![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf toen betaalt men voor de pensioenen van hun voorgangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu produceren we ook een veelvoud met half zoveel werkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke gewone werknemer zou dat kunnen ? Mijn genot ? ..niet meer moeten werken in 3 ploegen, in de bouw,in de staalindustrie, aan een band op je 60ste is dus volgens u een luxe ? Denk je nu echt dat IEDEREEN gewoon een paar jaar langer aan het werk zal zijn en er geen massale verschuivingen naar de werkloosheid en/of ziekteverzekeringen zullen zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Drogargumentering trouwens; ik kan met evenveel gemak zeggen dat ik op mijn 30 waarschijnlijk al meer verantwoordelijkheden gedragen heb dan jij met je 46, en dat je bijgevolg elke mentale maturiteit om dergelijke statements te maken ontbreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mensen kennen je gejank over je kleine loontje trouwens nog veel te goed; zinloze poging dus om wat indruk te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb weinig voeling met de 'moderne' jeugd , maar ik weet nog zeer goed dat pensioenzaken mij maar matig interesseerden als jonge gast..dat is normaal... Je bevestigd trouwens zelf perfect dat je weinig voeling hebt met de oudere generatie... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 januari 2012 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus nee, een 14-18 jarige die zinvol in debat gaat, die gaat van mij geen "snotneus, je bent te jong"-verwijt krijgen. Ouw zakken die dat proberen, die kunnen zich daarentegen zonder probleem aan een antwoord verwachten. Gezien je leeftijd en je claim al 30 jaar te betalen voor de sz, kan ik even goed zeggen dat had je de moeite gedaan wat te studeren, je tenminste enig sociaal, politiek en economisch inzicht had kunnen opbouwen. Waardevol argument, niet? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er veel. Als ze niet hun verdienste opgedaan hadden aan vakanties, mooie auto, prachtig huis enz. Dat was hun goed recht. Maar je maakt keuzes in het leven. Citaat:
van studeren met het oog op de toekomst. Een deel zal idd naar ziekteverzekering, invaliditeit enz gaan. Dat is toch geen probleem. Maar zo sluit je wel een aantal mensen uit die nog mogelijkheden genoeg hebben. IS dat niet eerlijker? Ook ten opzichte van hen die echt kapot gewerkt zijn? Laatst gewijzigd door pajoske : 26 januari 2012 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het monent dat men die keuze maakt , weet je niet dat die job te zwaar is op je oude dag..groot verschil... Studeren was de moeilijkere weg ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, degenen die op de partijcongressen luid en duidelijk protesteerden mogen maandag een dagje op hun lam gat thuis zitten van mij. Degenen die dat niet deden moeten nu ook hunne kak maar inhouden en braaf gaan werken.
En vooral zien dat ze niet in de weg van de werkmens lopen... Protesteren toen de vakbond grote bonussen goedkeurde deden ze ook al niet, nochtans was dexia al duur genoeg zonder die bonus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |