![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verneem uit goede bron dat Artisjok zich ingeschreven heeft in een cursus "duiven melken doe je zo".
Moslim duiven hebben wel haar voorkeur. ![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer of minder zot dan iemand die gelooft dat Maria zwanger werd van de Geilige Geest, of iemand die gelooft dat het universum bestaat uit microwezentjes in ruimtescheepjes...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 mei 2012 om 21:40. |
![]() |
![]() |
#203 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die hier uiteraard dient te bewijzen dat de turkse tortelduiven hier niet gedicrimineerd worden vanwege hun allochtone afkomst... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 mei 2012 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof loop nu al meer dan 1000 rondjes rond zijn huis , terwijl hij tot bloedens toe met een houten plank tegen zijn voorgevel slaat en tegelijkertijd "Ich habe es nicht gewusst" prevelt.
Laatst gewijzigd door Pericles : 4 mei 2012 om 21:56. |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leedvermaak is ook maar zielig hoor. Is dat nu echt jullie drijfveer om hier iets te komen schrijven?
Eerst iemand anders verwijten dat ze lachen met bannelingen en dan hetzelfde doen, is dat echt het niveau waar jullie naar zoeken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar zoeken? Ze hebben dat al lang gevonden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat er nu door haar geijverd worden om een duiven-ocmw mét gratis daaraan verbonden dierenarts in het leven te roepen om al die arme dutskes van hun natje én droogje te voorzien zonder uiteraard een warm en knus nestkastje mét schotelantenne te vergeten.... |
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filosoof heeft gespeeld en verloren. En daar lach ik mee. Ten gepaste tijde zal ik wel op "niveau" reageren . ![]() Nu eerst een dag of twee lachen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 4 mei 2012 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mens kan tegenslag hebben : ik was deze morgen net die brief van de moderator aan het begin van deze draad aan het lezen toen mijn internet-verbinding uitviel. Nu ga ik de paar honderd posts die er op volgden niet meer lezen. Als ik het goed begrijp zijn Arti, Albo, Filo en Suqar geband. Waren er anders nog nieuwtjes die ik gemist heb?
Ik heb het nog al gezegd, voor mij hoeft bannen niet, maar het was duidelijk dat er hier stappen ondernomen moesten worden. Die heel lelijke dingen die over Alice geschreven zijn - iemand die zich hier altijd fatsoenlijk gedraagt op het forum en haar mening klaar en duidelijk maar zonder vuilbekkerij weergeeft - dat vond ik echt erover! Ik denk dat een tijdelijke ban (een maand of zo?) ook wel kon helpen en verder zou ik hun laatste 5000 posts gewoon verwijderd hebben, ik denk dat vooral Artisjok dat niet graag zou gehad hebben want de laatste maanden had ik dikwijls het gevoel dat zij graag zo snel mogelijk de meeste posts van het hele forum wou halen. Verder hoop ik dat er hier nu in de toekomst verder kan gediscussieerd worden en mensen met heel verschillende meningen zijn wat mij betreft steeds welkom, als ze zich maar gewoon menselijk gedragen en niet als cyberrobotjes met als enige doel anderen koeionneren!
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wéét u waarom,omdat ik de zegeningen van het clubje ook al over mij heen heb gekregen kompleet met aanvallen van het héle kliekje en het eindeloos getrol,verdraaiïngen en negeren van aangebrachte bewijslast maar heb moeten ondergaan,net zoals zovéél anderen hier dit ook hebben moeten ondergaan.... U dus blijkbaar niet mijnheer... Dat is dus het verschil tussen u en mij... Ze hebben zichzelf schaatmat gezet mijn beste.... Hoe intelligent moet je daarvoor zijn... ![]() ![]() Nu maken wij ons daar dus één dag over vrolijk.... Het staat u vrij om mijn posts niet te lezen.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 4 mei 2012 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gescheld gaat hier gewoon door. Sommigen beschouwen de beslissing van de moderatie precies als een vrijgeleide om eens goed te keer te gaan. Zal bij het "rouwproces" horen, zeker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=44 Bovendien nog eens degene die dat 'stookspelletje' over alice 't meest aanvuurde. ![]() Misselijkmakend. Volgende maand kan en mag iedereen weer meegenieten van die hoogstaande, verbaal sterke politieke tegenstander.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |