![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Anders gesteld: zouden ze met zekerheid kunnen zeggen dat iemand hetero zal worden? Dat geloof ik niet hoor. Volgens mij is die genetische factor gewoon één van de vele, http://www.apa.org/pubinfo/answers.html vermeldt die, maar niet als belangrijkste: de omgevingsfactor. En de mate van belangrijkheid is ook niet echt relevant voor waar het hier om gaat, daar alleen de snelheid waarmee het aantal holebi's groeit wordt beïnvloed, de groei als gevolg ervan blijft echter.
![]() Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Lokaal Raadslid
|
![]() aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrghhhhhhh
... zucht |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je na 15 bladzijden posts begint door te hebben dat de link van uw tegenstander u eigenlijk niet goed uitkomt, en dat je je al ettelijke malen hebt vastgepraat. Uiteindelijk komt het erop neer dat je het onderzoek straal naast je neerlegt om uw eigen conclusie, gebaseerd op uw eigen opinies zonder enig onderzoek, te herhalen tot er iets van blijft hangen. Geef mij dan maar het wetenschappelijk onderzoek, ik geloof namelijk zo niet in dogmas die mij worden opgelegd door intellectueel oneerlijke mensen die de mening van teksten veranderen in vertalingen, selectieve passages uit onderzoeken uit hun context rukken om hun gelijk te proberen te bewijzen.
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intelligentie is ook genetisch bepaald. Niemand zal u echter kunnen zeggen bij de geboorte of je nu een slim kind zal krijgen of niet. Het zou kunnen dat je kind die hersenstructuur aangeboren krijgt die zouden kunen leiden tot hoogbegaafdheid, maar voor hetzelfde geld krijgt dat kind op z'n derde een stuk arduin op z'n hoofd en mag het voor de rest van z'n leven op IQ=30 functioneren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister
|
![]() Allez, ik dacht, ik zal eens gaan kijken maar na't lezen van deze laatste bladzijde ga ik me er niet mee bemoeien... Gelijkhalerij van allebei de kanten en niks zinnigs meer te zeggen.
En nee, ik ben niet geïnteresseerd in hoe en door wie het begonnen is.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De APA heeft overigens geoordeeld dat adoptie door homoseksuele koppels aanvaardbaar is, dat lijkt mij het standpunt dat Bobbie hier probeert te verdedigen dus niet echt te ondersteunen hé en dat is waar het over ging.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Vreemdeling
|
![]() Phff, heb me door het topic heen geworsteld 8) Het begon als een vrij goede discussie, maar...
Ondertussen is zowat ongeveer alles gezegd dat gezegd kan worden. Het feit dat Bobbie zoveel heeft gezegd als de rest komt waarschijnlijk vooral omdat hij in herhalingen blijft vallen. Paar opmerkingen: a) Respect voor de meerderheid: Citaat:
- 1 homosexueel - 1 homofoob - Al de rest heterosexueel, niet homofoob Een zeer kleine minderheid die aanstoot neemt van een andere zeer kleine minderheid. De grote meerderheid neemt geen aanstoot van de homosexueel en neemt wel aanstoot van de discriminerende uitspraken van de homofoob.. b) Na al het gehakketak met de verschillende bronnen lijkt het me toch wel duidelijk: homosexualiteit wordt niet veroorzaakt door externe factoren, maar is aangeboren. Het tot ontwikkeling komen hiervan (tijdens de vormingsfase die u regelmatig "beslissingsfase" noemt) is wellicht onder invloed van externe factoren. U probeert slechts met vage implicaties en enkele zinsneden uit de bronnen te halen dat deze externe factoren wél invloed hebben op het wel of niet homosexueel zijn, maar u kan moeilijk rond de expliciete bewering dat dit niet het geval is (in de zelfde tekst nog wel). Ik geloof dat dit de twee fundamentele argumenten waren? De rest van de discussie is hoofdzakelijk spelen met enkele woorden, uitdrukkingen etc. Ik vond deze discussie het waard te lezen vanwege de sterke argumentering van oriana, james, dies en anderen. Op deze manier zullen veel homofoben genezen kunnen worden ![]() Het is maar goed dat niet al te veel mensen zoals Bobbie op deze aardbol rondlopen. Achterhaalde en bekrompen visies als deze zouden immers kinderen in hun beslissingsfase kunnen doen doorslaan naar homofobie... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() 2x gedrukt op knoppeke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Als Bobbie geen gelijk haalt, stuurt hij zijn alter ego op pad: stone drake.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Burgemeester
|
![]() Welke zielepoot heeft dit topic gepost??? :s
Citaat:
Enkel en alleen omdat "de maatschappij" dat toen niet wilde aanvaarden... Lees de kranten! Om de haverklap lees je wel ergens dat homo-haters de kop op steken, en er weer eentje in brnad steken bijvoorbeeld... Verbaast het nog iemand dat homo's ook om rechten vragen? Er loopt een homokoppel over straat, dat is 'anders', zijn we niet gewoon, dus moeten ze maar ergens gaan lopen waar we ze niet zien... Klinkt verdacht 'Vlaams Blok'-achtig! |
|
![]() |
![]() |