![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk overigens dat je mijn punt, dat ik maakte in mijn laatste stukje tekst, niet hebt gezien. Mijn post was geen anti-kapitalisme betoog.
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij gaat naar de winkel, je hebt hobbies zoals zovelen hobbies hebben, je drinkt graag een pintje of een wijntje, je vult keurig je belastingsaangifte in, je betaalt je verzekering, diefstal zul je aangeven bij de politie, als het nodig is ga je netjes naar het stadhuis achter een nieuwe identiteitskaart èn je zet tijdig je vuilniszakken buiten. Je bent een typisch lid van de gemeenschap. Dat jij er anders over denkt, maakt geen verschil. Een werkmier mag denken dat hij anders en beter is dan de andere mieren van zijn kolonie, maar hij blijft uiteindelijk een werkmier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Sterke argumentatie, extremist.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In en niet zo ver verleden nog als praesidiumlid verantwoordelijk geweest voor alle educational matters, Loko en toestanden en dat voor een internationale opleiding waar zowat 90% buitenlander was. De Chinezen waren daarbij een gekend probleem voor iedereen, gaande van prof, assistent, secretariaat en onszelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() 'k Weet het; ze is speciaal op niveau geschreven om aan je sterke inhoudelijke eisen te voldoen
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als vakbonden zo stom zijn om voor iedereen een loonsopslag te eisen en daardoor maar +1% kunnen doen, dan staat het mij vrij om als ik dat niet genoeg vind, voor mezelf +10% te gaan onderhandelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
In mijn argumenten is trouwens geen speld tussen te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
Ik daag je uit om een ernstig weerwerk te bieden, maar dit durf je uiteraard niet aan. Jij bent het type van debater - bij gebrek aan beter woord - dat zijn zwakke argumentatie probeert te verbergen door het overvloedig gebruik van vrolijke emoticons, kwestie van een beetje zelfverzekerd over te komen. Misschien dat dit lukt bij je 7-jarig neefje. Bij de rest niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |||
Banneling
|
![]() Yups, absoluut.
Citaat:
Wel, ik ben dat ook; ik heb ook gelijk, wat jij ook zegt. Dus ofwel kan ik hier nu een zinloos pingpong spelletje opstarten dat enkel test wie het meest koppig is in ja-nee over en weer te spelen, of ik kan het zo laten en gewoon verder praten. Feel free om dat zelf op te starten als je dat per se wilt hoor, mij niet gelaten. Altijd fijn om een ander zichzelf zien dood te ranten. Amuse me! ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 11 februari 2012 om 21:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||||
|
![]() Citaat:
Je kunt trouwens niet ontkennen dat je geen lid uitmaakt van deze zgn. "grijze massa / gemeenschap." Je doet het dan ook niet. Ik heb nog geen enkel deftig argument gelezen waarom sommigen geen deel zouden uitmaken van de "grijze massa / gemeenschap." Letterlijk nog geen ènkel argument. Het beste wat jullie hebben is "Nou, ik ben alvast geen deel van grijze massa hoor, no sir." En als men dan vraagt waarom niet krijg je geen antwoord. Dat is logisch, want jullie hebben geen antwoord, enkel een handvol waanbeelden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dag en kom terug met een handvol argumenten. |
||||
![]() |
![]() |