![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zogenaamde externe druk waar u het over heeft is vooral een drogreden geweest om N-VA te kunnen dumpen. Het feit dat dit de grootste zever in pakskes is, wordt bewezen door het feit dat men na het dumpen doodleuk 3 weken met vakantie is vertrokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft trouwens zelf al aangegeven in deze draad dat u de feiten 'interpreteert'. Als BDW zegt dat "wij staan ter beschikking voor verdere onderhandelingen", dat betekent voor u : "wij willen niet onderhandelen". Rare manier om over feiten te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak moderne onafhankelijke ziekenkassen maak een onafhankelijk kantoor waar de sociale zekerheid wordt uitbetaald . en niet politiek gebonden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het valt ook op dat het regime zeer veel moeite doet om deze perceptie te proberen in stand te houden. Dat lukt uiteraard niet. Ik denk zelfs dat je het zelf niet gelooft. Dat heb je nu eenmaal met trollen. Die hebben zelden of nooit argumenten en die heb ik van u ook niet gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA had zijn machtspositie moeten verzilveren en zich van in het begin dominant én constructief moet opstellen. Dat hebben ze niet gedaan, hun gebrek aan lef, strategie, verantwoordelijkheid maar vooral bekwaamheid (zonder studiedienst onderhandelingen aanvatten...) heeft hen de das om gedaan. Moesten de anderen lijdzaam blijven toekijken de oorspronkelijk reus met lemen voet zich steeds meer en meer als olifant in een porseleinwinkel ging gedragen? Misschien herkansing in 2014. Een groot deel van de Vlamingen houdt nu eenmaal van de underdog (ze weten echter niet dat het gespeeld is...) Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 april 2012 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat had ik niet eens opgemerkt! Hilarisch!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niks leugenachtig aan. U fixeert met alle geweld op de bijzaak, terwijl ik gefocust blijf op de essentie: De Wever ging zelf aan de kant staan door te weigeren deel te nemen aan de onderhandelingen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft hij op een bepaald ogenblik geweigerd om deel te nemen aan de onderhandelingen?
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een sociaaleconomisch noodregering opstarten onder het premierschap van Bart De Wever. Ik voel me er een beetje gelaten bij zoveel laisser-faire in de politiek. Langs de andere zie ik ook dat dit niet enkel een nationaal probleem is. Als je naar de politiek kijkt in de andere EU landen laten daar de politieke partijen de zaak ook maar op een beloop.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 april 2012 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achteraf heeft de N-VA ook een politiek spel gespeeld door hun oproep tot het vormen van een sociaaleconomische noodregering zonder de PS wat nooit een ernstig en welgemeend initiatief was.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 april 2012 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat tijdens de zomer 2011 men nog steeds kon uitschrijven als particulier vennoot en zo je Arco aandelen verzilveren. Dit kon jaarlijks vanaf 1 september. Het is niet omdat de grote massa niets in de gaten had dat iedereen de wolken wel zag hangen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op welke manier is dat anders dan de andere partijen die een nota geweigerd hebben omdat ze een nota wilden die meer aan hun standpunten tegemoetkwam? Waarom is er bij de andere partijen wel telkens een nieuwe nota gekomen, en in het geval van de NVA niet? We gaan er nog komen hoor Rafke, tenzij je dit weer gaat negeren. Citaat:
Ik meen dat u al enkele gelegenheden heeft laten voorbijgaan om op die vraag een antwoord te bieden, hoewel deze nu meer en meer centraal blijjkt te staan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd of Nyquist jou nu ook zal komen verwijten dat "selectief quoten" (wat hij overigens zelf ook deed) leugenachtig is...
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
begrijp je het verschil? Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 april 2012 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |