![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn nog veel ergere politieke concurrenten.
Die mogen genieten van een genieperigere aanpak. Maatwerk !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bull shit...Filip is meer Vlaming dan alle niveanen samen...de enige politicus die niet hoeft te tjeveren om zijn punt te maken...op democratische wijze onstopbaar...en op ondemocratische wijze tot vandaag ook nog niet...en daarom gevreesd en gehaat is door de postjespartijen....NVA inbegrepen......
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 april 2012 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NVA heeft één van haar troeven openlijk op tafel gegooid. Onbegrijpelijk. Misschien kan er nog een gedoogsteun komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zegt al zeer veel Fieseler. Zeker waarom met dat soort heerschap niet samen te werken valt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is altijd voor iemand niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Hier hetzelfde: u moet vandaag maar Antwerpenaar en NVA'er zijn en met die situatie geconfronteerd worden: Hoeveel de NVA ook haalt en hoe weinig de sossen ook halen...Antwerpen zal door toedoen van de NVA de volgende zes jaar verder versossen....en u weet dit reeds voor de verkiezingen....erg, heel erg...
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel plezier met je pensionering.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zegt nooit akkoord te willen maken met het Vlaams Belang dan beschouw je ze niet als concurrent. Dan plaats je ze in een cordon sanitaire.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schat dat we de komende jaren nog heel wat pogingen zullen zien het NVA tegen het VB op te zetten en uit te spelen. De media zullen hier waarschijnlijk gretig aan meedoen. Ik ben eens benieuwd hoe die partijen daar mee zullen omgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister
|
![]() Waarom denk je dat de NVA en vooral dan BDW op de VRT en nadien in zowat alle media mocht verschijnen? Waarom denk je dat men een fictiereeks over Antwerpse verkiezingen gemaakt heeft in variant op de "kanseliersverkiezingen" van de VRT die telkens hetzelfde doel heeft gehad: zoveel min mogelijk over het VB praten in de media. Zien ze dat dan nog steeds niet in bij de NVA dat ze enkel gebruikt zijn geworden opdat de klassieke partijen nog vaster op hun beide oren kunnen slapen? Zie maar naar de minderheidsdeelname in de federale regering. En nu ze een beetje groot zijn geworden weten ze niet wat doen met hun uiteenlopende kiezers. De ene groep kiezers heeft men gelokt met onafhankelijk Vlaanderen; de andere groep met een confederatie; en nog een andere groep uit protest tegen de klassieke partijen; en nu staan ze daar met de mond vol tanden en volgen ze maar braaf de logica van de klassieke partijen uit angst dat inhomogeen kiezerskorps te verliezen; heeft nog iemand iets gehoord van dat deel van hun programma sinds de verkiezingen? Ik alvast niet.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 16 april 2012 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik wel gedacht. Geen probleem, je kan het waarschijnlijk ook niet helpen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Filip heeft dat weer strategisch schitterend gedaan: De NVA hoeft geeneens "samen te werken" met het VB. Ze moeten zelfs niet door dezelfde deur. Neen, niets van dit alles! Filip stelt aan iedereen die het horen wil een systeem voor waarbij de NVA NIET hoeft samen te werken met het VB en TOCH zijn eigen programma kan uitvoeren. En wat doet de NVA? Nog liever met de sossen samenwerken dan hun eigen programma uit te mogen voeren. En wat besluiten wij daaruit? ![]() ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 april 2012 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zo arrogant, fox?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als FDW niet had bestaan had Vlaanderen al onafhankelijk geweest, is dat wat je wil zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mijn gewoonlijke reactie op trolgedrag. Je zal er ook nog vaak mee te maken krijgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Met uw toestemming ga ik deze nog gebruiken. A propos: hierboven vertelt er een pipo dat de NVA niet durft samenwerken met het VB uit angst voor de media. "Als wij samenwerken met deze of gene partij dan zullen ze in de media zeggen....."...dus ze geven het zelfs openlijk toe..."wij kruipen voor het establishment en maken ons programma ondergeschikt aan hun media-abteilungen"....tot daar hun vlaams nationalistische overtuiging...voor diegenen die nog twijfelden aan de werkelijke drijfveer en de tjeverige "hou ons tegen of we gaan de democratische toer op" van de NVA...hallucinant... ![]()
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een losers, die Niveanen. |
|
![]() |
![]() |