Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2012, 15:45   #201
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht

Met hun anti-islam programma kan je nooit meer dan 50% van de stemmen halen. U vergeet dat het niet veroordeeld zijn door een rechtbank voor racisme, naar politieke standpunten niet relevant is. Voor mij is anti-islam of anti-islamiet van hetzelfde laken een broek. Ik klasseer beide als discriminatie, of het nu al of niet op een politiek-correcte manier door een rechtbank veroordeeld is of niet.
U hebt dus geen probleem met:
- discriminatie van de vrouw
- oproep tot vermoorden van homo's
- afschaffen scheiding kerk en staat
- de sharia
- religieus imperialisme
enz enz....

puur nazisme in het donkerbruin....en u keurt dat goed?...neen...erger nog...u scheldt verdedigers van de westerse humanistische verlichting uit voor racist?....hoe moeten we zo iemand noemen?...hebben onze Belgofone vijanden van de NVA dan toch gelijk?

Citaat:
Tja, de VRT zouden ze inderdaad beter afschaffen. Dit is de grootste anti-Vlaamse partij binnen Vlaanderen.
Neen...niet afschaffen...maar pluraliseren....

Citaat:
Ik zie zaken in beweging.
Dan moet u erg ontgoocheld zijn in een partij die haar allereerste programmapunt verloochent en bovendien plechtig verklaart garant te staan om enige vlaams nationalistische verzuchting te wille blokkeren...
Oud 4 maart 2012, 16:10   #202
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

U hebt dus geen probleem met:
- discriminatie van de vrouw
- oproep tot vermoorden van homo's
- afschaffen scheiding kerk en staat
- de sharia
- religieus imperialisme
enz enz....

puur nazisme in het donkerbruin....en u keurt dat goed?.
Neen. Ik keur dit niet goed. En VB heeft qua problematiek wel degelijk stevige punten. Ik vind trouwens dat er veel te weinig rekening is gehouden met de stemmen van VB in het verleden. Dat is het punt niet.
Waar ik problemen mee heb, is de manier van aanbrengen. Mohammed, die bij ons aan de band in het fabriek werkt, heeft geen boodschap aan die stigmatisering. De fouten liggen vooral bij de politieke partijen.
Ook de oplossingen van VB, staan met niet altijd aan. Hoewel ik moet toegeven dat ik niet weet wat ze op dit moment concreet voorstellen.

Citaat:
..neen...erger nog...u scheldt verdedigers van de westerse humanistische verlichting uit voor racist?....hoe moeten we zo iemand noemen?...hebben onze Belgofone vijanden van de NVA dan toch gelijk?
Lees mijn postings nog eens, ik heb het woordje racist nergens gebruikt.

Citaat:
Neen...niet afschaffen...maar pluraliseren....
Die zender is compleet om zeep. Vandaag hebben ze VB nog eens aan het woord gelaten (na een aantal klachten?)

Citaat:
Dan moet u erg ontgoocheld zijn in een partij die haar allereerste programmapunt verloochent en bovendien plechtig
Neen, hun allereerst programmapunt laat mij koud. Ik ben vooral op zoek naar een efficiënt beleid en dat is federaal onmogelijk. Splitsen of confederalisme, maakt mij niet uit.

Citaat:
verklaart garant te staan om enige vlaams nationalistische verzuchting te wille blokkeren...
Als ze ooit de verdere onafhankelijkheid remmen, door niet samen te werken met VB op dit vlak, dat zou ik de N-VA zwaar aanrekenen.
Voor de rest heeft VB een slechte naam in de media. N-VA is waarschijnlijk verplicht om zich te distantiëren van VB, om niet over dezelfde negatieve perceptie kam gescheerd te worden.
Als VB zo recht in hun schoenen staat, zoals U beweert, dan zouden ze beter iets aan de perceptie doen. Alhoewel, dat ik begrijp dat dit laatste niet gemakkelijk is, alleen nog maar vanwege de VRT.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 16:14   #203
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Neen. Ik keur dit niet goed.
Volgens pocoland bent u dus een racist.
Volgens u zelf gewoon een discriminant.
Oud 4 maart 2012, 16:24   #204
Dirk A
Minister

Standaard

[quote=Fieseler;6014831]
Citaat:

Volgens pocoland bent u dus een racist.
Volgens u zelf gewoon een discriminant.
Heb medelijden.
Ik heb toch al toegegeven dat VB ondemocratisch behandeld worden, dat ze gediaboliseerd worden, ...
Mijn vraag dus. Wat stellen ze concreet voor qua oplossing voor de islam-problematiek?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 4 maart 2012 om 16:25.
Oud 4 maart 2012, 16:34   #205
Fieseler

Standaard

Citaat:

Heb medelijden.
Ik heb toch al toegegeven dat VB ondemocratisch behandeld worden, dat ze gediaboliseerd worden, ...
Mijn vraag dus. Wat stellen ze concreet voor qua oplossing voor de islam-problematiek?

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...YHL9mrIJzKm0hw

Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 maart 2012 om 16:34.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 16:48   #206
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Daar had ik reeds gekeken. Maar ik vind geen lijst met concrete voorstellen ivm islam.
Oud 4 maart 2012, 16:54   #207
Fieseler

Standaard

Citaat:
Daar had ik reeds gekeken. Maar ik vind geen lijst met concrete voorstellen ivm islam.
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...hx3qivlvSmS2Ow
Oud 4 maart 2012, 17:37   #208
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
U wist het zelf dus niet staan
http://www.vlaamsbelang.org/veelgesteldevragen/133/

Citaat:
Het Vlaams Belang wil daarom een inburgeringsbeleid dat werk maakt van de islamitische uitdaging en niet onderhandelt over onze Westerse leidcultuur. Dit behelst een intrekking van de erkenning en de subsidiëring van de islam,
Hier haak ik al af. Ik zal nooit kunnen stemmen op het VB.

Citaat:
de sluiting van moskeeën die haat prediken tegen de Westerse beschaving;
Dat lijkt me logisch.

Citaat:
de oprichting van een islamobservatorium dat nagaat hoe de islamisering van Europa evolueert, voorstellen formuleert om de trend om te buigen
De vraag is natuurlijk welke trend?

Citaat:
en klachten over islamisme behandelt;
In 2 richtingen?

Citaat:
een verbod in overheidsbesturen, scholen van het Gemeenschapsonderwijs, het leger en de magistratuur van de islamitische hoofddoek, die geen strikt religieus symbool is maar een politieke stellingname.
Oud 4 maart 2012, 18:44   #209
Fieseler

Standaard

Citaat:

Hier haak ik al af. Ik zal nooit kunnen stemmen op het VB.

Daar is in mijn ogen nooit enig misverstand over geweest.

Uw stelling is kristalklaar:
U beschouwt tjeverij als een deugd want u bent enerzijds tégen het islamnazisme én anderzijds ook tegen diegenen die iets willen doen aan die mensonterende ideologie.
Tjever kan echt niet.
Bovendien wil u graag surfen op het succes van het Vlaams Nationalisme.

U heeft bijgevolg geen enkele andere keuze dan stemmen op de NVA.
Oud 4 maart 2012, 19:03   #210
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Daar is in mijn ogen nooit enig misverstand over geweest.
Ik wist het op den duur niet meer. Ik herinner me nog dat moslim kinderen niet op dezelfde school mochten zitten als niet-moslim kinderen, en zo van die dingen.

Citaat:
Uw stelling is kristalklaar:
U beschouwt tjeverij als een deugd want u bent enerzijds tégen het islamnazisme én anderzijds ook tegen diegenen die iets willen doen aan die mensonterende ideologie.
Zoals hierboven reeds gesteld, de problematiek vind ik terecht. Met de voorgestelde oplossing, kan ik mij niet verzoenen. Ofwel erken je geen enkele godsdienst, inclusief de katholieke of geef je geen enkele subsidie aan godsdiensten, inclusief het katholicisme. Maar 1 van de 2 discrimineren vind ik onaanvaardbaar.
Voor een vele strenger asielbeleid (instroom beperken en uitstroom bevorderen), ben ik een voorstander. Voor diegenen die hier zijn, ben ik voorstander van een verregaande integratie. Ook qua werk, waar ze nu te weinig geabsorbeerd worden in het bedrijfsleven. Moskeeën mogen ze van mij gerust bouwen. Tegen alle uitwassen, zoals je hierboven hebt beschreven, ben ik tegen, maar de goede moslims moeten hier niet voor boeten.

Citaat:
Tjever kan echt niet.
Enkel de tjeven zijn de echte tjeef-kampioenen.

Citaat:
Bovendien wil u graag surfen op het succes van het Vlaams Nationalisme.

U heeft bijgevolg geen enkele andere keuze dan stemmen op de NVA.
Gelukkig is er N-Va, anders was ik verplicht om op CD&V te stemmen
Je mag er zeker van zijn dat als N-VA, bijvoorbeeld in kartel gaat met VB, dat ze massaal stemmen zullen kwijtspelen.
Oud 4 maart 2012, 19:26   #211
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Ik wist het op den duur niet meer. Ik herinner me nog dat moslim kinderen niet op dezelfde school mochten zitten als niet-moslim kinderen, en zo van die dingen.
u vergist zich niet...de natte droom van elke imam, sos en die hard linkiewinkie...

Citaat:
Zoals hierboven reeds gesteld, de problematiek vind ik terecht. Met de voorgestelde oplossing, kan ik mij niet verzoenen. Ofwel erken je geen enkele godsdienst, inclusief de katholieke of geef je geen enkele subsidie aan godsdiensten, inclusief het katholicisme. Maar 1 van de 2 discrimineren vind ik onaanvaardbaar.
Typisch tjeef...de islam, sharia en alle nazistische discriminaties een godsdienst noemen...en daarmee is uw zieltje weer gered en heeft u geen verantwoording af te leggen tav de honderdduizenden slachtoffers in België alleen al....laat onze kinderen het maar oplossen....kan het echt nog tjever?

Citaat:
Voor een vele strenger asielbeleid (instroom beperken en uitstroom bevorderen), ben ik een voorstander.
Dus toch discriminatie en racisme?

Citaat:
Voor diegenen die hier zijn, ben ik voorstander van een verregaande integratie. Ook qua werk, waar ze nu te weinig geabsorbeerd worden in het bedrijfsleven. Moskeeën mogen ze van mij gerust bouwen. Tegen alle uitwassen, zoals je hierboven hebt beschreven, ben ik tegen, maar de goede moslims moeten hier niet voor boeten.
de goede nazies mogen verder doen maar de stouten niet.
(dat de brave islamieten enkel hun eigen vrouwen en kinderen discrimineren mag want, zie hierboven, de islam is toch een "godsdienst" niwaar)

Citaat:
Enkel de tjeven zijn de echte tjeef-kampioenen.
Ik heb zo de indruk dat de groep die het daar niet mee eens is met de dag groter wordt....

Citaat:
Gelukkig is er N-Va, anders was ik verplicht om op CD&V te stemmen
my point exactly

Citaat:
Je mag er zeker van zijn dat als N-VA, bijvoorbeeld in kartel gaat met VB, dat ze massaal stemmen zullen kwijtspelen.
In kartel met het VB?
Denkt u nu echt dat een partij die nog liever twintig jaar in een cordon zit, eerder dan hun pricipes op te geven, in kartel wil gaan met een partij wiens eerste prestatie erin bestaat om hun eigen statuut 1.1 op te geven?
Denkt u echt dat het VB in kartel wil gaan met een partij die het cordon mee heeft ondersteund en hun racist heeft genoemd?
Met een partij die plechtig aan Frankofonië heeft beloofd om ELKE vlaams nationalistische samenwerking ergo verwezenlijking te torpederen?

Maar waarschijnlijk was uw laatste bijdrage een grap....en als NV-tjeef mag u gerust met het lot van de Vlaming lachen...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 maart 2012 om 19:28.
Oud 4 maart 2012, 19:43   #212
Dirk A
Minister

Standaard

[quote=Fieseler;6015131]
Citaat:

u vergist zich niet...de natte droom van elke imam, sos en die hard linkiewinkie...

Typisch tjeef...de islam, sharia en alle nazistische discriminaties een godsdienst noemen...en daarmee is uw zieltje weer gered en heeft u geen verantwoording af te leggen tav de honderdduizenden slachtoffers in België alleen al....laat onze kinderen het maar oplossen....kan het echt nog tjever?
Ik geloof in menselijkere oplossingen.

Citaat:
Dus toch discriminatie en racisme?
Neen. Iedereen gelijk voor de wet.

Citaat:
de goede nazies mogen verder doen maar de stouten niet.
(dat de brave islamieten enkel hun eigen vrouwen en kinderen discrimineren mag want, zie hierboven, de islam is toch een "godsdienst" niwaar)
U scheert de extremisten en de niet-extremisten over dezelfde kam. Ik zie de islam als godsdienst in dezelfde richting evolueren als het katholicisme. En voor deze laatste godsdienst, waren ook geen dwangmiddelen nodig om het fanatisme af te vlakken.

Citaat:
Ik heb zo de indruk dat de groep die het daar niet mee eens is met de dag groter wordt....
Ik verwacht ook dat het VB gaat stand houden.

Citaat:
my point exactly

Citaat:
In kartel met het VB?
Denkt u nu echt dat een partij die nog liever twintig jaar in een cordon zit, eerder dan hun pricipes op te geven in kartel wil gaan met een partij wiens eerste prestatie erin bestaat om hun eigen statuut 1.1 op te geven?
Denkt u echt dat het VB in kartel wil gaan met een partij die het cordon mee heeft ondersteund en hun racist heeft genoemd?
Met een partij die plechtig aan Frankofonië heeft beloofd om ELKE vlaams nationalistische samenwerking ergo verwezenlijking te torpederen?

Maar waarschijnlijk was uw laatste bijdrage een grap....en als NV-tjeef mag u gerust met het lot van de Vlaming lachen...
Inderdaad. Het kartel-ideetje was even uitdagen

Maar stel dat N-VA ooit met VB moet samenwerken, omdat ze gedwongen worden door de tradio's. Gaan jullie dan je anti-islam punten - die niet verzoenbaar zijn met het programma van N-VA - even opzij parkeren, of gaan jullie dan kiezen om de oude maagd te blijven?
Oud 4 maart 2012, 20:09   #213
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:

Ik geloof in menselijkere oplossingen.
Een tjeefse uitdrukking om te zeggen: "ik trek mij geen bal aan van de socio-kulturele toekomst van mijn kinderen".

Citaat:
Neen. Iedereen gelijk voor de wet.
vertel dat maar eens aan de slachtoffers...

Citaat:
U scheert de extremisten en de niet-extremisten over dezelfde kam. Ik zie de islam als godsdienst in dezelfde richting evolueren als het katholicisme. En voor deze laatste godsdienst, waren ook geen dwangmiddelen nodig om het fanatisme af te vlakken.
U bevestigt dus mijn vorige posting: volgens u zijn er goede nazi's en slechte nazi's.
De goede nazi's zijn die waar u zaakjes kan mee doen en enkel die anderen zijn de slechte nazi's. De slachtoffers kunnen uw rug op...voor hen geen "iedereen gelijk voor de wet" hé

Citaat:
Ik verwacht ook dat het VB gaat stand houden.
Ik denk dat ze in oktober nog wat terrein gaan verliezen

Citaat:
Maar stel dat N-VA ooit met VB moet samenwerken, omdat ze gedwongen worden door de tradio's. Gaan jullie dan je anti-islam punten - die niet verzoenbaar zijn met het programma van N-VA - even opzij parkeren, of gaan jullie dan kiezen om de oude maagd te blijven?
Wetende dat de voorzitter van de NVA plechtig heeft beloofd aan de vijanden van Vlaanderen om NOOIT een kans te geven aan enige vlaams nationalistische samenswerking ergo resultaat is dit een belachelijke en tergende vraag.

Wat het VB betreft:
Het VB is al tien jaar kristalklaar en duidelijk.
Elke keer de NVA een move doet die de Vlaamse onafhankelijkheid dichter brengt zal zij in het VB een steun vinden.
Dit is ongeveer letterlijk wat de voorzitter op de vorige verkiezingsavond heeft gezegd. Hij werd daarop door Bart De Wever hautain en publiekelijk uitgelachen.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 maart 2012 om 20:09.
Oud 4 maart 2012, 20:23   #214
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Een tjeefse uitdrukking om te zeggen: "ik trek mij geen bal aan van de socio-kulturele toekomst van mijn kinderen".
vertel dat maar eens aan de slachtoffers...
Dat is het verschil. Ik zie het niet zo somber in.

Citaat:
U bevestigt dus mijn vorige posting: volgens u zijn er goede nazi's en slechte nazi's.
De goede nazi's zijn die waar u zaakjes kan mee doen en enkel die anderen zijn de slechte nazi's. De slachtoffers kunnen uw rug op...voor hen geen "iedereen gelijk voor de wet" hé
Wat zijn de slechte daden van de goede nazi's zoals U ze noemt?

Citaat:
Ik denk dat ze in oktober nog wat terrein gaan verliezen
Tov de vorige verkiezingen wel, maar minder dan de tradio partijen.

Citaat:
Wetende dat de voorzitter van de NVA plechtig heeft beloofd aan de vijanden van Vlaanderen om NOOIT een kans te geven aan enige vlaams nationalistische samenswerking ergo resultaat is dit een belachelijke en tergende vraag.
N-VA heeft nog niet gezegd dat ze in het cordon sanitaire stappen. Ze zeggen enkel dat hun programmapunten onverzoenbaar zijn, zoals dit met andere partijen ook zo is.

Citaat:
Wat het VB betreft:
Het VB is al tien jaar kristalklaar en duidelijk.
Elke keer de NVA een move doet die de Vlaamse onafhankelijkheid dichter brengt zal zij in het VB een steun vinden.
Dit is ongeveer letterlijk wat de voorzitter op de vorige verkiezingsavond heeft gezegd. Hij werd daarop door Bart De Wever hautain en publiekelijk uitgelachen.
Dat wist ik reeds. Daarmee heeft U nog niet geantwoord op de vraag of VB bereid is zijn anti-moslim standpunten opzij te parkeren.
Oud 4 maart 2012, 20:45   #215
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Dat is het verschil. Ik zie het niet zo somber in.
U blijft mijn punt maar bevestigen.

Citaat:
Wat zijn de slechte daden van de goede nazi's zoals U ze noemt?
...aan het trollen A?
202: neen ik keur dit niet goed

Citaat:
Dat wist ik reeds. Daarmee heeft U nog niet geantwoord op de vraag of VB bereid is zijn anti-moslim standpunten opzij te parkeren.
Kan u niet lezen?
Steun = meestemmen met de NVA

maar u bent enkel aan het trollen nu en ik heb het helemaal niet nodig dat u keer op keer mijn punt maakt....ik verdenk er u zelfs van om ant-NVA te zijn...echte NVA'ers hebben meestal echte argumenten....
Oud 4 maart 2012, 21:00   #216
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

N-VA heeft enkel de schijn gewekt een visie te hebben.

Hun gestunt in de vlaamse regering en hun instemming met de maatregelen bewijst dat ze inderdaad geen visie hebben.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 21:04   #217
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
U blijft mijn punt maar bevestigen.
Iedereen recht op zijn eigen mening.

Citaat:
...aan het trollen A?
202: neen ik keur dit niet goed
U hebt alle moslims ingedeeld, in goede nazi's en slechte nazi's. Bijgevolg is mijn vraag terecht.

Citaat:
Kan u niet lezen?
Steun = meestemmen met de NVA

maar u bent enkel aan het trollen nu en ik heb het helemaal niet nodig dat u keer op keer mijn punt maakt....ik verdenk er u zelfs van om ant-NVA te zijn...echte NVA'ers hebben meestal echte argumenten....
De vraag was samenwerken, niet meestemmen, in de vorm van gedoog- of gewone regering. Maar laat al maar.
Oud 4 maart 2012, 21:15   #218
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Iedereen recht op zijn eigen mening.
Neen1....een NV-tjeef heeft twee meningen: enerzijds ons woord - anderzijds onze daad

Citaat:
U hebt alle moslims ingedeeld, in goede nazi's en slechte nazi's. Bijgevolg is mijn vraag terecht.
neen2...u heeft de islamieten ingedeeld in goeden en slechten...alsof er goede en slechte nazi's zouden zijn....

Citaat:
De vraag was samenwerken, niet meestemmen, in de vorm van gedoog- of gewone regering. Maar laat al maar.
neen3...de NVA wil niet samenwerken met het VB, op geen enkele wijze heeft BDW gezegd op RTL (en niet enkel daar hoor....)
Oud 4 maart 2012, 21:19   #219
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
N-VA heeft enkel de schijn gewekt een visie te hebben.

Hun gestunt in de vlaamse regering en hun instemming met de maatregelen bewijst dat ze inderdaad geen visie hebben.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=177
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 21:38   #220
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Neen1....een NV-tjeef heeft twee meningen: enerzijds ons woord - anderzijds onze daad
neen2...u heeft de islamieten ingedeeld in goeden en slechten...alsof er goede en slechte nazi's zouden zijn....
OK. Ik begrijp uw extreme vergelijking. Er zijn ook zeer extreme moslims en de godsdienst is op grote schaal praktiserend vrouw-onvriendelijk. Tot daar kan ik volgen. Ik ken nochtans een paar islamieten, die deze vergelijking niet verdienen. Maar deze zijn ondertussen meer Vlaming geworden dan moslim, vermoed ik.

Citaat:
neen3...de NVA wil niet samenwerken met het VB, op geen enkele wijze heeft BDW gezegd op RTL (en niet enkel daar hoor....)
BDW is daar resoluut in. Ik vind dat als er samenwerking nodig is, ook in een regering, dat de N-VA dit moet doen.

Laatst gewijzigd door Dirk A : 4 maart 2012 om 21:39.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be