![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou kunnen dat ik dingen slordig verwoord, het zou ook kunnen dat u het niet begrijpt...
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 7 november 2011 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, jij bent goed genoeg, als de rest maar eens wat beter was.
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() Tja, als jij het zegt...
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het liefste hebben dat mensen die belangrijke beslissingen moeten nemen, over heel veel kennis en intellectuele capaciteiten beschikken - liever meer dan ik er zelf heb. In feite ben ik van de opinie dat enkel iemand die veel meer kennis en capaciteiten heeft dan mijzelf ergens de natuurlijke autoriteit heeft om deels over mijn lot te beslissen - anders ben ik zelf beter in staat om die beslissing te nemen dan die "manager". Ik heb ook tot mijn scha en schande moeten vaststellen dat dat principe in de echte wereld maar heel weinig wordt onderschreven. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 november 2011 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tsss ... ja, dat zou ook kunnen he Tommmy ... we begrijpen u allemaal niet :callimero: |
|
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wil Bart De Wever terug aan de onderhandelingstafel. Voor het ogenblik is hij veroordeeld tot kinderachtige signeersessies op de Boekenbeurs. En dit, terwijl België fundamenteel wordt herschapen zonder de Kleine Leider en zijn mokkende partij. Men zou voor minder uit ellende een goeie portie frieten gaan eten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 november 2011 om 17:56. |
![]() |
![]() |
#210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#211 |
Minister
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/ps...0002647988.htm
De verwachte "NON" van Ps is bij deze officieel uitgesproken. Tja... Wie had er iets anders gedacht... ![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister-President
|
![]() Niemand werkt graag samen met ezels, boerenpummels en klootzakken. Je moet dat niet verder zoeken, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 7 november 2011 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
#214 |
Schepen
|
![]() Zolang Bart De Wever niet wil samenwerken met het Vlaams Belang is hij niet geloofwaardig, dat is mijn mening. Het is ook de taak van de Vlaamse Beweging om de 2 Vlaams Nationale strekkingen proberen samen te brengen.
|
![]() |
![]() |
#215 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag zeggen dat ik dom ben. Je mag zelfs zeggen dat ik geen echte Vlaming ben. Maar je kan niet ontkennen dat ik flamingant ben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 november 2011 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als nva-stemmer, is het mijn mening dat ik niet meer op de nva zal stemmen, als ze gaan samen'werken' met het Belang. (samenwerken: meer dan een gelijklopende stemming omtrent een communautair initiatief ... bla bla ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#218 |
Minister
|
![]() En dat gaan ze sowieso niet doen omdat ze dan zullen gezien worden als een afkooksel van het vlaams belang...
|
![]() |
![]() |
#219 |
Schepen
|
![]() Maar U hebt blijkbaar wel geen probleem dat de NVA samenwerkt met de meest corrupte en anti-vlaamse partij van het land. Begrijpe wie begrijpe kan. Ik had deze reactie wel verwacht hoor. Hoe lang gaan jullie dit nog proberen met regimepartijen samenwerken, tot Vlaanderen volledig weggezakt is in het belgische moeras. Het is wel vijf voor twaalf, als het al niet later is.
Laatst gewijzigd door armando : 7 november 2011 om 20:29. |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wie zou je dan wel stemmen? CVP dan maar weer? Leve Belgie!
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 november 2011 om 20:49. |
||
![]() |