![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want het valt me op dat deze daarover weinig concrete standpunten durven innemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- om niet verkracht te worden - om zedig te zijn - om te laten zien dat ze beter zijn dat de kaffers - omdat hun god het van hen zou vragen - omdat ze denken dat het in de koran staan niet zo gemakkelijk uit te doen. Het lijkt wel of ze denken dat ze hun slipje moeten uittrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Om zich te distanciëren van ongelovigen. -Om allerlei voorrechten te kunnen claimen ter discriminatie van niet-moslims. -Uit misplaatste heimwee naar hun apethuislanden.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Kan iemand mij nu eens een keer goed uitleggen wat er mis is met het dragen van een hoofddoek, boerka enz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Kan nog van pas komen dat ze zichzelf merktekenen, dan moeten wij het niet verplichten, mocht het er op aankomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ruik dat , ik kan er niets aan doen, dat is een speciaal talent van mij. ![]() Sorry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ruik dat , ik kan er niets aan doen, dat is een speciaal talent van mij. ![]() Sorry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Je kunt het dus gewoon niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jawel hoor , maar in een andere draad zeg je ondertussen zelf dat je de dubbelnick bent van een permanent geschorste.
Ik wist het. Ik zag het . En bijgevolg kunt ge mijn kloten kussen. Binnen enkele uren ben je hier toch niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was gebanned omdat ik een dubbelnick zou zijn, terwijl ik dat niet ben. Uiteraard dat ik dan opnieuw ga registeren aangezien ik dit forum erg intressant vind. Daarbij vind ik het wel wonderlijk dat ik gebanned word omdat ik een dubbel zou zijn terwijl ik dat niet ben, en jij gewoon lekker verder mag gaan terwijl jij alleen maar grof en stoer kunt doen, met je *ge kunt mijn kloten kussen* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ga u goed. U zult ongetwijfeld met tal van dubbelnicks terugkomen. Uit frustratie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Dat gaat u eens aan die rechter van het Arbeidshof moeten vragen die de moslima in de OP ongelijk gaf. U had het die rechter ongetwijfeld eens goed kunnen uitleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |