![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me dat de daad van HVT pnmiddellijk gelinkt werd met het VB. Mogen we nu hetzelfde doen en deze misdaad linken aan de PS/Spa die zo graag importcriminelen regulariseren tot nieuw kiesvee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het zo dat de cultuur, opvoeding en religie in het westen de islam uitsluiten, daarom is het beter problemen te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de VS zijn private wapenarsenalen dan ook niet echt abnormaal of zelfs maar onwettig in veel staten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lalaland justitie voor gediscrimineerde sukkeltjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap het niet, Stefaan De Clerck had het Belgische justitieapparaat toch gefikst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al bij al hadden er veel meer slachtoffers kunnen zijn. Een kerstmarkt en een hoop granaten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Milquet is er als de kippen bij om te stellen dat dit een "blijkbaar geïsoleerde gewelddaad" is. Hier mogen dus geen Verkeerde Conclusies uit getrokken worden.
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niks tegen de VI. Zonder deftig en afdoend reclasseringsplan kom je normaal gesproken niet vervroegd vrij. Waar ik mij nu toch wel heel ernstig vragen bij stel is de controle van de voorwaarden hiervoor NA de vrijlating... Wie en welke instanties volgde die kerel op? In welke hoedanigheid? Hoe vaak? Hier is overduidelijk en met catastrofale gevolgen iets fameus misgelopen. En geloof me vrij, dit was waarschijnlijk een tikkende tijdbom die vroeg of laat ging afgaan. De slachtoffers ten spijt is dat ook gebeurd, die kerel heeft gewoon de kans gekregen wraak te nemen op de maatschappij. Maar hoeveel van die tijdbommen lopen er nog rond, tien, honderd? Onder het mom van 'overbevolking' binnen het gevangeniswezen geven we ze iets sneller een gunstig advies inzake VI? Hopelijk wordt nu voor eens en altijd duidelijk komaf gemaakt rond de voorwaarden voor VI en de opvolging ervan. Al kan je nooit alles uitsluiten. Mensen blijven mensen en zijn soms echt onvoorspelbaar. In feite draait de discussie niet over alloch/autochtoon. Wel om de tikkende tijdbommen onder ons in een zowat algemeen dolgedraaide maatschappij. Laatst gewijzigd door Duupje : 13 december 2011 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik voorspel dat we zulke acties meer en meer gaan zien in de toekomst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Vooral geen linkje leggen met het importkiesvee van Joëlle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na 2/3 van de tijd vrij onder voorwaarden. Het toont inderdaad aan dat mensen in de bak steken en dan loslaten, enkel repressie, niet zo'n goed beleid is. Het wordt tijd dat er met gevangenen "gewerkt" wordt; dat er een echt beleid komt. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 december 2011 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en welke van onze beleidsmensen heeft daar de ballen voor?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is enorm, maar als je ziet wat een granaat kan doen had het echt wel erger gekunnen... Ondertussen hebben ze de oplossing voor de berichtgeving: Bloedbad in centrum van Luik: wapenfreak gooit granaten op bushokje en schiet in het rond ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |