Je kunt weten wat voor een comedie er is opgevoerd! Gelukkig heeft de modale Vlaming het meer en meer in het oog dat het redden van Dexia ( ACW ) en het trachten te redden van Belgikske zo mooi in elkaar overvloeien. CD&V heeft (letterlijk) eieren voor zijn geld gekozen.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 27 oktober 2011, 09:24   #208
Mr. Logica
Burger

Mr. Logica's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Croo is voor mij een voorbeeld van zoals het moet in de politiek. Niet meer uitstellen, geen geneuzel, geen gezever meer, geen vlucht naar voren of anders gezegd: niet weglopen wanneer het moeilijk wordt, maar op post blijven en knopen doorhakken!

Tuurlijk wel

Wie trok de stekker er uit? Wie vond dat verder onderhandelen toen geen zin meer had? Wie had er nood aan om zijn partij weer in de kijker te brengen na een groot verlies?

Wie zegt dat de akkoorden die nu op tafel liggen een ramp zullen zijn? Terwijl ze mee hebben onderhandeld aan die akkoorden.
Mr. Logica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 09:29   #209
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Logica Bekijk bericht
Tuurlijk wel

Wie trok de stekker er uit? Wie vond dat verder onderhandelen toen geen zin meer had? Wie had er nood aan om zijn partij weer in de kijker te brengen na een groot verlies?

Wie zegt dat de akkoorden die nu op tafel liggen een ramp zullen zijn? Terwijl ze mee hebben onderhandeld aan die akkoorden.
Even gokken! Den deze???

Citaat:
Oud 27 oktober 2011, 09:29   #210
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Toch geweldig dat belgicistjes het altijd over uiterlijkheden moeten hebben! Nuja, verder hebben ze nog nooit gekeken! Dat gaat hun petje te boven!
Ze zien miet in dat hun favoriete traditio's aan postjesverslaving lijden.
100 dagen en ze hebben een voorakkoord (waar blijven die wetteksten eigenlijk?) over een staatshervorming waar het vorige jaar heel het voorbereidend werk voor is gedaan.
En nu - wat een giller - rollebollen ze al over de kasseien om een begroting op te stellen!
Iets wat volgens ingewijden (nietwaar, Stebven Vanackere?) gemakkelijk op enkele A4'tjes kon gebeuren. Blijkbaar zijn de Atomaschriften op in de Delhaize en wachten ze op een lading uit China! Anders had dat al lang geklonken geweest!
Als ze al een regering op de been krijgen, geef ik ze een half jaar. Tenzij de lij, gemeenschappelijke schrik voor een verkiezingsoverwinning van N-VA, hen zo bij elkaar houdt dat elk bestuur ( ik zeg nog niet degelijk bestuur ) onmogelijk zal blijken. Ze trachten de doodstrijd van Belgikske te rekken: het enige wat ze doen is de doodsreutel verlengen! En onze Bert bibber heeft helemaal geen haast meer! Je kunt weten wat voor een comedie er is opgevoerd! Gelukkig heeft de modale Vlaming het meer en meer in het oog dat het redden van Dexia ( ACW ) en het trachten te redden van Belgikske zo mooi in elkaar overvloeien. CD&V heeft (letterlijk) eieren voor zijn geld gekozen.
Toch eigenaardig -maar niet echt merkwaardig- dat u zo kort van memorie bent. Het zijn nu precies uw geestesgenoten die deze draad zijn begonnen. De foto's van Verherstraeten en Gennez liegen er niet om. Toevallig "vergeten"??

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2011 om 09:30.
Oud 27 oktober 2011, 09:38   #211
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Toch eigenaardig -maar niet echt merkwaardig- dat u zo kort van memorie bent. Het zijn nu precies uw geestesgenoten die deze draad zijn begonnen. De foto's van Verherstraeten en Gennez liegen er niet om. Toevallig "vergeten"??
Is het niet in je 'fantastish' brein opgekomen dat hier niet de uiterlijkheden , maar de kruiperigheden en het gekonkel van die twee specimen hier aan de kaak gesteld worden!

Citaat:
Oud 27 oktober 2011, 09:58   #212
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is het niet in je 'fantastish' brein opgekomen dat hier niet de uiterlijkheden , maar de kruiperigheden en het gekonkel van die twee specimen hier aan de kaak gesteld worden!
En daarom worden uw politieke vijanden lichamelijk aantrekkelijk voorgrsteld zeker?? Hypocriet!
Oud 27 oktober 2011, 10:37   #213
Bokkenreyder

Standaard

Ik heb noch Verherstraeten, noch Gennez hier geprojecteerd en zeker niet iemand in zijn/haar minst aantrekkelijke of meest belachelijke pose! Ik ben de anderen niet, weet je! En vice versa! Jij stelt mee BDW voor als een lelijkerd, puur op het uiterlijk afgaand, niet op de geestelijke kwaliteiten of karaktereigenschappen!

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 oktober 2011 om 10:40.
Oud 27 oktober 2011, 10:41   #214
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb noch Verherstraeten, noch Gennez hier geprojecteerd en zeker niet iemand in zijn/haar minst aantrekkelijke of meest belachelijke pose! Ik ben de anderen niet, weet je! En vice versa!
Maar ik heb u 'de anderen' nooit horen afkeuren. Hetgeen uw schijnheiligheid weer eens goed uit de verf doet komen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2011 om 10:42.
Oud 27 oktober 2011, 11:17   #215
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
De Croo is voor mij een voorbeeld van zoals het moet in de politiek. Niet meer uitstellen, geen geneuzel, geen gezever meer, geen vlucht naar voren of anders gezegd: niet weglopen wanneer het moeilijk wordt, maar op post blijven en knopen doorhakken!

Kortom daadwerkelijk hetgene doen waarvoor men gekozen werd en zijn verantwoordelijk nemen in delicate situaties.

Heel wat anders dan Bange Bart!! Waarom die aan politiek is gaan doen, blijft me nog altijd een raadsel. Zich zo in de gracht laten rijden door telkens weer het hazenpad te kiezen. Foei, eigenlijk is het een schande voor de man en zijn partij.
Ben je soms vergeten dat het De Croo was die in 2010 de stekker eruit trok? En De Wever was de eerste die een algemeen compromisvoorstel gemaakt heeft...

Men wordt trouwens gekozen om te doen wat noodzakelijk is voor het land... op uw post blijven zitten tegen beter weten in valt daar echt niet onder.

Laatst gewijzigd door respublica : 27 oktober 2011 om 11:18.
respublica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 11:44   #216
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Ben je soms vergeten dat het De Croo was die in 2010 de stekker eruit trok? En De Wever was de eerste die een algemeen compromisvoorstel gemaakt heeft...

Men wordt trouwens gekozen om te doen wat noodzakelijk is voor het land... op uw post blijven zitten tegen beter weten in valt daar echt niet onder.
De Croo trok de stekker er uit omdat het niet opschoot. Maar hij stak de stekker er later weer in en daardoor kwamen de onderhandelingen weer op gang en kwamen de onderhandelaars uiteindelijk tot een akkoord.

De Wever trok niets uit. Bij De Wever was er niet eens sprake van eender welke stekker. De Wever ging gewoon lopen en liet het aan de anderen over om een oplossing te vinden.

D�*t is het verschil.
Oud 27 oktober 2011, 11:46   #217
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Croo trok de stekker er uit omdat het niet opschoot. Maar hij stak de stekker er later weer in en daardoor kwamen de onderhandelingen weer op gang en kwamen de onderhandelaars uiteindelijk tot een akkoord.

De Wever trok niets uit. Bij De Wever was er niet eens sprake van eender welke stekker. De Wever ging gewoon lopen en liet het aan de anderen over om een oplossing te vinden.

D�*t is het verschil.
En daarna durfde hij dan nog de schuld op de anderen te steken...
Oud 27 oktober 2011, 11:47   #218
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

D�*t is het verschil.
Heb ik iets gemist?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 11:48   #219
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
En daarna durfde hij dan nog de schuld op de anderen te steken...
Dat is zijn eeuwig Caliméro-gehalte en dito gedrag : janken. Hij zou beter janken over zijn non-resultaat na één vol jaar!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2011 om 11:49.
Oud 27 oktober 2011, 11:51   #220
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Hoe harder de belgicisten kappen op Dewever, te meer ik denk dat hij goed bezig is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be