![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Ja, terecht dat je die aan de schandpaal zet, maar zet er die Canadese politieagent naast die zei dat als dames er bij lopen als sletten ze niet verwonderd moeten zijn dat ze verkracht worden. (of zoiets)
Laatst gewijzigd door artisjok : 4 december 2011 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betaal de overtocht en de kosten onderweg met plezier voor zo'n uitstapje. Maar nu is de vraag, hoeveel "zedig geklede" vrouwen zitten bij in die 50% schuldig verklarende groep van het onderzoek? Maar dat is eigenlijk het punt niet. Ik ben van mening dat een man genoeg zelfbeheersing mag hebben om geen onwillige partner in bed, of tegen de muur, of op de stoeptegels een beurt te geven.
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() dus als een of andere geesteszieke massamoordenaar jou ooit kopieert, dan ben jij van hetzelfde kaliber als die geesteszieke? Dat bedoel je hier toch mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() U weet toch wel dat Norway een stad in de staat Maine (VS) is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Een compleet gestoorde gebrainwashte massamoordenaar.. Gebrainwasht door propagandisten als voorgenoemde.. Die zijn nog een kaliber zwaarder.. Zij zetten zwakzinnigen aan tot zulke daden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hoef je niet te bewijzen. Maar 50% vond dat de slachtoffers ook schuld hebben aan hun verkrachting, terwijl die vrouwen niet eens weten hoe die slachtoffers gekleed waren. Citaat:
Mijn punt is, dat het idee dat vrouwen zelf schuld hebben leeft bij zowel moslims/allochtonen als niet-moslims/autochtonen. Dat idee moet dringend aangepakt worden. Maar een deel van de vaste I&I-forummer interesseert dit niet. Ze zien alleen dat er ook moslims/allochtonen zijn onder de verkrachters en gebruiken dit feit om alle moslims/allochtonen te stigmatiseren. Voor hen heeft alleen de afkomst van de dader belang. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat gaat U doen aan de mannen die een gebrek aan kleding zien als een uitnodiging tot sexuele daden zonder wederzijdse instellingen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Religie, cultuur noch wetgeving zou geen excuus mogen zijn voor enige daad die sexuele daden afdwingt of verplicht tussen onwillige partners.
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zouden die verkrachtingen in Oslo minder onaangenaam zijn als die Engelse vrouwen niet vonden dat blonde Zweedse meisjes "het zelf vroegen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het gaat over "de daders" dan gaat het over de "geïdentificeerde daders". Zoek nu eens op bij hoeveel procent van de verkrachtingen de dader gevonden wordt. Waar haal jij het vandaan dat ik het idee dat bij Britse vrouwen leeft belangrijker vindt? Ik schreef (sorry dat ik herhaal, maar dat is blijkbaar nodig vooraleer jij iets fits hebt) Mijn punt is, dat het idee dat vrouwen zelf schuld hebben leeft bij zowel moslims/allochtonen als niet-moslims/autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() 16.000 verkrachtingen per jaar
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2215576.ece Slechts een op de tien doet aangifte.. Zeer weinig allochtone vrouwen die aangifte doen van verkrachting.. De meeste verkrachtingen gebeuren in een hechte relatie.. Nergens wat te lezen van origine van de daders.. Als iemand deftige serieuse bronnen kan aanbrengen.. Ik kan er geen vinden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Immigranten achter alle gemelde verkrachtingen in Oslo
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3028203.ece Uit cijfers van de politie van Oslo blijkt dat alle 41 aanrandingen, verkrachtingen, beoordeeld in de jaren 2006-2008 een niet westerse de boosdoener was.. Dat is het enige.. Een steekproef.. Uit 2008.. Enkel uit Oslo.. Zou moeten bewijzen dat er een verkrachtings epidemie gaande is in 2011 van niet westerlingen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Een overzicht van de 41 gevallen in Oslo blijkt dat de meeste daders Koerdische of Afrikaanse achtergrond hebben..
Er staat natuurlijk niet moslim op die Afrikanen hun hoofd geschreven.. Koerden, tja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() 68% van de verkrachtingen in Denemarken wordt gepleegd door moslims
http://current.com/groups/politics/8...ver-europe.htm Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7847017
Het enige wat ik van 2011 kan vinden is dit.. Waar die jaarlijkse 16.000 verkrachtingen vandaan komen is me dan ook een raadsel.. Op nog geen 5 miljoen inwoners.. Oktober vorig jaar werden 72 verkrachtingen waargenomen in dit land. Twee van de drie namen plaats in Oslo. In 41 van de 48 gevallen in Oslo is de boosdoener onbekend. Slechts zeven van deze gevallen werden opgelost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Rape in islam
Citaat:
De betreffende koranverzen die verkrachting goedkeuren kan u lezen in die link. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan weet ik of het nodig is om tegen zijn leugens in te gaan, en citaat met link te vragen waarbij hij door de mand valt. |
|
![]() |
![]() |