Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 mei 2012, 21:33   #201
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Ik verneem uit goede bron dat Artisjok zich ingeschreven heeft in een cursus "duiven melken doe je zo".
Moslim duiven hebben wel haar voorkeur.
Pericles is offline  
Oud 4 mei 2012, 21:39   #202
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ja , allemaal goed en wel , maar wie gelooft dat Allah de dino's in de grond gestoken heeft , is volgens mij goed zot en mag in ieder geval mijn kinderen geen les geven.
Niet meer of minder zot dan iemand die gelooft dat Maria zwanger werd van de Geilige Geest, of iemand die gelooft dat het universum bestaat uit microwezentjes in ruimtescheepjes...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 4 mei 2012 om 21:40.
Raf is offline  
Oud 4 mei 2012, 21:42   #203
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik verneem uit goede bron dat Artisjok zich ingeschreven heeft in een cursus "duiven melken doe je zo".
Dan weet zij hier vast meer van:

Mahalingam is offline  
Oud 4 mei 2012, 21:46   #204
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dan maar dat diegene die de cursus geeft voldoende bewapend is met bronnen én links en vervolgens niet dreigt te verzanden in een eindeloze discutie betreffende het verschil tussen houtduiven én bosduiven waarbij een eindje om via de tortelduiven en hun relatie én plaats binnen het duivenras uiteraard niet mag worden overgeslagen....

En die hier uiteraard dient te bewijzen dat de turkse tortelduiven hier niet gedicrimineerd worden vanwege hun allochtone afkomst...

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 mei 2012 om 21:53.
Svennies is offline  
Oud 4 mei 2012, 21:49   #205
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ik hoop dan maar dat diegene die de cursus geeft voldoende bewapend is met bronnen én links en vervolgens niet dreigt te verzanden in een eindeloze discutie betreffende het verschil tussen houtduiven én bosduiven waarbij een eindje om via de tortelduiven en hun relatie én plaats binnen het duivenras uiteraard niet mag worden overgeslagen....
Ik verneem zopas dat ze klacht is gaan neerleggen wegens racisme van de bosduiven jegens de houtduiven.
Pericles is offline  
Oud 4 mei 2012, 21:50   #206
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer schrijft filosoof zich in vooreen cursus filosofie?
born2bewild is offline  
Oud 4 mei 2012, 21:55   #207
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Wanneer schrijft filosoof zich in vooreen cursus filosofie?
Filosoof loop nu al meer dan 1000 rondjes rond zijn huis , terwijl hij tot bloedens toe met een houten plank tegen zijn voorgevel slaat en tegelijkertijd "Ich habe es nicht gewusst" prevelt.

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 mei 2012 om 21:56.
Pericles is offline  
Oud 4 mei 2012, 21:56   #208
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Filosoof loop nu al meer dan 1000 rondjes rond zijn huis , terwijl hij tot bloedens toe met een houten plank tegen zijn voorgevel slaat terwijl hij tegelijkertijd "Ich habe es nicht gewusst" prevelt.
Dat zal een familietrek zijn
born2bewild is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:01   #209
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Het leedvermaak is ook maar zielig hoor. Is dat nu echt jullie drijfveer om hier iets te komen schrijven?
Eerst iemand anders verwijten dat ze lachen met bannelingen en dan hetzelfde doen, is dat echt het niveau waar jullie naar zoeken?
Oud 4 mei 2012, 22:05   #210
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Het leedvermaak is ook maar zielig hoor. Is dat nu echt jullie drijfveer om hier iets te komen schrijven?
Eerst iemand anders verwijten dat ze lachen met bannelingen en dan hetzelfde doen, is dat echt het niveau waar jullie naar zoeken?
Naar zoeken? Ze hebben dat al lang gevonden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:06   #211
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verneem zopas dat ze klacht is gaan neerleggen wegens racisme van de bosduiven jegens de houtduiven.
Oei dan moet mijn buurman gaan oppassen ,stel je voor,diens kippen en ganzen eten snel het voeder op dat hij hen geeft zonder dat die arme houtduiven,bosduiven en niet te vergeten die arme turkse tortelduifjes hun buikje hebben kunnen rondeten....

Volgens mij gaat er nu door haar geijverd worden om een duiven-ocmw mét gratis daaraan verbonden dierenarts in het leven te roepen om al die arme dutskes van hun natje én droogje te voorzien zonder uiteraard een warm en knus nestkastje mét schotelantenne te vergeten....
Svennies is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:07   #212
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verwijt niemand iets.
Filosoof heeft gespeeld en verloren.
En daar lach ik mee.
Ten gepaste tijde zal ik wel op "niveau" reageren .
Nu eerst een dag of twee lachen.

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 mei 2012 om 22:08.
Pericles is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:16   #213
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Een mens kan tegenslag hebben : ik was deze morgen net die brief van de moderator aan het begin van deze draad aan het lezen toen mijn internet-verbinding uitviel. Nu ga ik de paar honderd posts die er op volgden niet meer lezen. Als ik het goed begrijp zijn Arti, Albo, Filo en Suqar geband. Waren er anders nog nieuwtjes die ik gemist heb?
Ik heb het nog al gezegd, voor mij hoeft bannen niet, maar het was duidelijk dat er hier stappen ondernomen moesten worden.
Die heel lelijke dingen die over Alice geschreven zijn - iemand die zich hier altijd fatsoenlijk gedraagt op het forum en haar mening klaar en duidelijk maar zonder vuilbekkerij weergeeft - dat vond ik echt erover!
Ik denk dat een tijdelijke ban (een maand of zo?) ook wel kon helpen en verder zou ik hun laatste 5000 posts gewoon verwijderd hebben, ik denk dat vooral Artisjok dat niet graag zou gehad hebben want de laatste maanden had ik dikwijls het gevoel dat zij graag zo snel mogelijk de meeste posts van het hele forum wou halen.
Verder hoop ik dat er hier nu in de toekomst verder kan gediscussieerd worden en mensen met heel verschillende meningen zijn wat mij betreft steeds welkom, als ze zich maar gewoon menselijk gedragen en niet als cyberrobotjes met als enige doel anderen koeionneren!
Oud 4 mei 2012, 22:17   #214
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat het duidelijk zijn,twéé posts van mij ...

En wéét u waarom,omdat ik de zegeningen van het clubje ook al over mij heen heb gekregen kompleet met aanvallen van het héle kliekje en het eindeloos getrol,verdraaiïngen en negeren van aangebrachte bewijslast maar heb moeten ondergaan,net zoals zovéél anderen hier dit ook hebben moeten ondergaan....

U dus blijkbaar niet mijnheer...

Dat is dus het verschil tussen u en mij...

Ze hebben zichzelf schaatmat gezet mijn beste....

Hoe intelligent moet je daarvoor zijn...

Nu maken wij ons daar dus één dag over vrolijk....

Het staat u vrij om mijn posts niet te lezen....

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 mei 2012 om 22:18.
Svennies is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:33   #215
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Laat het duidelijk zijn,twéé posts van mij ...

En wéét u waarom,omdat ik de zegeningen van het clubje ook al over mij heen heb gekregen kompleet met aanvallen van het héle kliekje en het eindeloos getrol,verdraaiïngen en negeren van aangebrachte bewijslast maar heb moeten ondergaan,net zoals zovéél anderen hier dit ook hebben moeten ondergaan....

U dus blijkbaar niet mijnheer...

Dat is dus het verschil tussen u en mij...

Ze hebben zichzelf schaatmat gezet mijn beste....

Hoe intelligent moet je daarvoor zijn...

Nu maken wij ons daar dus één dag over vrolijk....

Het staat u vrij om mijn posts niet te lezen....
Via mijn spion vernam ik dat A & A een "geheim" forum hebben opgericht waar plannen worden gesmeed om de nesten van de bosduiven leeg te roven . Tegelijkertijd werd er een brief naar de postduif gestuurd met het verzoek de subsidie voor het ringen van bosduiven te schrappen en dit wegens racisme jegens de houtduiven.
Pericles is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:34   #216
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Het gescheld gaat hier gewoon door. Sommigen beschouwen de beslissing van de moderatie precies als een vrijgeleide om eens goed te keer te gaan. Zal bij het "rouwproces" horen, zeker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:36   #217
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Het gescheld gaat hier gewoon door. Sommigen beschouwen de beslissing van de moderatie precies als een vrijgeleide om eens goed te keer te gaan. Zal bij het "rouwproces" horen, zeker?
Vertel dat eens aan de bosduiven.
Pericles is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:37   #218
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Een mens kan tegenslag hebben : ik was deze morgen net die brief van de moderator aan het begin van deze draad aan het lezen toen mijn internet-verbinding uitviel. Nu ga ik de paar honderd posts die er op volgden niet meer lezen. Als ik het goed begrijp zijn Arti, Albo, Filo en Suqar geband. Waren er anders nog nieuwtjes die ik gemist heb?
Ik heb het nog al gezegd, voor mij hoeft bannen niet, maar het was duidelijk dat er hier stappen ondernomen moesten worden.
Die heel lelijke dingen die over Alice geschreven zijn - iemand die zich hier altijd fatsoenlijk gedraagt op het forum en haar mening klaar en duidelijk maar zonder vuilbekkerij weergeeft - dat vond ik echt erover!
Ik denk dat een tijdelijke ban (een maand of zo?) ook wel kon helpen en verder zou ik hun laatste 5000 posts gewoon verwijderd hebben, ik denk dat vooral Artisjok dat niet graag zou gehad hebben want de laatste maanden had ik dikwijls het gevoel dat zij graag zo snel mogelijk de meeste posts van het hele forum wou halen.
Verder hoop ik dat er hier nu in de toekomst verder kan gediscussieerd worden en mensen met heel verschillende meningen zijn wat mij betreft steeds welkom, als ze zich maar gewoon menselijk gedragen en niet als cyberrobotjes met als enige doel anderen koeionneren!
Nee Marie, je vergist je!

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=44

Bovendien nog eens degene die dat 'stookspelletje' over alice 't meest aanvuurde.

Misselijkmakend.

Volgende maand kan en mag iedereen weer meegenieten van die hoogstaande, verbaal sterke politieke tegenstander.
SDX is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:42   #219
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel dat eens aan de bosduiven.
De bosduiven?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 22:42   #220
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee Marie, je vergist je!

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=44

Bovendien nog eens degene die dat 'stookspelletje' over alice 't meest aanvuurde.

Misselijkmakend.

Volgende maand kan en mag iedereen weer meegenieten van die hoogstaande, verbaal sterke politieke tegenstander.
Zie je. Zoveel respect heb jij voor de moderatie van dit forum. Nul komma nul.
Txiki is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be