Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2011, 07:37   #201
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ene Shahid Mehdi, een moefti die in Kopenhagen verblijft, zou ik alleszins aan de schandpaal zetten wegens uitspraken dat meisjes die geen hoofddoek dragen erom vragen verkracht te worden.
Ja, terecht dat je die aan de schandpaal zet, maar zet er die Canadese politieagent naast die zei dat als dames er bij lopen als sletten ze niet verwonderd moeten zijn dat ze verkracht worden. (of zoiets)

Laatst gewijzigd door artisjok : 4 december 2011 om 07:37.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 07:39   #202
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Herinner jij je het onderzoek waaruit bleek dat zo'n 50 procent van de Britse vrouwen denkt dat bij een verkrachting de schuld (ook) bij het slachtoffer ligt?
Ik stel voor dat we eens een lenteavond in Brighton gaan rondhangen. Het verbaasd me niks dat vele "volwassen Britse vrouwen" het onververwonderlijk vinden dat de meisjes die zich zo sletterig gedragen toch verkracht worden.
Ik betaal de overtocht en de kosten onderweg met plezier voor zo'n uitstapje.

Maar nu is de vraag, hoeveel "zedig geklede" vrouwen zitten bij in die 50% schuldig verklarende groep van het onderzoek?

Maar dat is eigenlijk het punt niet. Ik ben van mening dat een man genoeg zelfbeheersing mag hebben om geen onwillige partner in bed, of tegen de muur, of op de stoeptegels een beurt te geven.
Oud 4 december 2011, 07:46   #203
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator Bekijk bericht
Evenmin lig ik wakker van wat extreem-rechts crapuul propageert op zijn blogje.. Die vaak geciteerd werd door Breivik.. Wie weet hoeveel meer hij er wel niet brainwasht.. Jij lijkt me ook een makkelijke prooi te zijn..
dus als een of andere geesteszieke massamoordenaar jou ooit kopieert, dan ben jij van hetzelfde kaliber als die geesteszieke? Dat bedoel je hier toch mee?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 07:52   #204
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
U kwam met de grote fanfare dat er enkel niet Westerse verkrachters in Noorwegen te vinden zijn.. Die leugen in doorprikt.. Nu spreekt ge plots over Oslo.. Niet meer heel Noorwegen.. Een blanke verkrachtersapologeet ben je..
U weet toch wel dat Norway een stad in de staat Maine (VS) is?
Oud 4 december 2011, 08:00   #205
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dus als een of andere geesteszieke massamoordenaar jou ooit kopieert, dan ben jij van hetzelfde kaliber als die geesteszieke? Dat bedoel je hier toch mee?
Een compleet gestoorde gebrainwashte massamoordenaar.. Gebrainwasht door propagandisten als voorgenoemde.. Die zijn nog een kaliber zwaarder.. Zij zetten zwakzinnigen aan tot zulke daden..
Dick Tator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 08:03   #206
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik stel voor dat we eens een lenteavond in Brighton gaan rondhangen. Het verbaasd me niks dat vele "volwassen Britse vrouwen" het onververwonderlijk vinden dat de meisjes die zich zo sletterig gedragen toch verkracht worden.
Ik betaal de overtocht en de kosten onderweg met plezier voor zo'n uitstapje.

Maar nu is de vraag, hoeveel "zedig geklede" vrouwen zitten bij in die 50% schuldig verklarende groep van het onderzoek?
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die zich zo kleden dat "het er over is".
Dat hoef je niet te bewijzen.
Maar 50% vond dat de slachtoffers ook schuld hebben aan hun verkrachting, terwijl die vrouwen niet eens weten hoe die slachtoffers gekleed waren.

Citaat:
Maar dat is eigenlijk het punt niet. Ik ben van mening dat een man genoeg zelfbeheersing mag hebben om geen onwillige partner in bed, of tegen de muur, of op de stoeptegels een beurt te geven.
Uiteraard moet een man voldoende zelfbeheersing hebben.

Mijn punt is, dat het idee dat vrouwen zelf schuld hebben leeft bij zowel moslims/allochtonen als niet-moslims/autochtonen.
Dat idee moet dringend aangepakt worden.
Maar een deel van de vaste I&I-forummer interesseert dit niet. Ze zien alleen dat er ook moslims/allochtonen zijn onder de verkrachters en gebruiken dit feit om alle moslims/allochtonen te stigmatiseren. Voor hen heeft alleen de afkomst van de dader belang.
Oud 4 december 2011, 08:10   #207
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die zich zo kleden dat "het er over is".
Dat hoef je niet te bewijzen.
Maar 50% vond dat de slachtoffers ook schuld hebben aan hun verkrachting, terwijl die vrouwen niet eens weten hoe die slachtoffers gekleed waren.
En wat gaat U doen aan deze "veroordelers zonder genoeg informatie?"
En wat gaat U doen aan de mannen die een gebrek aan kleding zien als een uitnodiging tot sexuele daden zonder wederzijdse instellingen?

Citaat:
Uiteraard moet een man voldoende zelfbeheersing hebben.
Waarom moeten vrouwen dan volgens een bepaalde religie/cultuur/stamtraditie dan "Hier" toch zichzelf verstoppen in mobiele tenten om niet als hoer bestempeld te worden?
Citaat:
Mijn punt is, dat het idee dat vrouwen zelf schuld hebben leeft bij zowel moslims/allochtonen als niet-moslims/autochtonen.
Grappig, als je nagaat dat binnen de Islam verkrachte vrouwen zowiezo de schuldige zijn. Tenzij de verkrachte jongedames genoeg machtige mannen rond hen hebben...

Citaat:
Maar een deel van de vaste I&I-forummer interesseert dit niet. Ze zien alleen dat er ook moslims/allochtonen zijn onder de verkrachters en gebruiken dit feit om alle moslims/allochtonen te stigmatiseren. Voor hen heeft alleen de afkomst van de dader belang.
De afkomst maakt mij geen zak uit. Het vergoeilijken van zulke wanstaltige daden is wat me misselijk maakt.
Religie, cultuur noch wetgeving zou geen excuus mogen zijn voor enige daad die sexuele daden afdwingt of verplicht tussen onwillige partners.
Oud 4 december 2011, 08:24   #208
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
U vindt een "idee" dat bij sommige vrouwen leeft in Engeland dus belangrijker dan het FEIT dat in Oslo een ware verkrachtingsplaag heerst waarbij 80% van de daders van islamitische afkomst is?

Zouden die verkrachtingen in Oslo minder onaangenaam zijn als die Engelse vrouwen niet vonden dat blonde Zweedse meisjes "het zelf vroegen"?
Oud 4 december 2011, 08:44   #209
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
U vindt een "idee" dat bij sommige vrouwen leeft in Engeland dus belangrijker dan het FEIT dat in Oslo een ware verkrachtingsplaag heerst waarbij 80% van de daders van islamitische afkomst is?

Zouden die verkrachtingen in Oslo minder onaangenaam zijn als die Engelse vrouwen niet vonden dat blonde Zweedse meisjes "het zelf vroegen"?
Circe is daar weer met haar halve waarheden en hele leugens, en verdraaiingen.

Als het gaat over "de daders" dan gaat het over de "geïdentificeerde daders".
Zoek nu eens op bij hoeveel procent van de verkrachtingen de dader gevonden wordt.

Waar haal jij het vandaan dat ik het idee dat bij Britse vrouwen leeft belangrijker vindt?

Ik schreef (sorry dat ik herhaal, maar dat is blijkbaar nodig vooraleer jij iets fits hebt)
Oud 4 december 2011, 08:48   #210
Dick Tator
Banneling

Standaard

16.000 verkrachtingen per jaar

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2215576.ece

Slechts een op de tien doet aangifte.. Zeer weinig allochtone vrouwen die aangifte doen van verkrachting..

De meeste verkrachtingen gebeuren in een hechte relatie..

Nergens wat te lezen van origine van de daders..

Als iemand deftige serieuse bronnen kan aanbrengen.. Ik kan er geen vinden..
Oud 4 december 2011, 09:03   #211
Dick Tator
Banneling

Standaard

Immigranten achter alle gemelde verkrachtingen in Oslo

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3028203.ece

Uit cijfers van de politie van Oslo blijkt dat alle 41 aanrandingen, verkrachtingen, beoordeeld in de jaren 2006-2008 een niet westerse de boosdoener was..

Dat is het enige.. Een steekproef.. Uit 2008.. Enkel uit Oslo.. Zou moeten bewijzen dat er een verkrachtings epidemie gaande is in 2011 van niet westerlingen..
Oud 4 december 2011, 09:13   #212
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dit heb je zeker niet gezien?
Citaat:
Toch wel, ik heb er op geantwoord
Het is niet omdat er ook tussen de volgelingen van die religie nog geschiften zitten dat hun idee door alle volgelingen van die religie aanvaard wordt.
Stop nu toch eens met je halve waarheden en hele leugens.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=149
Dat heb jij zeker niet gelezen?
Toen werd het stil.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=153
Oud 4 december 2011, 09:20   #213
Dick Tator
Banneling

Standaard

Een overzicht van de 41 gevallen in Oslo blijkt dat de meeste daders Koerdische of Afrikaanse achtergrond hebben..

Er staat natuurlijk niet moslim op die Afrikanen hun hoofd geschreven.. Koerden, tja..
Oud 4 december 2011, 09:39   #214
Elbow
Banneling

Standaard

68% van de verkrachtingen in Denemarken wordt gepleegd door moslims

http://current.com/groups/politics/8...ver-europe.htm

Citaat:
As Robert Spencer has demonstrated, rape can indeed be linked to Islamic teachings of Jihad, and even to the example of Muhammad himself, his Sunna. Above all, it is connected to Islamic notions of the role of women in society, and their behaviour in the public sphere. An Islamic Mufti in Copenhagen sparked a political outcry after publicly declaring that women who refuse to wear headscarves are "asking for rape." Apparently, he isn’t the only Muslim in Europe to think this way.
In the Muslim suburb of Courneuve, France, 77 per cent of the veiled women carry veils reportedly because of fear of being harassed or molested by Islamic moral patrols.

Hijab, the Islamic veil, is thus not ”just a piece of cloth”. It serves as a demarcation line between proper, submissive Muslim women and whores, un-Islamic women who deserve no respect and are asking for rape. The veil should more properly be viewed as the uniform of a Totalitarian movement, and a signal to attack those outside the movement. Judged in the light of the Mufti who said that women who don’t wear it are asking for rape, how on earth can the veil be said to be about ”choice”?
Ik begrijp nu waarom artisjok zo fanatiek de hoofddoek verdedigt. Ze gaat volledig mee in de haatbaardlogica dat niet-bedekten er zelf om vragen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 09:49   #215
Dick Tator
Banneling

Standaard

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7847017

Het enige wat ik van 2011 kan vinden is dit.. Waar die jaarlijkse 16.000 verkrachtingen vandaan komen is me dan ook een raadsel.. Op nog geen 5 miljoen inwoners..

Oktober vorig jaar werden 72 verkrachtingen waargenomen in dit land. Twee van de drie namen plaats in Oslo.

In 41 van de 48 gevallen in Oslo is de boosdoener onbekend. Slechts zeven van deze gevallen werden opgelost.
Oud 4 december 2011, 09:50   #216
Elbow
Banneling

Standaard

Rape in islam

Citaat:
Islam allows a man to have intercourse with his slave woman, whether he has a wife or wives or he is not married...Whoever regards that as haraam is a sinner who is going against the consensus of the scholars.
http://wikiislam.net/wiki/Rape_in_Islam

De betreffende koranverzen die verkrachting goedkeuren kan u lezen in die link.
Oud 4 december 2011, 10:03   #217
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
68% van de verkrachtingen in Denemarken wordt gepleegd door moslims
Bron..?
Oud 4 december 2011, 10:11   #218
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron..?

MUSLIM RAPE A GROWING PROBLEM ALL OVER EUROPE
Oud 4 december 2011, 10:13   #219
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:

MUSLIM RAPE A GROWING PROBLEM ALL OVER EUROPE
Een serieuse deftige bron natuurlijk..
Oud 4 december 2011, 10:18   #220
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp nu waarom artisjok zo fanatiek de hoofddoek verdedigt. Ze gaat volledig mee in de haatbaardlogica dat niet-bedekten er zelf om vragen.
Zijn er nog forummers die de leugens van Elbow geloven?
Dan weet ik of het nodig is om tegen zijn leugens in te gaan, en citaat met link te vragen waarbij hij door de mand valt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be