![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat de meesten dat hier wel al door hebben, behalve de hypocrieten zelf natuurlijk.
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat we de moslims dan ook maar het recht op palliatieve zorgen moeten ontzeggen.
Want dat zal dan ook wel 'haram' zijn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb nooit het vieren noch het dierenleed als argument tegen het hallal gedoe gebruikt..ik ben tegen volkomen nutteloze sprookjesrituelen die dan nog eens discriminerend zijn..ik ben ook radicaal tegen de 'foie gras' methode Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 november 2011 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eet jij vlees? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
LOL RSZ, BTW en belastingen in dezelfde topic als 'moslims'. Haha. What a joke. Allez, de komende dagen gaan we weer her en der slachtafval vinden, wss van al die vromen die de economie voorthelpen. 't wordt hier beter en beter. Maar ik behoor in jullie visie wss wel tot de hypocrieten.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In mijn sector (horeca - toestellen) verkopen we nogal wat aan moslims. Die zeggen steevast dat ze geen factuur hoeven. Waarschijnlijk omdat hun boekhouding bijzaak is. Of erger nog, onbestaande... Het gaat raar in dit landje. Verleden maand had ik een moslim die me vroeg hoe hij de BTW kon terugvorderen van de staat. Blijkbaar had hij geen notitie van boekhouden en zeker al geen attest. Hoe komen die in godsnaam aan een BTW nummer ? Was een jonge kerel die (uiteraard) een pita zaak opstartte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel wél de manier waarop dit punt op de agenda is gekomen. Van alle dierenleed dat je maar kunt bedenken is onverdoofd slachten maar een fractie. En dan heb je het ook nog eens alleen nog maar over de laatste minuut van een dierenleven dat het dier minder lijdt (maar nog steeds lijdt) bij verdoofde slacht. Het welzijn gedurende het leven van het beest moet ook nog eens meetellen. Verder, maar dat is een andere discussie, ben ik opgegroeid op het platteland. Daar wordt op een natuurlijke wijze met dieren omgegaan. Wij zijn collectief een bende 'watjes' geworden. We verstoppen onze dierenslacht. Hamburgers worden gemaakt bij MacDonalds (niet van een luie koe) en Kipnuggets komen in een vrolijk doosje (versierd met bonte kleuren) en hebben niets meer te maken met dat schattige gele donzige kuikentje. De hele maatschappij accepteert dagelijks dat dieren in te kleine huisvesting worden gehouden en dat ze massaal worden geslacht. De manier waarop laat veel te wensen over. Ritueel slachten gebeurt (over het algemeen) uiterst zorgvuldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wòrdt verdoofd geslacht, er z�*jn landen waar 't onverdoofd slachten verboden is, waar moslims móeten verdoofd slachten, is dat ook 'moslim-bashen'? In die landen kunnen en moeten moslims zich aan de geldende wetgeving houden. In België was 't óók verboden, maar er werden uitzonderingsmaatregelen in 't leven geroepen; discriminatie. Voor degenen die menen dat niemand iets met die 'arme varkentjes' inzit; er zijn dierenrechtenorganisaties die daartegen demonstreren, er hevig tegenin gaan en ja, zelfs resultaten boeken. Voor diegenen die menen dat niemand inzit met die 'arme stieren' in beschaafd Spanje; er zijn dierenrechtenorganisaties die er nog steeds tegenin komen, dankzij ¡ PROU ! is dit in Catalunya verboden... Er zijn dierenrechtenorganisaties zat die opkomen tegen 't onnodig lijden van dieren, noem mij 1 (èèn) mohamedaanse dierenrechtenorganisatie die opkomt tégen 't onnodig lijden van dieren, tégen onverdoofd kelen, terwijl 't verdoofd ook kan. Of is 't tòch de bedoeling om dieren zoveel en zo lang mogelijk onnodig te laten lijden, was dat de bedoeling van allah aka mohamed destijds? De enige reden waarom er zich tegen verzet wordt is, omdat mohamed destijds nog geen weet had van 'verdoofd' slachten, 't bestond gewoonweg niet, zijn manier van dieren kelen was destijds de beste manier om 'n dier onnodig lang te laten lijden, zo snel mogelijk te doden, de bedoeling k�*n niet zijn dat 't nu andersom zou horen te zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer eens begrijpend lezen en reageren op wat er stáát! Indien de 'hele' maatschappij dit accepteerde waren er geen dierenrechtenorganisaties!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Nu, het blijft hypocriet als vleeseters slachten onder welke vorm dan ook gaan veroordelen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 5 november 2011 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Welk deel is flauwekul?
Dat vleeseters die slachten veroordelen hypocriet zijn? Verklaar?
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is totaal niets hypocriet aan om dierenleed tot 'n minimum te beperken, of zelfs helemaal te voorkomen! Bovendien weet jij niet wie er hier al dan niet vleeseter �*s!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast ben ik er ook voor dat religieuze groeperingen zich gewoon houden aan de wetten van een land. Als dat land bepaalt dat dieren verdoofd geslacht moeten worden moet iedereen zich daaraan houden. Basta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om vlees te kunnen eten, moet er geslacht worden. De manier waarop, aanklagen dat 't onnodig lijden beperkt of totaal niet aanwezig is, is niet hypocriet! 't Is niet 't slachten op zich, dat die vleeseters (waaronder �*k niet val) aanklagen, wel de manier waarop! Dat kan pijnloos!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 november 2011 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |