![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom aanstoot nemen aan naakte mensen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor wat betreft de naaktstranden : deze zouden voldoende gesignaliseerd moeten worden met borden. De argeloze textiel-recreant kan dan niet aanhalen dat hij onvoldoende gewaarschuwd was voor de confrontatie met naakt. Wat betreft de wetgeving kan er dan in de wetgeving opgenomen worden, dat naakt zijn niet strafbaar is in de plaatsen die daarvoor zijn aangeduid of in besloten kring. De naturistenterreinen en -resorts zijn dan gevat, alsook de openbare terreinen die door een besluit van de lokale overheid voor naaktrecreatie worden aangeduid (naaktstranden, parken,...). Laatst gewijzigd door bartelx : 16 juli 2012 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() De bekrompenheid van een aantal individuen in deze draad.
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iemand die rustig naakt ligt te zonnen, is wat anders dan iemand die naakt rondwandelt en is wat anders dan iemand die naakt obscene bewegingen maakt. Of is wat anders dan twee naakte mensen die met elkaar flikflooien. Er kan m.i. toch wat gradatie van normen inzitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent waarschijnlijk één van die mensen die 300 jaar geleden zou hebben gezegd in Frankrijk: "We leven in een samenleving met klassen, waar een gegoede aristrocratie de rest moet zeggen wat te doen. Anders zou samenleven niet mogelijk zijn.". Je hebt altijd van die mensen, en die trekken uiteindelijk steeds aan het kortste eind. Conservatieven verliezen uiteindelijk ALTIJD. Soms duurt het even, maar verliezen doen ze. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben geen naturist of nudist, ik heb totaal geen behoefte aan naakt zijn in het openbaar. Maar ik kan een onderscheid maken tussen: -ik zou het zelf niet doen en -niemand mag het doen Ik beschouw het eerste niet als rechtvaardiging voor het tweede. Houdt U niet van nudisme, doe het dan niet. Zo simpel kan dat zijn. Dat is een hele bevrijding hoor, die sociaal-conservatieve autoritaire houding van je af werpen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 16 juli 2012 om 18:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() De afbakening van gebieden waar het toegestaan is om naakt rond te lopen zou volgens mij stoten op het argument dat naturisten gezien (zouden) worden als beesten in een kooi of achter een tralies. Over het algemeen ben ik het eens met je.
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 16 juli 2012 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Parlementslid
|
![]() De afbakening van openbare terreinen betreft een afbakening met sensibilisatieborden om te waarschuwen dat men een terrein betreedt waar men geconfronteerd kan worden met een naakte medemens.
Dus geen fysieke afbakening, afrasteringen van openbare naaktterreinen met gekooide naturisten. Wat betreft de private terreinen van naturistenverenigingen, daar bepalen ze zelf of ze achter een schutting willen leven of niet. Laatst gewijzigd door bartelx : 16 juli 2012 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 16 juli 2012 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje geleden was ik aan het zappen op m'n lichtbak omdat er toch weer niets te zien was. Opeens kwam ik terecht op een "documentaire" over Florida. Het was de omgeving v.e. luxe-zwembad. De titel v.h. programma was iets van: "Wat je in je leven minstens 1 X moet gedaan hebben." Het was me daar een flikflooien van je welste. Daarna tongzoenen, masturberen, pijpen, neuken in alle mogelijke standjes, met 2, met 3, enz...het eindigde met een vrouw die ruggelings op een man lag. Deze neukte haar "achterwaards"; een andere man lag op haar en neukte haar "gewoon" met z'n bovenlijf rechtop. Ondertussen zaten er 2 mannen links en rechts naast haar die ze masturbeerde en was er nog een aan "het hoofdeinde" die ze pijpte. En wij zouden dan een probleem maken met naturisme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wanneer je dat in het openbaar doet, da's toch wel van een heel ander kaliber dan naaktlopen, naaktbaden, naakt wandelen, naakt sporten, naakt in de sauna zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() De dingen dat je opnoemt, DAT is nudisme en naturisme. Naturisme en nudisme is accepteerbaar, alleen de plaats, de omgeving of de situatie kan dat veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar begint en eindigt naturisme ? Onlangs was er in Nederland protest tegen naturisme in Cadzand. Waarom ? Er werd daar op het strand geneukt van je welste... Neuken is natuurlijk "natuurlijk" maar ja... ![]() |
|
![]() |
![]() |