Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2004, 13:06   #201
Bobbie
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Seksuele voorkeur wordt bepaald door genetische factoren, het zijn echter omgevingsfactoren die bepalen of deze voorkeur ook al dan niet tot uiting zal komen! Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen?
Zouden ze dan al niet van na de geboorte direct kunnen bepalen of de kans op holebi worden er is of niet?
Anders gesteld: zouden ze met zekerheid kunnen zeggen dat iemand hetero zal worden?

Dat geloof ik niet hoor. Volgens mij is die genetische factor gewoon één van de vele, http://www.apa.org/pubinfo/answers.html vermeldt die, maar niet als belangrijkste: de omgevingsfactor. En de mate van belangrijkheid is ook niet echt relevant voor waar het hier om gaat, daar alleen de snelheid waarmee het aantal holebi's groeit wordt beïnvloed, de groei als gevolg ervan blijft echter.

Het zijn belangen en organisaties die de kartelpartijen 'dirigeren', NIET democratie. Ze hebben al veel naar de kloten geholpen. Laat ze niet verder doen en stem voor't Vlaams Blok
http://vlaamsblok2004.be/?pagina=bro...menu=programma
Bobbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 13:31   #202
Raging Bile Duct
Burger

Raging Bile Duct's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobbie
Mijn stelling was om dat hand in hand lopen ook strafbaar te maken net als hetgeen in uw bushokje gebeurt, de mate van de straf speelt geen rol, zolang het maar duidelijk is dat het niet mag.
Wil je dan hand in hand lopen ook verbieden voor hetero-koppels ? Mogen twee hetero mannen of vrouwen die dat willen voor gelijk welke reden dan ook niet meer hand in hand over straat lopen ?

Citaat:
Waarom: nog altijd in het licht van de gegevens uit die 1ste link.
En u veralgemeent dat T-shirt naar 'klederdracht'. Waarom?
Ik heb geen idee, maar is het toegestaan hier in België om met een T-shirt rond te lopen waarop eender wat staat?
Ik denk dat je alleen met een afbeelding van een swastika in problemen komt, maar ik ben absoluut gekant tegen die wet (als je dat perse wilt dan moet dat kunnen vind ik).
Raging Bile Duct is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 15:39   #203
KeyserH
Lokaal Raadslid

KeyserH's schermafbeelding

Standaard

aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrghhhhhhh

...

zucht
Oud 18 juni 2004, 16:33   #204
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En TomB pakt me zelfs aan op de vertaling daarvan, zie vorige post.
Volledig ten onrechte natuurlijk, het is immers uiteraard TomB zijn schuld dat uw kennis van het Engels volledig in overeenstemming is met de rest van uw intellectuele capaciteiten.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 17:49   #205
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
En TomB pakt me zelfs aan op de vertaling daarvan, zie vorige post.
Volledig ten onrechte natuurlijk, het is immers uiteraard TomB zijn schuld dat uw kennis van het Engels volledig in overeenstemming is met de rest van uw intellectuele capaciteiten.
Ojee... Daar gaat je oscar voor meest constructieve forumlid
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 18:14   #206
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Uw engels is blijkbaar van dezelfde kwaliteit als uw deductievermogen.

Accurate information about homosexuality is especially important to young people who are first discovering and seeking to understand their sexuality

Vertaald: Juiste informatie over homosexualiteit is van groot belang voor jonge mensen die hun sexualiteit ontdekken en proberen te begrijpen.

Exact het tegengestelde van wat je beweert.
Uw vertaling is correcter, maar de correctie is niet relevant (dat het het tegengestelde zou impliceren is fout):
Je kunt maar pas de winnende lottocijfers vergelijken met de uwe nadat de trekking plaatsvond. En die trekking is in deze context het bepalen van de sexuele voorkeur door een combinatie van de vermelde factoren.
(althans uitgaande van de veronderstelling dat hetgeen op de mij door m'n discussietegenstander gegeven link stond juist is).
De conclusie die je trok was dat de blootstelling aan informatie over homosexualiteit geen invloed ging hebben omdat het ging over mensen die hun vormingsfase reeds doorgemaakt hebben, terwijl de tekst zegt dat het juist heel belangrijk is dat mensen in hun vormingsfase worden blootgesteld aan informatie over homosexualiteit.

Ik kan me voorstellen dat je na 15 bladzijden posts begint door te hebben dat de link van uw tegenstander u eigenlijk niet goed uitkomt, en dat je je al ettelijke malen hebt vastgepraat. Uiteindelijk komt het erop neer dat je het onderzoek straal naast je neerlegt om uw eigen conclusie, gebaseerd op uw eigen opinies zonder enig onderzoek, te herhalen tot er iets van blijft hangen.

Geef mij dan maar het wetenschappelijk onderzoek, ik geloof namelijk zo niet in dogmas die mij worden opgelegd door intellectueel oneerlijke mensen die de mening van teksten veranderen in vertalingen, selectieve passages uit onderzoeken uit hun context rukken om hun gelijk te proberen te bewijzen.
Oud 18 juni 2004, 18:22   #207
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Ik kan me voorstellen dat je na 15 bladzijden posts
LEUGENAAR ! het zijn nog maar 14 blz posts !

Oud 18 juni 2004, 18:35   #208
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Seksuele voorkeur wordt bepaald door genetische factoren, het zijn echter omgevingsfactoren die bepalen of deze voorkeur ook al dan niet tot uiting zal komen! Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen?
Zouden ze dan al niet van na de geboorte direct kunnen bepalen of de kans op holebi worden er is of niet?
Anders gesteld: zouden ze met zekerheid kunnen zeggen dat iemand hetero zal worden?

Dat geloof ik niet hoor. Volgens mij is die genetische factor gewoon één van de vele, http://www.apa.org/pubinfo/answers.html vermeldt die, maar niet als belangrijkste: de omgevingsfactor. En de mate van belangrijkheid is ook niet echt relevant voor waar het hier om gaat, daar alleen de snelheid waarmee het aantal holebi's groeit wordt beïnvloed, de groei als gevolg ervan blijft echter.

Intelligentie is ook genetisch bepaald. Niemand zal u echter kunnen zeggen bij de geboorte of je nu een slim kind zal krijgen of niet. Het zou kunnen dat je kind die hersenstructuur aangeboren krijgt die zouden kunen leiden tot hoogbegaafdheid, maar voor hetzelfde geld krijgt dat kind op z'n derde een stuk arduin op z'n hoofd en mag het voor de rest van z'n leven op IQ=30 functioneren.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 19:38   #209
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ojee... Daar gaat je oscar voor meest constructieve forumlid
Dat was om even in de verf te zetten dat ik het tofste forumlid ben Het constructieve volgt hieronder!

Citaat:
Dat weet ik, ik heb het gelezen, maar zoals ik al vroeg: er is tegenspraak tussen (uw link naar die post) en (wat ik geleerd heb + de me gegeven link naar die site)
Dus moet ik nu zomaar aannemen dat die post op dit forum klopt en hetgeen op internet te vinden (althans voor zover ik opzocht, ik nam de 1ste link uit de me gegeven lijst) niet?
Een discussie voeren, met iemand die niet in staat is leestekens op de juiste plaats neer te zetten en die bovendien voortdurend verwijst naar allerhande bronmateriaal - nou ja - zonder de inhoud daarvan weer te geven, is niet eenvoudig. Met andere woorden, op welke wijze spreekt hetgene dat u geleerd hebt - wat hebt u m.a.w. geleerd? - hetgene dat in de door mij geplaatste link te lezen stond tegen?

Citaat:
Uw stelling is juist, maar waar de relevantie?
Lees uw eigen onzinnige stellingen er misschien nog eens op na, dan begrijpt u de relevantie misschien ook. U poneert hier de bewering dat homoseksualiteit afwijkend gedrag zou zijn, zonder dat op enige wijze met bewijsmateriaal te ondersteunen.

Citaat:
Mijn stelling was om dat hand in hand lopen ook strafbaar te maken net als hetgeen in uw bushokje gebeurt
U bent er dus daadwerkelijk van overtuigd dat mensen homoseksuele neigingen kunnen ontwikkelen door het hand in hand zien lopen van mensen van hetzelfde geslacht? Vindt u dat nu zelf geen klein beetje belachelijk klinken? Volgens die logica zouden er toch al lang geen homoseksuelen meer rondhuppelen op deze planeet, neen toch?

Citaat:
http://www.apa.org/pubinfo/answers.html
Ah, hier gaat het dus allemaal om. Ik wou het ganse schrijfsel overlopen en van commentaar voorzien, maar aangezien ge moeilijk van een zwaar wetenschappelijke studie kunt spreken, ga ik dat toch maar niet doen. Bovendien staat daar naar mijn mening niets in dat uw stellingen bevestigd. Indien gij vindt dat dit wel zo is, dan vraag ik u vriendelijk om de passages waaruit dat zou blijken hier even te parafraseren.

Citaat:
Men wordt niet hetero- of homoseksueel, men is hetero- of homoseksueel!

Citaat:
maar niet als belangrijkste: de omgevingsfactor.
Zoals in het stukje tekst van mij dat ge quote reeds stond te lezen: seksuele voorkeur wordt bepaald door genetische factoren, het zijn echter omgevingsfactoren die bepalen of deze voorkeur ook al dan niet tot uiting zal komen!

Citaat:
En de mate van belangrijkheid is ook niet echt relevant voor waar het hier om gaat, daar alleen de snelheid waarmee het aantal holebi's groeit wordt beïnvloed, de groei als gevolg ervan blijft echter.
Waaruit zou in hemelsnaam mogen blijken dat het aantal homoseksuelen toeneemt?! Het tegendeel blijkt waar te zijn, uit alle onderzoeken in dat verband blijkt dat het aantal homoseksuelen zowel in tijd als ruimte van dezelfde orde zijn!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Oud 18 juni 2004, 20:06   #210
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Allez, ik dacht, ik zal eens gaan kijken maar na't lezen van deze laatste bladzijde ga ik me er niet mee bemoeien... Gelijkhalerij van allebei de kanten en niks zinnigs meer te zeggen.

En nee, ik ben niet geïnteresseerd in hoe en door wie het begonnen is.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 20:33   #211
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Allez, ik dacht, ik zal eens gaan kijken maar na't lezen van deze laatste bladzijde ga ik me er niet mee bemoeien... Gelijkhalerij van allebei de kanten en niks zinnigs meer te zeggen.

En nee, ik ben niet geïnteresseerd in hoe en door wie het begonnen is.
Toch bedankt voor uw inhoudelijke bijdrage aan de thread.
Oud 18 juni 2004, 21:21   #212
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
http://www.apa.org/pubinfo/answers.html
Ah, hier gaat het dus allemaal om. Ik wou het ganse schrijfsel overlopen en van commentaar voorzien, maar aangezien ge moeilijk van een zwaar wetenschappelijke studie kunt spreken, ga ik dat toch maar niet doen.
Hoe wetenschappelijk moet iets eigenlijk zijn voor u? De auteur van de tekst is de APA, ofte de American Psychological Association. Indien het u onbekend is: dat is de Associatie die de tijdschriften uitgeeft waar �*lle wetenschappers in de hele wereld die met psychologie bezig zijn, proberen te publiceren. De mensen die deel uitmaken van de APA, zijn de beste psy-onderzoekers die er rondlopen op deze planeet. Als je ook maar iéts wil weten, is APA dus dé bron waar je aan info geraakt. De link biedt natuurlijk maar een minuscuul onderdeeltje aan van het onderzoek omtrent homoseksualiteit, en dan nog gericht naar 'leken' ook, vandaar dat het natuurlijk zo kort is.
Oud 18 juni 2004, 22:47   #213
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Indien het u onbekend is
Het is mij zeer bekend, mijn vrouw heeft namelijk meer dan 10jaar voor de APA gewerkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
De link biedt natuurlijk maar een minuscuul onderdeeltje aan van het onderzoek omtrent homoseksualiteit, en dan nog gericht naar 'leken' ook, vandaar dat het natuurlijk zo kort is.
Misschien moet ge mijn gehele post, en de vorige in deze thread, eens ne keer lezen en dan zult ge wel begrijpen waarom ik dit schreef.

De APA heeft overigens geoordeeld dat adoptie door homoseksuele koppels aanvaardbaar is, dat lijkt mij het standpunt dat Bobbie hier probeert te verdedigen dus niet echt te ondersteunen hé en dat is waar het over ging.
Oud 19 juni 2004, 07:30   #214
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote]
Citaat:
Het is mij zeer bekend, mijn vrouw heeft namelijk meer dan 10jaar voor de APA gewerkt.
Okey. Mijn excuses. Dat ik nie wist. En wat heeft je vrouw daar ongeveer gedaan? 't is uit interesse, ik ben zelf een onderzoeker binnen het psychologische veld, 't is daarmee.

Citaat:
Citaat:
Misschien moet ge mijn gehele post, en de vorige in deze thread, eens ne keer lezen en dan zult ge wel begrijpen waarom ik dit schreef.

De APA heeft overigens geoordeeld dat adoptie door homoseksuele koppels aanvaardbaar is, dat lijkt mij het standpunt dat Bobbie hier probeert te verdedigen dus niet echt te ondersteunen hé en dat is waar het over ging.
Ik denk niet dat Bobbie érgens in het wetenschappelijke onderzoek ondersteuning gaat vinden voor z'n stelling.
Oud 21 juni 2004, 21:29   #215
StoneDrake
Vreemdeling

StoneDrake's schermafbeelding

Standaard

Phff, heb me door het topic heen geworsteld 8) Het begon als een vrij goede discussie, maar...
Ondertussen is zowat ongeveer alles gezegd dat gezegd kan worden. Het feit dat Bobbie zoveel heeft gezegd als de rest komt waarschijnlijk vooral omdat hij in herhalingen blijft vallen.

Paar opmerkingen:
a) Respect voor de meerderheid:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
DAT vind ik nu bizar, U bent de minderheid, u zegt dat het zien van homo's bij U perversie opwekt.
Vreemd effect heeft dat dan op u, tot welke perverse neigingen drijven die u dan?
Ik <neem aan> dat ik bij de meerderheid hoor, ik heb geen statistieken hoor en ik ken ook niet 1000 mensen, ben ook de straat niet afgelopen om het te vragen, wat ik wel al gezien heb is dat mijn ouders vies kijken als ze zo een betoging zien op tv nieuws en dat toen ik nog naar school ging in 't middelbaar dat de klas vies zat te kijken met iemand die zich geout had, en men stukken minder spontaan was met die gast dan vroeger.
Ik zie hier in dit topic:
- 1 homosexueel
- 1 homofoob
- Al de rest heterosexueel, niet homofoob
Een zeer kleine minderheid die aanstoot neemt van een andere zeer kleine minderheid. De grote meerderheid neemt geen aanstoot van de homosexueel en neemt wel aanstoot van de discriminerende uitspraken van de homofoob..

b) Na al het gehakketak met de verschillende bronnen lijkt het me toch wel duidelijk: homosexualiteit wordt niet veroorzaakt door externe factoren, maar is aangeboren. Het tot ontwikkeling komen hiervan (tijdens de vormingsfase die u regelmatig "beslissingsfase" noemt) is wellicht onder invloed van externe factoren. U probeert slechts met vage implicaties en enkele zinsneden uit de bronnen te halen dat deze externe factoren wél invloed hebben op het wel of niet homosexueel zijn, maar u kan moeilijk rond de expliciete bewering dat dit niet het geval is (in de zelfde tekst nog wel).

Ik geloof dat dit de twee fundamentele argumenten waren?
De rest van de discussie is hoofdzakelijk spelen met enkele woorden, uitdrukkingen etc. Ik vond deze discussie het waard te lezen vanwege de sterke argumentering van oriana, james, dies en anderen. Op deze manier zullen veel homofoben genezen kunnen worden tenzij blijkt dat homofobie ook aangeboren is...
Het is maar goed dat niet al te veel mensen zoals Bobbie op deze aardbol rondlopen. Achterhaalde en bekrompen visies als deze zouden immers kinderen in hun beslissingsfase kunnen doen doorslaan naar homofobie...
StoneDrake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2004, 02:13   #216
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablex
ik vind het niet weerzinwekkend en ik ben hetero..
En ik ben eveneens hetero, en ik vind het ook niet weerzinwekkend..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2004, 04:51   #217
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StoneDrake
Phff, heb me door het topic heen geworsteld 8) Het begon als een vrij goede discussie, maar...
Ondertussen is zowat ongeveer alles gezegd dat gezegd kan worden. Het feit dat Bobbie zoveel heeft gezegd als de rest komt waarschijnlijk vooral omdat hij in herhalingen blijft vallen.

Paar opmerkingen:
a) Respect voor de meerderheid:
Citaat:
Ik <neem aan> dat ik bij de meerderheid hoor, ik heb geen statistieken hoor en ik ken ook niet 1000 mensen, ben ook de straat niet afgelopen om het te vragen, wat ik wel al gezien heb is dat mijn ouders vies kijken als ze zo een betoging zien op tv nieuws en dat toen ik nog naar school ging in 't middelbaar dat de klas vies zat te kijken met iemand die zich geout had, en men stukken minder spontaan was met die gast dan vroeger.
Ik zie hier in dit topic:
- 1 homosexueel
- 1 homofoob
- Al de rest heterosexueel, niet homofoob
Een zeer kleine minderheid die aanstoot neemt van een andere zeer kleine minderheid. De grote meerderheid neemt geen aanstoot van de homosexueel en neemt wel aanstoot van de discriminerende uitspraken van de homofoob..

b) Na al het gehakketak met de verschillende bronnen lijkt het me toch wel duidelijk: homosexualiteit wordt niet veroorzaakt door externe factoren, maar is aangeboren. Het tot ontwikkeling komen hiervan (tijdens de vormingsfase die u regelmatig "beslissingsfase" noemt) is wellicht onder invloed van externe factoren. U probeert slechts met vage implicaties en enkele zinsneden uit de bronnen te halen dat deze externe factoren wél invloed hebben op het wel of niet homosexueel zijn, maar u kan moeilijk rond de expliciete bewering dat dit niet het geval is (in de zelfde tekst nog wel).

Ik geloof dat dit de twee fundamentele argumenten waren?
De rest van de discussie is hoofdzakelijk spelen met enkele woorden, uitdrukkingen etc. Ik vond deze discussie het waard te lezen vanwege de sterke argumentering van oriana, james, dies en anderen. Op deze manier zullen veel homofoben genezen kunnen worden tenzij blijkt dat homofobie ook aangeboren is...
Het is maar goed dat niet al te veel mensen zoals Bobbie op deze aardbol rondlopen. Achterhaalde en bekrompen visies als deze zouden immers kinderen in hun beslissingsfase kunnen doen doorslaan naar homofobie...
Ik kan dat volledig onderschrijven, maar voel me een beetje gepatronizeerd door al die wijsheid.
Oud 22 juni 2004, 10:40   #218
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

2x gedrukt op knoppeke
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2004, 10:40   #219
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Als Bobbie geen gelijk haalt, stuurt hij zijn alter ego op pad: stone drake.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2004, 13:38   #220
tigerpants
Burgemeester

Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Welke zielepoot heeft dit topic gepost??? :s

Citaat:
Die flauwekul en politieke aandacht errond? Waarom? Nog maar een decennia geleden waren er ook. Maar het was niet publiek en ze waren ermee 'content'.
Zou ik niet zo durven zeggen! Toen hadden de holebi's en partner van het andere geslacht, "omdat het zo moest"... Ik ken daar persoonlijk een paar voorbeelden van... Dat is VERSCHRIKKELIJK!!!
Enkel en alleen omdat "de maatschappij" dat toen niet wilde aanvaarden...

Lees de kranten! Om de haverklap lees je wel ergens dat homo-haters de kop op steken, en er weer eentje in brnad steken bijvoorbeeld...

Verbaast het nog iemand dat homo's ook om rechten vragen?

Er loopt een homokoppel over straat, dat is 'anders', zijn we niet gewoon, dus moeten ze maar ergens gaan lopen waar we ze niet zien... Klinkt verdacht 'Vlaams Blok'-achtig!
tigerpants is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be