![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 december 2011 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want geef toe, dat is pas bevolkingsgroepen opzetten tegen elkaar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door mkb : 1 december 2011 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, maar als men tegen toeters en bellen is, dan moet men tegen alle toeters en bellen zijn.
|
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, aan uw schrijven zo te horen waren andere toeters en bellen dan toch niet zo ondemocratisch, want u verzweeg ze handig. Als u dan toch onrecht aanklaagt, dan moet u het hele onrecht aanklagen. En dan pas wordt u geloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga niet elke keer een bloemlezing neerpennen van : "Ja ik weet dat er ook grendels zijn die in mijn voordeel zijn en daar ben ik dus ook tegen, bla bla bla" Ik zeg dus dat ik tegen grendels ben. |
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kan goed relativeren maar dit keer... "Criminelen"...? Onderdak aan dictatoren ...? Weigeren in de EU te komen: zij leven, net als wij, in een VRIJ Europa hé ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik streef naar een betere samenleving via een zeer grondige reorganisatie van mijn politieke overheid. Punt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn inderdaad vrij om niet toe te treden tot de EU; maar daardoor zijn zij niet solidair met armere streken uit de EU, zoals Portugal, Griekenland ... (okee deze landen hebben er dik van geprofiteerd, maar dat is maar kunnen gebeuren door laksheid van onze eigen politiekers die dit toegestaan hebben)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet solidair ? Inderdaad maar zijn wij zó solidair met Portugal en/of Ierland ? Voor zover ik "weet" is het alleen in het geval Griekenland dat onze politiekers dit toegestaan hebben. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 2 december 2011 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() Is er eigenlijk al bekend wat Groen! en Ecolo zullen doen?
Laatst gewijzigd door matthias999 : 6 december 2011 om 22:44. |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn indruk is dat het onvermijdelijk is dat deze begroting bijgeschaafd zal moeten worden van Europa. Dan zal Elio knopen moeten doorhakken want dan krijgt hij geen 100 dagen meer en de koning zal hem ook niet kunnen redden. Dit wordt een zware test voor de prille regering denk ik. |
|
![]() |